днес се събрахме много коли за да подкрепим това събитие :http://www.facebook.com/#!/events/151480721658757/и освен карането по завойчета, което завърши по-рано отколкото бях планирал, направих и няколко старта
Хаябузата не дава цялата газ
http://www.youtube.com/watch?v=Hff4C...fz7HPq34ето я и ку4ката , има още около 30% повер за освобождаване в нея
http://www.youtube.com/watch?v=AVEIL...?v=fhMFu5ylXNs
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo HF Integrale
Collapse
X
-
тая кучка не трябва ли да е неква ниска 12 ка , щото на моя френд алфата дето я мапнах на 2 на 3 че нямах време дава 13.1 на божура с сетъпа за писта ( ниска задница и 3.5 градусув камбър и твърда предница ) При тва двигателя е напълно стоков от към карантия на буст 1.3 http://www.youtube.com/watch?v=C83CdSER6JM&feature=plcpPower Under Pressure
Коментар
-
и на 3 на 4 да я мапнеш колко ще подобриш
искат се повечко работи при мапването, дори и на 5 -6 да я мапваш
може и чиста 12ка да е ку4ката, като се направят още някой неща.Не забравяй че разликата между двете коли е към 200кг и като гледам от клипчето е нямало никакви проблеми със сцеплението
Коментар
-
И разликата е че едната е 4Х4 налиici написа:и на 3 на 4 да я мапнеш колко ще подобриш
искат се повечко работи при мапването, дори и на 5 -6 да я мапваш
може и чиста 12ка да е ку4ката, като се направят още някой неща.Не забравяй че разликата между двете коли е към 200кг и като гледам от клипчето е нямало никакви проблеми със сцеплението 
а за сцепление да не говорим колкото цигарена кутия са износени сликовете а от вънка са чисто нови та даже от ХЕЕД се смяха са странния сетъп докато не им обясниха че е за писта а за мапването не бери грижи , като остане време ще я оправим да е идеалнапросто ми стана чудно щото си мисля че може още мнооооого тая кучка , както казах говорим за абсолютно стоков мотор а не подкован
Power Under Pressure
Коментар
-
значи сам си задаваш въпроси и не може да си отговориш.Да, разликата е и че е 4х4, което са още 10% загуби на мощност спрямо предното, плюс 200те кг разлика в теглото.Ти си прави сметката кое колко влияе на разликата.А ти казвам че не виждам проблеми със старта в клипчето което си пуснал, понеже гумите само свирят леко което трябва да е точно така, ако не свиреха не е добре
Ако имаше проблем с гуми и сцепление щяхме да гледаме пушек на изгоряла гума както примерно аз бях на времето на предно
И естествено че може още ку4ката, погледни нагоре където съм писал че има още около 30% мощност за освобождаване.
Коментар
-
Ма де пише, че е подкован кучковия маторьWhitePower написа:И разликата е че едната е 4Х4 налиici написа:и на 3 на 4 да я мапнеш колко ще подобриш
искат се повечко работи при мапването, дори и на 5 -6 да я мапваш
може и чиста 12ка да е ку4ката, като се направят още някой неща.Не забравяй че разликата между двете коли е към 200кг и като гледам от клипчето е нямало никакви проблеми със сцеплението 
а за сцепление да не говорим колкото цигарена кутия са износени сликовете а от вънка са чисто нови та даже от ХЕЕД се смяха са странния сетъп докато не им обясниха че е за писта а за мапването не бери грижи , като остане време ще я оправим да е идеалнапросто ми стана чудно щото си мисля че може още мнооооого тая кучка , както казах говорим за абсолютно стоков мотор а не подкован
И ако си налучкал, че е кован маторя що примерно мислиш, че няма лог и на висок буст, ама не казва Ици, за да не те плаши за феста, щото примерно собственика на Кучката се цели в теб и смятя, че ако ти пусне да видиш лог-а и на високо налягане може я да не додеш на феста, я пък да се откажеш да се пуснеш с въпросната Кучка....
Аз не казвам, че ти се крои такава шапка, ама примерно да кажем може и така да стоят нещата
Тарикат момче си - недей бърза да кълвеш така, кат шаран на бастун
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Молим те спри да фантазираш имах въпроси към Ици не към тебп.с ако кучката се принизи към 1.4 , направо да кара към надин не към фестаRASTIL написа:Ма де пише, че е подкован кучковия маторьWhitePower написа:И разликата е че едната е 4Х4 налиici написа:и на 3 на 4 да я мапнеш колко ще подобриш
искат се повечко работи при мапването, дори и на 5 -6 да я мапваш
може и чиста 12ка да е ку4ката, като се направят още някой неща.Не забравяй че разликата между двете коли е към 200кг и като гледам от клипчето е нямало никакви проблеми със сцеплението 
а за сцепление да не говорим колкото цигарена кутия са износени сликовете а от вънка са чисто нови та даже от ХЕЕД се смяха са странния сетъп докато не им обясниха че е за писта а за мапването не бери грижи , като остане време ще я оправим да е идеалнапросто ми стана чудно щото си мисля че може още мнооооого тая кучка , както казах говорим за абсолютно стоков мотор а не подкован
И ако си налучкал, че е кован маторя що примерно мислиш, че няма лог и на висок буст, ама не казва Ици, за да не те плаши за феста, щото примерно собственика на Кучката се цели в теб и смятя, че ако ти пусне да видиш лог-а и на високо налягане може я да не додеш на феста, я пък да се откажеш да се пуснеш с въпросната Кучка....
Аз не казвам, че ти се крои такава шапка, ама примерно да кажем може и така да стоят нещата
Тарикат момче си - недей бърза да кълвеш така, кат шаран на бастун
Power Under Pressure
Коментар
-
Орлине, понеже гледам още не може да схванеш за какво ти обяснявам и колко се объркваш всеки път като се изтъкваш навсякъде за много бърз и тунингован с 1.4 8 клапана, та препоръчвам ти вместо ние да правим нашите мотори 1.4 и после да ги караме към Надин, ти да направиш твоите килограми на към то 1400-1500, съгласи се че не представлява за теб никаква трудност, просто трябва да метнеш половин тон товар в Пунтото, да стартираш на Божура в този му сетъп и да ни съобщиш после колко 30 секундно време си дал, естествно ако въобще финишираш...Същото сравнение важи и за 145цата дето я замесваш в няколко теми досега, натоварете я с 300 кила, замери я и ни съобщи тука каква 15ка е дала, това поне става още по-лесно, сядат вътре 4ма по-ячки младежа и застават на мерилката, ще е яка гледка, не си ли съгласенWhitePower написа:Молим те спри да фантазираш имах въпроси към Ици не към тебп.с ако кучката се принизи към 1.4 , направо да кара към надин не към фестаRASTIL написа:Ма де пише, че е подкован кучковия маторьWhitePower написа:И разликата е че едната е 4Х4 налиici написа:и на 3 на 4 да я мапнеш колко ще подобриш
искат се повечко работи при мапването, дори и на 5 -6 да я мапваш
може и чиста 12ка да е ку4ката, като се направят още някой неща.Не забравяй че разликата между двете коли е към 200кг и като гледам от клипчето е нямало никакви проблеми със сцеплението 
а за сцепление да не говорим колкото цигарена кутия са износени сликовете а от вънка са чисто нови та даже от ХЕЕД се смяха са странния сетъп докато не им обясниха че е за писта а за мапването не бери грижи , като остане време ще я оправим да е идеалнапросто ми стана чудно щото си мисля че може още мнооооого тая кучка , както казах говорим за абсолютно стоков мотор а не подкован
И ако си налучкал, че е кован маторя що примерно мислиш, че няма лог и на висок буст, ама не казва Ици, за да не те плаши за феста, щото примерно собственика на Кучката се цели в теб и смятя, че ако ти пусне да видиш лог-а и на високо налягане може я да не додеш на феста, я пък да се откажеш да се пуснеш с въпросната Кучка....
Аз не казвам, че ти се крои такава шапка, ама примерно да кажем може и така да стоят нещата
Тарикат момче си - недей бърза да кълвеш така, кат шаран на бастун 
Надявам се ще разбереш най-накрая за какво става дума, и кое е по-силно като мотор и коне, тоест тунинг
Коментар
-
Молим те спри да фантазираш имах въпроси към Ици не към тебп.с ако кучката се принизи към 1.4 , направо да кара към надин не към феста[/quote]Ако те уведомя, че кучката е мойта ще ми позволиш ли да пофантазирам още малко....и да се намеся в разговорите за мойта /все пак/ кола?Ти лично ми беше писал в един друг форум, че не отказваш сверка на никого вкл. и 4х4 "нъл тъй"! Те ти саа 4х4 с време близо до твойто! На феста обаче кво ще е времетооооо.... ще видиш! Земи си обаче по-големшък бинокъл
И недей моля ти се, както неведнъж до сега си правил да вадиш големи шпаги, да се държиш надменно с иронични подмятания, както в случая/таз кучка не трябвало ли да била така, пък тя била онака.... щото аз на 2 на 3 и еди си кво и станало чудо...../ и кат усетиш "дебелия" публично да си преброиш кубиците и клапаните....Вече наизуст ти ги помня - 1427 кубика и 8 клапана Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 - не греша нали! Кво значи "да се принизи към 1,4" В крайна сметка твойта кола върви ли, или си е просто 1427 кубика и 8 клапана Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Дет са вика на феста щи помогна да си отговориш на тоз въпрос, ако "не ми мине нещо котка път", щото и такава за съжаление възможност има
Ако пък сериозно погледнем на нещата и двете коли са в един драг клас ..... май - "Стрийт"! Е кой ти е виновен тогава, че ти е неадекватен подбора
Иначе нищо лично! Просто още преди 2-3 месеца ти обещах да се видим .... врата до врата
Дано да стане в края на седмицата
Ици, сори за спама-спирам!
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Просто принизявам значи че аз много харесвам кучката като кола и не бих я принизил към пунто но тука ти не пропусна пак да го наместиш ще се видим на феста а за черната съжалявам че няма да я има за да видите кола на предно САМО със съвсем стандартна карантия да видите как на 240 вкарва пета и километража заминава моментално на 260 Класовете си нямам и представа как ще са но ти обещавам драг на 100%а подбора ми е съвсем адекватен вярвай ми защото със този от клипа това което вземеш на старта смятам че така ще си и останешPower Under Pressure
Коментар
-
значи много обичаш да говориш за неща дето нямат никакво отношение към въпросаWhitePower написа:а за черната съжалявам че няма да я има за да видите кола на предно САМО със съвсем стандартна карантия да видите как на 240 вкарва пета и километража заминава моментално на 260
като е стандартна карантията какво става, нещо коренно различно ли се развива мощността или ?Направо да ти отговоря, че разликата дето я дава карантията е минимална, но пък ти гледам не схванА една много голяма разлика, че едната кола е с тръбен колектор, а другата е със стоковия си чугунен, как я пропусна тая "дребна" подробност се чудя, уж ни редиш тук а то ...
айде по темата вече
снимки от 6-ти Итал трак дей
Коментар
-
ICI Питахте съвсем нормално защо е само 13ка тази кола пък ти видели на къде отиде чак на 1.4 нож вадите , па да взема да дойда с трабант барем кеф му стане на Растила И не ми разправяй само че кованяците са само за красота щото и двамата знаем истината че на 2.0 16в след 400 коня всичко се разлита ако е без кованяци и хората занимаващи се сериозно ще се смеят на горе написаното аз карам един сааб 2.3 турбо и там нещата се преебават още над 300 коня без кованяциPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар