Големият Охъл утре ще е вече за постоянно под капака и вдругиден мапвам
Иначе ето как си стои естествено на мотора
Не обръщайте внимание на далматинските петна на колектора, все забравям да махам найлона с който завивам колектора заради отвора на капака когато колата е навън и има изгледи да вали.Сещам се за него чак като запаля и замирише
И сравнение на досегашният ГТ2860РС който буташе мъжката колата :D с новият му заместник
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo HF Integrale
Collapse
X
-
Днес след втора нощна маперска смяна съм готов с мапването на пътя.Доста приятен вървеж се получи и звук също
На 1.3 бара я оставих, като дойде време за диното ще я видя колко ще я надуя точно.На първа прави над 0.5 бара, втора 1 бар след 4500, трета вече повечко, но пробвах до 1.5 и върнах на 1.3Върти като атмосферка, на 7500 изместих ограничителя, няма падане.Та пауър банда за каране е 5000-7000
Коментар
-
За Мицутата в БФАС ок, ама не са само със "забодена" 35-ца, нали?ici написа:Ами виж как карат мицутата и другите в тоя клас на БФАС
Номера е да минавам завоите с над 4000об/мин, 4500 още по-добре ще е ако дойдат предавките, оттам си прави бар и нещо 
А и не само там им е предимството (за съжаление) спрямо Типо/Делта 1 платформата....Нищо не каза по въпроса за разрп. валове - с атмосферните ли си още?
Другото което малко ме притеснява за трасе като калояново ти е пауърбанда от само 2000 об/мин т.е. от 5000 до 7000
Иначе това с трансмисиите е един от най-неприятните проблеми при "интегралните" схеми, но няма как да се иска да държат на бой стоковите предвидени за 300 Нм на над 500
Желая ти успех и подобряване на резултатите
Коментар
-
да, валовете са атмосферните както си е била винаги.предимството на мицутата е мивек системата, тоест променливата фаза на всм. вал която дава към 500об/мин по-ранно развъртане като ги мапнат подходящо.Като казвам 5000-7000 пауърбанд, реално да се разбира до 7500 понеже няма никакво тъпчене до ограничителя
Та пауърбанд от 2500 оборота широчина е много добър, то няма реално турбо кола с по-широк, даже масово нормално е 2000 об да е работният диапазон в който колата има що годе равен въртящ момент.
Коментар
-
Малко кадри от изминалият Итал трак дей с ГТ35-цата
Доволен съм от респонса, а и с така вдигнатият на 7500 ограничител, предавките се развиват още по-добре.1.3 бара бууст, като дойде време за диното ще преценя доколко да надуя.http://www.youtube.com/watch?v=5lZpb...?v=R2Z6TmfFTX8
Коментар
-
Благодарение на Ферариста, един онборд с реалният звук
http://www.youtube.com/watch?v=Rk_RvsJh6lg
Коментар
-
Времето не можах да си го подобря понеже се омота работата с фланците и нямаше как да сложа големите спирачки.Със стандартните спирачки си е както преди, гумите са по-слаби като държане от предните.Като каряемост оборотният диапазон се изтегли с 1000 об нагоре, така ми харесва повече, предавките се развиват много добре и се кара много приятно, а и е по-силна като респонса пак е доста директенporosenoq написа:Подобрение от към време има ли ? Изобщо като поведение колата как се промени ? С новите спирачки ли е това ? Честит нов охлюв между другото - само с усмивки да те дарява Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
Коментар
-
...понеже утре ще разкачам техниката за мапване от колата за да назлОбим една ку4ка
с турбо лееко по-малко от моето
, та тая вечер излязох за последно логване преди диното за което чакам повикване, и викам я да измеря една 1/4миля преди прибиране
Естествено се захлупих по очи първите два старта, третият с припомпване сериозно - и потеглянето стана брутално, като успя да запали харабийската Бриджстоуните, докато се усетя ограничител на първа, нагоре вече всичко точно беше
И така на тоя етап с 1.3 бууст влиза във високи 11ки
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар