Ици знаеш ли колко тежи сток 2.0 16вт купе? Ама не тия данни, които дават по сайтове и книжки Премери ли го, че ми е интересно?Евала за купето, сега ако пускаш и снимков материал по прехвърлянето ще си бомба (особено на 4х4) Може да взаимствам идеи и ноу хау хихихи
не съм го мерил, а е 1.8 между другото оригиналните 16в турбо емблеми на колонките, който ги е лепнал в Италия е имал някакво странно чувство предполагам, че ще стане турбо кола някой ден :P Ще го кача на същият кантар на който мерих Типото и даде почти 1300кг, но това ще е като стане 4х4За снимки, нищо интересно в общи линии, всичко е лего по трансмисията, няма заден диф - оп след няколко часа вече има Специалните неща са интересни, като къстъм резервоара, генерацията, кулер, воден радиатор, изпускателен колектор с турбото... самото 4х4 е 90% болт он работа, както е модерно да се казва.
ще додим Цялата гръпа от ВТ ... а Днеска Писта ВТ ? едно кафенце ууууУУУаАааа ?
нямам време да мръдна, че има проекти за правене и хората се сърдят, че все се забавят нещата по разни причини.
kaci написа:
Честито за Купето.Според мен ще е добре да пуснеш отделна тема за него.Успех с проекта.
мерси няма да пускам друга тема, защото мотора си остава същият с всичките останали "железа", просто ще има лека ревизия и доразвиване на турбо колектора, пипване на кутията и други малки неща.
На мен ми е интересно какъв воден радиатор мислиш да сложиш защото никаде немога да намеря от алуминиевите радиатори като на типото за купето да пасва.
На мен ми е интересно какъв воден радиатор мислиш да сложиш защото никаде немога да намеря от алуминиевите радиатори като на типото за купето да пасва.
ами трябва да се събере алуминиевият радиатор, ако се налага и под наклон ще го сложа понеже мястото пред мотора ще е по-свободно вече заради изнасянето на турбото в страни от мотора.
Коментар