Дръж
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo HF Integrale
Collapse
X
-
И аз смених стария вебер,и много се чудих с какво да го сменя,като се спрях на този който ти си вземал и на турбосмарт FPR 800,четах доста и ме разколебаха многото мнения на хора които са попаднали на ментета,даже някъде имаше тема един до друг два и къде имали малки разлики! наплаших се и избрах другия!Дано при теб всичко да е наред! Поздрави.uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
споко, хич не са малки разликитепредполагам това си гледал http://www.supramania.com/forums/sho...pics-inside%29
Коментар
-
Ууууу фешънист... уууу!!!
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
добре де аз ги прегледах снимките и не видях некви кардинални разлики обясни ти какво си видял понеici написа:споко, хич не са малки разликитепредполагам това си гледал http://www.supramania.com/forums/sho...pics-inside%29Power Under Pressure
Коментар
-
е хубава работа, то че има разлики във външният вид има, но същественото е че мембраната е от съвсем различен материал, който с времето се скапва от бензина за разлика от оригиналната и регулатора престава да работи, също и пружината е съвсем различна, при загряване не трябва да си променя характеристиките а от нея, качеството на мембраната и самият дизайн на клапана с точната му форма зависи коректната и стабилна работа на регулатора.WhitePower написа:добре де аз ги прегледах снимките и не видях некви кардинални разлики обясни ти какво си видял понеici написа:споко, хич не са малки разликитепредполагам това си гледал http://www.supramania.com/forums/sho...pics-inside%29
Коментар
-
Така е .... Винаги в детайлите се крие ключа към бараката....Иначе, както обикновено - мноо публика и гледат, ама малко от тях виждатici написа:е хубава работа, то че има разлики във външният вид има, но същественото е че мембраната е от съвсем различен материал, който с времето се скапва от бензина за разлика от оригиналната и регулатора престава да работи, също и пружината е съвсем различна, при загряване не трябва да си променя характеристиките а от нея, качеството на мембраната и самият дизайн на клапана с точната му форма зависи коректната и стабилна работа на регулатора.WhitePower написа:добре де аз ги прегледах снимките и не видях некви кардинални разлики обясни ти какво си видял понеici написа:споко, хич не са малки разликитепредполагам това си гледал http://www.supramania.com/forums/sho...pics-inside%29
Пък за новия фейс - аш колсун, само килограмите му не ма кефят
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
А китайския вариант тесван ли е дали работи коректно Аз видях малките разлики във външния вид ама това не беше от значение за работата муici написа:е хубава работа, то че има разлики във външният вид има, но същественото е че мембраната е от съвсем различен материал, който с времето се скапва от бензина за разлика от оригиналната и регулатора престава да работи, също и пружината е съвсем различна, при загряване не трябва да си променя характеристиките а от нея, качеството на мембраната и самият дизайн на клапана с точната му форма зависи коректната и стабилна работа на регулатора.WhitePower написа:добре де аз ги прегледах снимките и не видях некви кардинални разлики обясни ти какво си видял понеici написа:споко, хич не са малки разликитепредполагам това си гледал http://www.supramania.com/forums/sho...pics-inside%29Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар