Колега, свържи се с NO-Limit от Ямбул.... цените му са много добри. Лично аз където и да търсих, при него цените бяха с 4-500лв по-малко от другата най-тънка оферта
190 терминална, доста сериозна скорост то ако сложиш някакви драг радиали ще стане за клас предно в 12 ките На Италфеста ще я водиш ли на официалната драг времеизмерваща техника?Аз трябва да си подготвя лаунч контрол и да пробвам да направя кръгла 12-ка.
ако оправя скоростите че чакам цяла вечност между 1-ва и втора и между 2 ра и 3 та .. обортомер да сложа и ще е доста по добре аа и все пак е предняк на 12,8 имах 194 терминална
днес прегледах накладките за предстоящия трак дей на 9-ти и се поопулих като видях задните че са останали с 5мм феродо, а ги сложих за изминалия итал трак дей, нови Текстари бяха, че ми свършиха Феродо ДС2000-то.Това е резултата за 3 сесии с реални 15 обиколки със спиране на макс, и 600км отиване и връщане път Вижда се как смолата е църцорила , то затова ми осмърдяваше купето на спирането на края на правата, а и Ферариста викаше че като мине половин обиколка след мен, му е миришело на феродо на завоя Работата е ясна само рацингови накладки трябват.Отделно и при предните ми стана ясно защо е зор спирането.Дясната е от досегашните ОМП стрийт&трак, не се вижда ясно, но от прегряването се е оронила и контактува на няколко петънца само, направо ерозия я е хванала В ляво е за сравнение Спарко микс 451, много по-добре е като състояние на повърхността.
аз като гледам диска ди е обикновен , защо не помислиш за охлаждане на диска първоаз за текстара нищо лошо не мога да кажа , не са ОМП или некви рошави но от обикновенните наклатки са най добрите
аз като гледам диска ди е обикновен , защо не помислиш за охлаждане на диска първоаз за текстара нищо лошо не мога да кажа , не са ОМП или некви рошави но от обикновенните наклатки са най добрите
ами заден сток диск, по-нататък предните 284мм вентилирани ще отидат за задни
Кажи сега какво е дережето със спирачките, гледам че днес си подобрил времето си на Калояново, гледам и един клип с едни пушеци на първи завой, въртене, тва - онва........Гуми?Смели ли накладки, или нещо по системата там?........ПП - и какво е междуболтовото на спирачните апарати на Типото ти?П.П.П - ще си изям аксесоарите че не дойдох днеска, тия с тия прогнози за времето ме стреснаха, и си викам ще бия път напразно......
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
не съм го мерил междуболтовото колко е днес на Калояново след 4 сесии довърших задните Текстари, тоест за общо към 40 обиколки със спиране на макс свършиха, на това му се вика бързо Иначе предните Спарковци дето ги сложих да закърпя положението се справиха доволно, само един път се вледени педала :D а и бях забравил как хубаво се намазват по дисковете и правят трансферен слой :D И те свършиха вече, и предните Кумхо полусликове финишираха след мисля 4 трак дея, доста изкараха, а Фалкените още ляб имат след може би изкарани поне 6 трак дея, много икономични гуми излязоха Но важното е че паднах под заветната минута с улични полусликове, най-накрая :D 59.97 и скорост на правата 186 км/ч :D http://www.youtube.com/watch?v=ZVBx9...=aIwBg2QAvG4А в събота на Сливен на летището, на Итал-феста чукнах 11.92 с терминална 185, това по техниката която беше там за деня, и по моят ГПС 10Хц, интересно се получи.
Значи тва с накладките е нормално, нашто жтд за 5 сесии изхаби предни нови ЛПР-и.......Първия клип е интересен, късмет е че не тръгна на другата страна......Значи ако си с същите апарати дето си карал досега, и имаш възможност да си монтираш Брембо на 130мм междуболтово на шенкелите, имам едни 4бутални от Фиат Купе, барабар с почти нови накладки, само казваш и ти ги давам за тестове, каране, тракдей или каквото и да е там, на тоя етап не ми трябват, монтирах си 150мм-вите от Капа по лесния вариант е.......а пък не ща да ги продавам не се знае кво ще ми хрумне......Значи по мое мнение разликата между семи и нормална гума на пистата е не повече от 1 - 1.5 сек, а между слик и стрийт е между 3 - 5 сек.......така че с арни слици, и най - вече спирачки, щото 180 преди първи завой са си сериозни, можеш без кахър да се разкарваш в 57 секундния диапазон........и като го казвам тва гледам да не съм голям оптимист, може и повече да може......а и 4х4 със сликове дава големи възможности в момента в който приключиш спирането в завоя.......демек след това - апекс, излизане и т.н.......
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Значи ако си с същите апарати дето си карал досега, и имаш възможност да си монтираш Брембо на 130мм междуболтово на шенкелите, имам едни 4бутални от Фиат Купе, барабар с почти нови накладки, само казваш и ти ги давам за тестове, каране, тракдей или каквото и да е там, на тоя етап не ми трябват, монтирах си 150мм-вите от Капа по лесния вариант е.......а пък не ща да ги продавам не се знае кво ще ми хрумне......
ами с оригиналните апарати съм, ослушвам се за брембота от 166-ца, че накладките им са 128мм дълги, на Купето брембовските са 109мм, ще слагам и 330мм предни дискове.Мерси за предложението все пак ей тука я почнах тая схема, но с 310мм дисковеhttp://www.lancia-bg.com/forum/viewt...2353&start=100
Коментар