Е-е-е-х-х-х.... съдба, съдба.... Дано сме живи и здрви и догодина и дано пак да има "такъй" сняг .
ами тъкмо ще си и свикнал перфектно до тогава, че сега само на дино може да се мапва в това време :D
За какво ти е дино сега...идеално е времето за мапване в момента в реални условия: намираш си по хлъзгав и заснежен терен,връзваш кошника за някое дърво,земаш Лаптопа и.....ето ти дино
намираш си по хлъзгав и заснежен терен,връзваш кошника за някое дърво,земаш Лаптопа и.....ето ти дино
Авеее,сектааа,ти ко прайш по цял ден бре,пред компа ли стоиш?Ам тоз метод с "дино-дървото" дан си го пробвал,я кажи ся не крий колко "дървени коня" е алфата
Е-е-е-х-х-х.... съдба, съдба.... Дано сме живи и здрви и догодина и дано пак да има "такъй" сняг .
ами тъкмо ще си и свикнал перфектно до тогава, че сега само на дино може да се мапва в това време :D
За какво ти е дино сега...идеално е времето за мапване в момента в реални условия: намираш си по хлъзгав и заснежен терен,връзваш кошника за някое дърво,земаш Лаптопа и.....ето ти дино
вентилатори за охлаждането няма да е удобно да се поставят, нищо че е -15 пак трябват, че да не пуска перки и кулера да работи добре А да се опъват кабели за ток, аматьорско ще изглежда, а и с 5-6 вентилатора от търговията
Снабдих се и с втори комплект 17-ки, тия са RH, леко понатежават на 10 килца но поне са здравички и са 8J за широчки сликове 225-245 ако намеря изгодни де....и като се поосвободи графика се захващам да правя големите спирачки :D
Така, така - 8Ж е добре, вкарва се 240 в нея, макар че 245 мисля че ще понастърчава доста, но не съм го пробвал......с едни харни сликове ще бъдеш учуден от страничното "же".....
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Така, така - 8Ж е добре, вкарва се 240 в нея, макар че 245 мисля че ще понастърчава доста, но не съм го пробвал......с едни харни сликове ще бъдеш учуден от страничното "же".....
мда, не се намират никак лесно 8J на 4х100, доволен съм иначе в началото на проекта докато беше на предно имах пак 17-ки и пак РХ но друг модел, и бях напипал два чисто нови слика 225, има ги из началото на темата, ама им видях сметката по местните трасета На Калояново само съм се возил в едно наше ево8 с подобен повер и сликове, и ми беше бая натоварено като пасажер, на моменти имах чувството че ако не се държа за седалката по завоите, ще излетя през страничното стъкло :D а при спирането в края на правата все едно челна стойка това при 58 сек за обиколка беше :D
Ми да, в крайна сметка ората са го казали че пауъра е нотинг без контрол......а и в крайна сметка кефа е не само когато усещаш же по гърба, а и по други части на тялото.......Утре живот и здраве ще кача видео от купето на Калояново ако мине сичко на тракдея както трябва......шубе ме е още да го кича със сликове и да го карам както си трябва, но искам поне някакъв извод да си извадя за тва дали, и защо уж артик викат че турбото не било за писта......
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Купето не е за писта, не и за Калояново, не и със сетъпа който съм......Мисля че ти ще си по добре бидейки 4х4, при мен само с предно на десния преди Кроасана, почва да ми превърта яко гуми, десния след кроасана също почвам да въртя след като дойде вятъра, и ми идва едно недозавиване, а има бетон пред мен......скоростите също така изобщо не ми пасват......до ден ще пусна едно видео и малко повече обяснения че ся съм убит........
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар