Ици батка ся слушаи внимателно няма смисъл да го слагаш на колата само да похабяваш матряла ма земи само му удари един лак и аз ша ударя едно рамо да го шитнем в Софииско кат произведение на изкуството Има няма ша му земем 3...4 бона
:D Точно за това му направих тая заигравка със снимките, направо си е модерна металопластика
колега ici извинявам се ако съм ти окепази темата колектора е станал наистина мног яко но изкам да те питам със какво го заварява и това което ме интересува повече е как по точно решваш колко дълги да бъдат рънарите но колектора ?
С инвертор на прав ток и електоди, понеже не се доукомплектовах за аргоново заваряване.Дължината по аналогия я взаимствах от някой рали автомобили, конкретно при мен това беше максималната разумна дължина относно място и изпълняемост.
Затворих отвора за външен гейт в корпуса на турбото.От вътре формата е вече непрекъсната.Колектора е увит с керамичен плат от "Авко" Русе, нямаха лента и затова от рязането изглежда малко като родопски китеник Но цената си струва - около 25лв само.
Абе, ти още ли не си го турил тоз колектор?Кога ще слагаш радиаторите...отиде таз година пък за външния вид просто не ми се мисли, другата петилетка...
наистина доста кофти, че скриваш шедьовара ici аз исках да те питам нещо като удължиш рънарите температурата на изгорелите газове не пада ли по този начин и респективно да падне тяхното налягане преди турбото
За падане на налягането от охлаждане заради по-голямата дължина няма проблеми. При състезателните турбо коли с дълги колектори даже и не се увиват, там всичко свети червено постоянно, просто няма как да се охладят при много газ.Иначе при мен както са увити излъчването е намалено в пъти и газовете няма да изстиват въобще.Само да добиеш представа колко изолира и запазва топлината тая лента ще ти дам за пример тръбния колектор на Типото, когато беше атмосферка.Бях му увил тръбите с подобна лента и можеше спокойно да се пипат след като е карано.
Ици,съжалявам за оф-а, обаче живо ме интересува колко гори едно стоково Типо 2.0 16V?
Извънградско каране с 90-110 км/ч. се върти около 8-9/100. Градското е много относително, 12-тина някъде.
12 без ръчка най вероятнона мен градско под 15 не ми е давала,ама педала е завързан за ламарината един въпрос към iciимам един гарет,ама един застрелян "майстор" не знае,че гайката на оста е с обратна резба и беше решил да я отвива,сещаш се какво е станало,дали се продава като част тази ос
Примерно 90-110 км на последна /5 та ли 6та ли/ предавка с какви обороти ги върви?
Тя неговата е като мойта,на 5-та предавка със 110км/ч е с 3000 оборота.Мойта на 220км/ч на 5-та е с 6000 оборота.Значи като ходихме миналата година до Калояново 4-ри човека,при раздаване на газ по Шипка и поддържане около 100-120км/ч,малко след това донапълнихме резервоара и даде 11л/100км като се има в предвид че се разработва и се даваше най-много половин газ,ама тя си въри страшно и с толкова
един въпрос към iciимам един гарет,ама един застрелян "майстор" не знае,че гайката на оста е с обратна резба и беше решил да я отвива,сещаш се какво е станало,дали се продава като част този ос
Ами продават се като резервни части по принцип, но най-добре да провериш в някой турбо-сервиз, би трябвало да ти намерят.То и баланс ще трябва после да се направи.
Примерно 90-110 км на последна /5 та ли 6та ли/ предавка с какви обороти ги върви?
Тя неговата е като мойта,на 5-та предавка със 110км/ч е с 3000 оборота.Мойта на 220км/ч на 5-та е с 6000 оборота.Значи като ходихме миналата година до Калояново 4-ри човека,при раздаване на газ по Шипка и поддържане около 100-120км/ч,малко след това донапълнихме резервоара и даде 11л/100км като се има в предвид че се разработва и се даваше най-много половин газ,ама тя си въри страшно и с толкова
Б..х маа му! При мен 3000 об. на пета = 130 ! И преди разликата м-у предавките беше около 900 об. сега е 1500 Ще има ли толкоз сила да си върти кутията .......
От днес 1 часа полунощ сме пак в движение :D .Дидо и Мария им се изчака чакането към 6 часа докато запали колата :D . Дидо, пусни оная снимка на колата от бензиностанцията Покарах към 2 часа някъде.С този колектор е доста по-тиха от преди и звучи много равномерно, все едно е атмосферка. Интересно се получи.Клипчета ще има по-нататък.
Коментар