Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo HF Integrale

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    idm написа:
    Ици батка ся слушаи внимателно няма смисъл да го слагаш на колата само да похабяваш матряла ма земи само му удари един лак и аз ша ударя едно рамо да го шитнем в Софииско кат произведение на изкуството Има няма ша му земем 3...4 бона
    :D Точно за това му направих тая заигравка със снимките, направо си е модерна металопластика
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #92
      колега ici извинявам се ако съм ти окепази темата колектора е станал наистина мног яко но изкам да те питам със какво го заварява и това което ме интересува повече е как по точно решваш колко дълги да бъдат рънарите но колектора ?
      карам Спаска ламята

      Коментар


        #93
        С инвертор на прав ток и електоди, понеже не се доукомплектовах за аргоново заваряване.Дължината по аналогия я взаимствах от някой рали автомобили, конкретно при мен това беше максималната разумна дължина относно място и изпълняемост.
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #94
          Затворих отвора за външен гейт в корпуса на турбото.От вътре формата е вече непрекъсната.Колектора е увит с керамичен плат от "Авко" Русе, нямаха лента и затова от рязането изглежда малко като родопски китеник Но цената си струва - около 25лв само.
          Прикачени файлове
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            #95
            Абе, ти още ли не си го турил тоз колектор?Кога ще слагаш радиаторите...отиде таз година пък за външния вид просто не ми се мисли, другата петилетка...
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #96
              наистина доста кофти, че скриваш шедьовара ici аз исках да те питам нещо като удължиш рънарите температурата на изгорелите газове не пада ли по този начин и респективно да падне тяхното налягане преди турбото
              карам Спаска ламята

              Коментар


                #97
                За падане на налягането от охлаждане заради по-голямата дължина няма проблеми. При състезателните турбо коли с дълги колектори даже и не се увиват, там всичко свети червено постоянно, просто няма как да се охладят при много газ.Иначе при мен както са увити излъчването е намалено в пъти и газовете няма да изстиват въобще.Само да добиеш представа колко изолира и запазва топлината тая лента ще ти дам за пример тръбния колектор на Типото, когато беше атмосферка.Бях му увил тръбите с подобна лента и можеше спокойно да се пипат след като е карано.
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  #98
                  Офтопик

                  Ици,съжалявам за оф-а, обаче живо ме интересува колко гори едно стоково Типо 2.0 16V?
                  I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                  Коментар


                    #99
                    Re: Офтопик

                    avvasilev написа:
                    Ици,съжалявам за оф-а, обаче живо ме интересува колко гори едно стоково Типо 2.0 16V?
                    Извънградско каране с 90-110 км/ч. се върти около 8-9/100. Градското е много относително, 12-тина някъде.
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      Re: Офтопик

                      ici написа:
                      avvasilev написа:
                      Ици,съжалявам за оф-а, обаче живо ме интересува колко гори едно стоково Типо 2.0 16V?
                      Извънградско каране с 90-110 км/ч. се върти около 8-9/100. Градското е много относително, 12-тина някъде.
                      Примерно 90-110 км на последна /5 та ли 6та ли/ предавка с какви обороти ги върви?
                      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                      Коментар


                        Re: Офтопик

                        ici написа:
                        avvasilev написа:
                        Ици,съжалявам за оф-а, обаче живо ме интересува колко гори едно стоково Типо 2.0 16V?
                        Извънградско каране с 90-110 км/ч. се върти около 8-9/100. Градското е много относително, 12-тина някъде.
                        12 без ръчка най вероятнона мен градско под 15 не ми е давала,ама педала е завързан за ламарината един въпрос към iciимам един гарет,ама един застрелян "майстор" не знае,че гайката на оста е с обратна резба и беше решил да я отвива,сещаш се какво е станало,дали се продава като част тази ос

                        Коментар


                          Re: Офтопик

                          2000 20v turbo написа:
                          Примерно 90-110 км на последна /5 та ли 6та ли/ предавка с какви обороти ги върви?
                          Тя неговата е като мойта,на 5-та предавка със 110км/ч е с 3000 оборота.Мойта на 220км/ч на 5-та е с 6000 оборота.Значи като ходихме миналата година до Калояново 4-ри човека,при раздаване на газ по Шипка и поддържане около 100-120км/ч,малко след това донапълнихме резервоара и даде 11л/100км като се има в предвид че се разработва и се даваше най-много половин газ,ама тя си въри страшно и с толкова
                          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                          Коментар


                            Re: Офтопик

                            pugsy написа:
                            един въпрос към iciимам един гарет,ама един застрелян "майстор" не знае,че гайката на оста е с обратна резба и беше решил да я отвива,сещаш се какво е станало,дали се продава като част този ос
                            Ами продават се като резервни части по принцип, но най-добре да провериш в някой турбо-сервиз, би трябвало да ти намерят.То и баланс ще трябва после да се направи.
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар


                              Re: Офтопик

                              ivanko_rs написа:
                              2000 20v turbo написа:
                              Примерно 90-110 км на последна /5 та ли 6та ли/ предавка с какви обороти ги върви?
                              Тя неговата е като мойта,на 5-та предавка със 110км/ч е с 3000 оборота.Мойта на 220км/ч на 5-та е с 6000 оборота.Значи като ходихме миналата година до Калояново 4-ри човека,при раздаване на газ по Шипка и поддържане около 100-120км/ч,малко след това донапълнихме резервоара и даде 11л/100км като се има в предвид че се разработва и се даваше най-много половин газ,ама тя си въри страшно и с толкова
                              Б..х маа му! При мен 3000 об. на пета = 130 ! И преди разликата м-у предавките беше около 900 об. сега е 1500 Ще има ли толкоз сила да си върти кутията .......
                              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                              Коментар


                                От днес 1 часа полунощ сме пак в движение :D .Дидо и Мария им се изчака чакането към 6 часа докато запали колата :D . Дидо, пусни оная снимка на колата от бензиностанцията Покарах към 2 часа някъде.С този колектор е доста по-тиха от преди и звучи много равномерно, все едно е атмосферка. Интересно се получи.Клипчета ще има по-нататък.
                                Прикачени файлове
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X