еха, снимки от близкото минало :D Ама има бая време до започване на трансформацията де.Сега лека - полека започнах подготвянето на големите спирачки.За сега единият комплект Карбон Лорейн накладки са готови, изтънени до нужната за влизане в апаратите дебелина, че нали ги взех от един НАСКАР отбор на тънкана, че конкретно нужният точен модел накладки иначе са за 600+лв, за който има желание Отидоха 5-те твърдосплавни пластини на фрезер главата де, те бяха пентаграми, 100% загинаха от 4-те накладки докато им свалят по 10.5мм дебелина "феродо"
с дядя Ивана днес тъкмо мъдрехме в кой точно период са тия снимки и стигнахме до заключението, че той е бил с Дедрата все още на предно, а пък Типото е било баш станало турбо тогава, на предно естествено и то.А на Иво се е раждала турбо - Алфата тогава вътре в сервиза, както става ясно
с дядя Ивана днес тъкмо мъдрехме в кой точно период са тия снимки и стигнахме до заключението, че той е бил с Дедрата все още на предно, а пък Типото е било баш станало турбо тогава, на предно естествено и то.А на Иво се е раждала турбо - Алфата тогава вътре в сервиза, както става ясно
Ей, чакам развитие по темата от известно време Ама я виж и какво съм те питал в youtube канала, там дето въртиш новото турбо П.П: А сега видях, че си отговорил. Ако си промениш мнението, пиши ме към първите заинтересовани
Fiat Tipo Turbo Integrale | poweredby ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар