Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    Този е http://www.auto-gas-bg.com/bg_BG/pro...83-hp-569.html И наистина пише 1.2 бара. Но пък го дават за 183 коня..
    183 коня ,ама атмосферен двигател. Високите газови времена са функция или от неправилни инжектори( неправилни калибрирани,някои имат щуцери които се пробиват спрямо кубатурата на двигателя) или ниско налягане на редуктора.

    Коментар


      kiriluz1 написа: Преглед на мнението
      На първо време бих вдигнал налягането на редуктора на 1,5бара, например. Това би довело до сваляне на времената при различни обороти и с включени консуматори.
      Явно има нужда, в момента налягането е 1.05 бара
      Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-10-02-20-58-06-133_com.miui.videoplayer.jpg
Views:	435
Size:	355,3 KB
ID:	2757647

      Коментар


        Optimst5 написа: Преглед на мнението
        Явно има нужда, в момента налягането е 1.05 бара
        Click image for larger version  Name:	Screenshot_2022-10-02-20-58-06-133_com.miui.videoplayer.jpg Views:	0 Size:	355,3 KB ID:	2757647
        Тук само го задаваш какво е за да може да го сметне,а иначе реално измерено беше когато гледаш картата и ако не се лъжа беше 1,35 бара. Всъщност отдолу в момента е 2 бара,но това е защото си на бензин.

        Коментар


          Optimst5 написа: Преглед на мнението
          Ами поизчерпаха се вариантите. Слагах добавка за почистване на инжектори, добавка към маслото за повдигачите, чистих дросел и тн. . ...
          Ако си ползваш добавка за чистене на инжектори, която се слага в резервоара - при по-стари автомобили, над 4 - 5 г. тя по-често има влошаващ ефект.
          Това е поради 'разтварянето' на всички отлагания по резервоар, бензинов филтър и навсякъде другаде по горивната система и пращането им към инжекторите.
          Вероятно е влошила нещата, или ако си имал късмет - не е дала никакъв ефект.
          Не става ясно след ресетване на адаптация при теб, дали се оправя първото палене?
          Последна редакция от PM_u_bo; 03.10.2022, 16:03.

          Коментар


            добавката на бардал два пъти я сипвах на старата си кола и честно казано абсолютно никаква разлика нямаше. И тук горе долу така, като изключим че онзи ден над 5 пъти въртях докато запали. След ресет запали добре, на следващия ден не. Пък не е вариант на всяко палене да я рестартирам
            Предложиха ми вариант да се махне постоянния плюс на бензиновия компютър и да се направи с плюс през контакт. Това уж щяло да трие адаптациите след всяко гасене на колата и евентуално би имало ефект на проблема. Също ми казаха че колите с турбо се настройват на газ с широколентова сонда 🙄

            Коментар


              Това с махането на плюса го забрави,няма да се получи,става при по-стари коли. Ето нещо за инжекторите,въпреки че смятам че няма как да са запушени само сутрин при първо палене ,в последните три поста пише за филтърчета на инжекторите:
              https://www.fiatforum.com/threads/fi....454876/page-2
              Последна редакция от kiriluz1; 03.10.2022, 11:02.

              Коментар


                разгледах поста. Но все пак ще пробвам с почистване, пък нека е и профилактично и да знам че там проблем няма да имам. За филтърчета, специално на тези, ще попитам сменят ли се

                Коментар


                  Optimst5 написа: Преглед на мнението
                  разгледах поста. Но все пак ще пробвам с почистване, пък нека е и профилактично и да знам че там проблем няма да имам. За филтърчета, специално на тези, ще попитам сменят ли се
                  Първо махни възвратните клапани. В казармата имахме един капитан дето казваше: Не съм казал но повтарям..... Та и аз така. Иначе ресетване на всяко палене не върви, при мен беше на месец,два в зависимост от карането. При проблем и по хранене с бензин или запалителна система пак ще омазва адаптацията. Свещите правилните ли са? И как точно я ресетнал? На топъл или студен двигател? След това веднага ли мина на газ или я покарай на бензин? На бобините гумените лули здрави ли са? Предполагам всичко е проверено,но да питам пак. При дни с дъжд и влага има ли промяна в паленето? Околната температура също така променя ли паленето?
                  Последна редакция от kiriluz1; 03.10.2022, 12:07.

                  Коментар


                    свещите са точните, лулите на бобините са наред. Няма разлика в паленето според околната температура. Тествал съм я като ида на работа сутринта, след 8,5 часа си пали веднага. А за ресета - и на топъл и студен двигател съм го правел. Ще махна клапаните, просто търся правилните снадки да не капе после

                    Коментар


                      Optimst5 написа: Преглед на мнението
                      свещите са точните, лулите на бобините са наред. Няма разлика в паленето според околната температура. Тествал съм я като ида на работа сутринта, след 8,5 часа си пали веднага. А за ресета - и на топъл и студен двигател съм го правел. Ще махна клапаните, просто търся правилните снадки да не капе после
                      Важно е да не са гладки тръбички а да има засек за да не излиза маркуча. Тези са в София:
                      https://gav-bulgaria.com/product/%D0...5%D1%80%D0%B8/
                      Последна редакция от kiriluz1; 03.10.2022, 12:23.

                      Коментар


                        Optimst5 написа: Преглед на мнението
                        ... След ресет запали добре, на следващия ден не. Пък не е вариант на всяко палене да я рестартирам...
                        САМО На бензин ли я кара този ден след като е запалила добре?

                        Optimst5 написа: Преглед на мнението
                        Предложиха ми вариант да се махне постоянния плюс на бензиновия компютър и да се направи с плюс през контакт. Това уж щяло да трие адаптациите след всяко гасене на колата и евентуално би имало ефект на проблема. Също ми казаха че колите с турбо се настройват на газ с широколентова сонда 🙄
                        С тия съвети си тръгнал към нов двигател или основен ремонт. Хората явно не знаят какво говорят. Не и за точния модел автомобил , с който си ти.

                        Коментар


                          само на бензин, макар и градско. Сигурен съм понеже поне седмица нямаше газ в бутилката

                          Коментар


                            Optimst5 написа: Преглед на мнението
                            само на бензин, макар и градско. Сигурен съм понеже поне седмица нямаше газ в бутилката
                            Тогава е безмислено да търсиш проблема в газовата.
                            Може да се получава лоша адаптация заради бензина.
                            А може и да се получава коректна адаптация на моментното състояние на бензин, която да пречи на първо палене.

                            изброих вече какво трябва да се провери - там са нещата, които променят адаптацията.

                            Коментар


                              Да съобщя че след 250 км на бензин, колата пали от третия път. Все пак другата седмица ще отида на настройка на газта, но след като не мога да я докарам да пали от раз, не съм оптимист. В движение е по пъргава на бензин и няма проблеми в никакъв режим на каране. Разход не съм изчислил защото трябва да напълня резервоара а не искам защото бензина ще застои. На борд компютъра показва 7 смесено. Колкото ѝ дават и по каталог

                              Коментар


                                Писани са десетки теми за 1,4 турбо бензин.До момента никой не е намерил решение на проблема с трудното първо палене.Изказват се мнения че този мотор има най-вероятно софтуерен проблем.
                                Мисля че някъде по чуждите форуми колега беше писал че след едногодишнш мъки и сменени части за половин нова кола е напълнил резервоара до горе и на следващите няколко дни колата е палила нормално.Но кой знае?
                                Ланча Капа 2,0 VIS
                                Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

                                Коментар

                                Working...
                                X