утре вечер живо-здраво ще има графика, а видеото като стане.За сега се надявам да излязат 300 коня на гуми при първоначалното замерване както съм я настроил, пък след това изфиносването - все някое конче ще излезе отгоре
Да пусна първо една снимка, че много ме кефи как това сиво-синьо седи на тая биела А това са резултатите от посещението в TST Racing :D Пренастройване реално не е правено, обаче бууст контрола показа големи гевезлъци Вече ми е ясно, че мога да го настроя да държи желаното налягане само при реално движение на колата, само при натоварването при ускорение на нейната си маса.Голяма бъркотия, на диното не щя да задържи бууста във високите над 1.2 бара въпреки всичките пипания на таблиците.Вече решението е само едно пружината за 1.5 бара от комплекта на Турбосмарта ще се ползва и другият път ще може да се мери при твърд бууст 1.5 и да се настрои вече прецизно.Смесите са малко вълнисти, а и на по-силният рън се прояви интересна аномалия - при бууст 267кПа ЕКУ-то вероятно е тръгнало по някакви хубави аванси, които са причина да се покачи въртящият момент и да се извадят тия 232 кВт на гумите :D Та това е в общи линии нещо от рода на 400 коня на мотор при 1.2 бара и към 500Нм при 1.65 бара :D Големи благодарности на Тони за съдеиствието :D
Бая къдрава работата нещо Ици сигурно ли е, че тоя бууст контрол мое го управляваш? Графиките на бууста идентични гледам?При едно и също налягане (без други намеси), се получават две доста различни графики, нещо не е мноо готино положението така-то като цифрички е добре, ммма като форма по мое мнение не са.
Бая къдрава работата нещо Ици сигурно ли е, че тоя бууст контрол мое го управляваш? Графиките на бууста идентични гледам?При едно и също налягане (без други намеси), се получават две доста различни графики, нещо не е мноо готино положението така-то като цифрички е добре, ммма като форма по мое мнение не са.
Играта с бууст контрола е много капризна, с тоя външен гейт не могат да се получат еднозначно нещата и ще слагам пружината за 1.5 бара от комплекта.То има вероятност и с малко по-силна пружина от сегашната 0.7 бара да вземе да слуша, но не ми се занимава повече че само с него съм изгорил към 60 литра бензин докато си играя с настройките да видя как може да се манипулира, отделно на диното 1.5 часа пак само с него беше занимавката.МАП-а се изтаванява и на по-силният рън ЕКУ-то почва вероятно да работи по сейфти авансова карта, която явно е с по-подходящи аванси от тая главната и оттам повечето повер.И вълничките във по-слабият рън са явно от не толкова подходящите аванси в главната карта, но просто нямаше смисъл да се правят опити за игра с авансите при положение че бууста в средните изтаваняваше МАП-а (бедната смес от рода на високи 14-ки е заради това), а във високите се сриваше.Другия път като се ходи ще се настройва вече, да видим на 1.5 бара при 5000-6000 об/мин колко ще даде :D
ехе, тя ако беше 323 кВт на гумии 232 кВт на гуми х 1.36 = 315.5 коня на гуми загуби при 4х4 22% , така че 315.5 / 0.78 = 404 коня на мотора , това при скромните 1.2 бара и то изкарани със средно по големина турбо ГТ2860РС
Другия път като се ходи ще се настройва вече, да видим на 1.5 бара при 5000-6000 об/мин колко ще даде :D
Ббе дали ша даде повече или не, ненам дали е толко важно, по-важното е според мен да изгладите нещата с графиките (смеси, въртящ момент), пък то някои кон отгоре и сам ще си дойде :D Хубаво ще е да си ползваш буустконтрола на твойто си ЕКУ, мма ако не слуша и с по-твърдата пружина на гейта, май е по-добре да инвестираш в някои електронен бууст контролер
Коментар