Другия път като се ходи ще се настройва вече, да видим на 1.5 бара при 5000-6000 об/мин колко ще даде :D
Ббе дали ша даде повече или не, ненам дали е толко важно, по-важното е според мен да изгладите нещата с графиките (смеси, въртящ момент), пък то някои кон отгоре и сам ще си дойде :D Хубаво ще е да си ползваш буустконтрола на твойто си ЕКУ, мма ако не слуша и с по-твърдата пружина на гейта, май е по-добре да инвестираш в някои електронен бууст контролер
Като се стабилизира бууста, ще се играе с настройките че така е много непостоянна картината когато реши да прехвърли 1.6 бара.С пружина за 1.5 бара няма как да не стане, тогава ще е директно надуването в гейта без електронния бууст контрол.С пружина за 1.2 бара може би ще почне да се държи адекватно при всякакви натоварвания, ако има време ще го пробвам този вариант.Външен електронен бууст контролер не ща, тия дето са с едно дюти като Греди Профек Б за да не прави пикове над 1.6 в средните и да се получава същата картинка като на графиката, трябва да се нагласи ниско дюти, което от своя страна води до плавно падане на бууста във високите до към 1.3 бара което за мен не е оферта, щото турбото си прави съвсем спокойно 1.5 бара на 5-та а аз да давам 600лв за бууст контролер и да не мога да извадя коне, не ща
Зех си и аз такова до 10 дена ще го забода.....обаче след време ще трябва да купувам и аз кована карантия, че горещо ме посъветваха над 1.4 да не се таваня......Последно не разбрах с какъв буст контролер си?ПиЕс - и с какъв рестриктор на смазването на турбото си?
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Зех си и аз такова до 10 дена ще го забода.....обаче след време ще трябва да купувам и аз кована карантия, че горещо ме посъветваха над 1.4 да не се таваня......Последно не разбрах с какъв буст контролер си?ПиЕс - и с какъв рестриктор на смазването на турбото си?
Добро е турбото Обаче моето е с къстъм турбинен корпус Т3 фланец A/R 0.63 за външен гейт и прави по-малко обратно налягане, тоест мотора се чисти доста добре във високите и задържа въртящият момент без голям пад и вади още коне .Бууст контрола се осъществява от ЕКУ-то, за вграден гейт няма проблеми, слуша много, но при мен както е със външен е много специфично в момента откъм поведение спрямо натоварването на колата.Рестриктора е 0.9мм
Ще давам на някакъв си Драго от СФ да ми прави и на мен друг изх колектор че тоя сега е пукнат, да прави сички тръби преди и след турбото, кулер и прочее.....затва питах какъв рестриктор е най - добре да се сложи.....
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Ще давам на някакъв си Драго от СФ да ми прави и на мен друг изх колектор че тоя сега е пукнат, да прави сички тръби преди и след турбото, кулер и прочее.....затва питах какъв рестриктор е най - добре да се сложи.....
Драго се знае от отдавна Интересното е какъв ще ти е типа на колектора, че специално на 5 цил. е голямо предизвикателство да се направи с дълги рънъри и еднакви дължини, има един дизайн дето изглежда точно като навити на вилица спагети :D голямо забавление ще е да се направи такъв.
ами едва ли, не се вмества в никой клас в сегашното и състояние.Да почна да правя резервоар няма време, че ще вкарваме тия дни ево2 звяра за да му сложим всички рейсинг вътрешности че му е време да стане вече яката сила Ще поразпитам за резервоар от Делта2 турбо, ама дали ще имам късмет да излезе
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
ето и новия резервоар, чрез който вече ще мога да сложа и задната седалка и по тоя начин да се впиша в изискванията на БФДР за Първи кръг от драг-шампионата на 8-ми в Сливен.Малко сме слабички за клас Ц, ама то и за Стрийт пак има нечовешки коли, така че където и да е ще се пада, важно е участието Я да видим кой сектант ще познае от какво е тоя резервоар
Коментар