П.п Слави при него става дума за другите биалетки твърдите с гумените пръстени ,той не е на шарнир.
Правилно, това на снимките са кормилни накрайници, а биалетките са съвсем друго нещо
След винаги мъчителното вкарване на тези прословути биалетки ми хрумна да направя ето тази скоба сложих един стар лагер за по-лесно навиване на гайката, а шайбата за да не опира върешната гривна в планката, идеята е да се позиционира приблизително така още не е изпробвана на практика, но надявам се че ще се получи.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
А като мойте ясно.
Ники има позиция за монтаж на шайбите. Двете шайби се поставят с изпъкналото чело една към друга и болта излиза достатъчно за да събере и натягаш.
Най лесно е да е на подемник за да увитне окачването тогава влиза веднага.
Аз също брах ядове с такива биалетки от към монтаж ама при мен е по възможно да вдигна колата отколкото да усуча окачването със щангата за да я монтирам.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
А като мойте ясно.
Ники има позиция за монтаж на шайбите. Двете шайби се поставят с изпъкналото чело една към друга и болта излиза достатъчно за да събере и натягаш.
Най лесно е да е на подемник за да увитне окачването тогава влиза веднага.
Аз също брах ядове с такива биалетки от към монтаж ама при мен е по възможно да вдигна колата отколкото да усуча окачването със щангата за да я монтирам.
Пробвали сме всякакви варианти, на подемник с двете освободени наистина влизат, но поставянето на долния тампон и завиването на гайката е винаги мъка, моите наистина са с обърнати шайби и така е най-лесно, но интересно защо ги продават с изпъкналото на шайбите навън от гумите, някой не са съгласни с обръщането и зорът е доста голям, та затова направих тази скоба, ще видим при следващите дали съм познал. Колкото до тези сферични биалетки, не бях виждал такива, но човек се учи докато е жив.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар