Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат - диагностика, проблеми, решения

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Някой знаели каде седи и съответно как се сменя датчика, които показва температурата на таблото защото колата ми си работи нормално но стрелката на таблото все сочи нулата

    Коментар


      Ако беше споменал и колата каква е !
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        emzo написа:
        Ако беше споменал и колата каква е !
        Мареа Уикенд 1,9 ТД100.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          2 датчика са, предполагам е този:http://axm-auto.com/index2.php?searc...l=1&show=1но може да смениш и другия:http://axm-auto.com/index2.php?searc...menkl=1&show=1
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            А каде се намира и лесно ли се сменя Евала колега - колата ми е мареа тд100 98г

            Коментар


              Не знам на TD100 как е, но при мен се свалят въздухопроводите и с глух ключ 21 май беше се развива и набързо се сменя да не изтече много натифриз.При теб са 2 датчика, но не знам кой е за таблото, но при условие, че не са много скъпи смени и двата, аз моя го сменях 6 месеца по-късно след смяната на термостата.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                mita написа:
                Е да, ама гледам сега цените около 70-80лв ?!?? Пред блока видях един съсед с Audi 80, неговия бил 12 лв?? Толкова ли са ни златни чарковете? Да не ги правят ръчно тибетски монаси?
                Интересно ми е , съседа с термостата за 12 лева, дали пак не го е сменял ? И , би ли споделил каква марка, да знаем всички. Все пак, и ние не искаме да работим за колите си .
                FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                Коментар


                  Колеги , нека споделя малко опит с термостати. Този елемент, е изключително важен за нормалната работа на двигателя, да не говорим колко бързо му се проявяват "рогата". Затова препоръчвам на всички да търсят КАЧЕСТВЕНИ марки по магазините. За да си спестите време , нерви и пари в крайна сметка. При евтините марки, всичко е ТОТО. Според мен , си заслужават парите марките FACET, EPS, BEHR, MOTORAD. За някои модели наистина разликата е страшна, но вярвам, че вече много хора могат да споделят какви премеждия са имали с евтини термостати, и в ктрайна сметка колко им е струвала "икономията". Даже аз съм се опитвал да спестя пари на приятели , и накрая - ...Предлагам , всеки на който му се е налагало да сменя втори път термостат , да сподели марката. За да знаем какви марки да избягваме.
                  FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                  Коментар


                    Колеги здравейте.Аз също имам проблем с термостата, но не разбрах дали мога да си сложа такъв от Рено при положение, че колата ми е с автоматичен климатик, а колата е от подписа.Благодаря предварително.
                    Brava 100 16V '99

                    Коментар


                      Искам да оспоря друго нещо, което ти Хаджов твърдиш - че на Фиат термостатите са некачествено направени. Колата ми е на 9 и кусур години и термостата, който махнах беше оригиналния Behr. Скобите на маркучите не бяха махани и на тях стоеше заводската маркировка. От друга страна всичките ми приятели и познати с немски возила и термостати, които ти така много хвалиш, също са си сменили термостатите, след като са си купили колите. Единствено едно момче с опел астра прави изключение засега. Това, че купуваме ментета и боклуци, няма нищо общо нито с Fiat, нито с VW, Audi, BMW или която и да е била фирма производител на коли--------------------------Попробывать заказать доставку букета любимой, и вернуться?
                      LexaDstyle

                      Коментар


                        И за да подкрепя колегата , ние в ПОРШЕ БГ не сме имали никакви проблеми соригинални термостати. А, и , не вярвам че има производител на автомобили, който да може да си позволи опетняване на имиджа си, както и допълнителни разходи, позлвайки нискокачествени термостати. Най-малкото имат по-строг контрол . Така нареченото ОТК.
                        FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                        Коментар


                          Колеги, привет!Пиша за първи път и ето какъв е проблема при мене: при работа на место (т.е в задръстване) температурата ми се повишава, главно в топло време. Качва се доста над средата, като перката не се включва да охлажда. Въпросът ми е някои знае ли каква е причината - термостата ли не е наред, перката ли нещо? Иначе в движение нямам проблем с температурата - всичко е нормално. А колата е Пунто SX 75. Ще съм благодарен ако някой знае какъв може да е проблема и сподели!

                          Коментар


                            angelbk написа:
                            Колеги, привет!Пиша за първи път и ето какъв е проблема при мене: при работа на место (т.е в задръстване) температурата ми се повишава, главно в топло време. Качва се доста над средата, като перката не се включва да охлажда. Въпросът ми е някои знае ли каква е причината - термостата ли не е наред, перката ли нещо? Иначе в движение нямам проблем с температурата - всичко е нормално. А колата е Пунто SX 75. Ще съм благодарен ако някой знае какъв може да е проблема и сподели!
                            Ами датчика за температурата който се намира на радиатора до разширителното казанче доло!Не разбрах въобще ли не се включва или като е по висока температурата,имай в предвид че тия колиработят на по висока температура.
                            Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                            Коментар


                              Ами въобще не се включва перката. А температурата се качва над последната бяла чертичка от скалата и върви към червено, все си мисля че би трябвало да се включи перката, за да охлади. Ако е в този датчик проблема какво да направя с него? И освен това има ли вероятност да е от термостата това загряване? Благодаря за предния отговор

                              Коментар


                                angelbk написа:
                                Ами въобще не се включва перката. А температурата се качва над последната бяла чертичка от скалата и върви към червено, все си мисля че би трябвало да се включи перката, за да охлади. Ако е в този датчик проблема какво да направя с него? И освен това има ли вероятност да е от термостата това загряване? Благодаря за предния отговор
                                както си го описал 99,9% не е от термостатможе да е бушон на перкатаили датчик

                                Коментар

                                Working...
                                X