Някой знаели каде седи и съответно как се сменя датчика, които показва температурата на таблото защото колата ми си работи нормално но стрелката на таблото все сочи нулата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат - диагностика, проблеми, решения
Collapse
X
-
2 датчика са, предполагам е този:http://axm-auto.com/index2.php?searc...l=1&show=1но може да смениш и другия:http://axm-auto.com/index2.php?searc...menkl=1&show=1F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Не знам на TD100 как е, но при мен се свалят въздухопроводите и с глух ключ 21 май беше се развива и набързо се сменя да не изтече много натифриз.При теб са 2 датчика, но не знам кой е за таблото, но при условие, че не са много скъпи смени и двата, аз моя го сменях 6 месеца по-късно след смяната на термостата.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
mita написа:Е да, ама гледам сега цените около 70-80лв ?!?? Пред блока видях един съсед с Audi 80, неговия бил 12 лв?? Толкова ли са ни златни чарковете? Да не ги правят ръчно тибетски монаси?FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
Колеги , нека споделя малко опит с термостати. Този елемент, е изключително важен за нормалната работа на двигателя, да не говорим колко бързо му се проявяват "рогата". Затова препоръчвам на всички да търсят КАЧЕСТВЕНИ марки по магазините. За да си спестите време , нерви и пари в крайна сметка. При евтините марки, всичко е ТОТО. Според мен , си заслужават парите марките FACET, EPS, BEHR, MOTORAD. За някои модели наистина разликата е страшна, но вярвам, че вече много хора могат да споделят какви премеждия са имали с евтини термостати, и в ктрайна сметка колко им е струвала "икономията". Даже аз съм се опитвал да спестя пари на приятели , и накрая - ...Предлагам , всеки на който му се е налагало да сменя втори път термостат , да сподели марката. За да знаем какви марки да избягваме.FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
Искам да оспоря друго нещо, което ти Хаджов твърдиш - че на Фиат термостатите са некачествено направени. Колата ми е на 9 и кусур години и термостата, който махнах беше оригиналния Behr. Скобите на маркучите не бяха махани и на тях стоеше заводската маркировка. От друга страна всичките ми приятели и познати с немски возила и термостати, които ти така много хвалиш, също са си сменили термостатите, след като са си купили колите. Единствено едно момче с опел астра прави изключение засега. Това, че купуваме ментета и боклуци, няма нищо общо нито с Fiat, нито с VW, Audi, BMW или която и да е била фирма производител на коли--------------------------Попробывать заказать доставку букета любимой, и вернуться?LexaDstyle
Коментар
-
И за да подкрепя колегата , ние в ПОРШЕ БГ не сме имали никакви проблеми соригинални термостати. А, и , не вярвам че има производител на автомобили, който да може да си позволи опетняване на имиджа си, както и допълнителни разходи, позлвайки нискокачествени термостати. Най-малкото имат по-строг контрол . Така нареченото ОТК.FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
Колеги, привет!Пиша за първи път и ето какъв е проблема при мене: при работа на место (т.е в задръстване) температурата ми се повишава, главно в топло време. Качва се доста над средата, като перката не се включва да охлажда. Въпросът ми е някои знае ли каква е причината - термостата ли не е наред, перката ли нещо? Иначе в движение нямам проблем с температурата - всичко е нормално. А колата е Пунто SX 75. Ще съм благодарен ако някой знае какъв може да е проблема и сподели!
Коментар
-
angelbk написа:Колеги, привет!Пиша за първи път и ето какъв е проблема при мене: при работа на место (т.е в задръстване) температурата ми се повишава, главно в топло време. Качва се доста над средата, като перката не се включва да охлажда. Въпросът ми е някои знае ли каква е причината - термостата ли не е наред, перката ли нещо? Иначе в движение нямам проблем с температурата - всичко е нормално. А колата е Пунто SX 75. Ще съм благодарен ако някой знае какъв може да е проблема и сподели!Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
Ами въобще не се включва перката. А температурата се качва над последната бяла чертичка от скалата и върви към червено, все си мисля че би трябвало да се включи перката, за да охлади. Ако е в този датчик проблема какво да направя с него? И освен това има ли вероятност да е от термостата това загряване? Благодаря за предния отговор
Коментар
-
u_bo
angelbk написа:Ами въобще не се включва перката. А температурата се качва над последната бяла чертичка от скалата и върви към червено, все си мисля че би трябвало да се включи перката, за да охлади. Ако е в този датчик проблема какво да направя с него? И освен това има ли вероятност да е от термостата това загряване? Благодаря за предния отговор
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар