Здравейте всички!Имам следния проблем...Преди време се появи теч на масло от дясната част на колата...Ходих при един майстор и ми каза ,че трябва да се смени гарнитурата на картера - смени я и течът продължи...като забелязах локвичката под колата веднага отидох и му обясних ,че течът още съществува...Каза ,че семерингите трябва да се сменят...Вчера ходих да ги смени заедно с ангренажния ремък и обтяжната ролка...Обаче...течът си седи и ми се струва ,че дори е повече от преди - сериозно тече прави си локвичка с диаметър около 15-ина сантиметра...Направо не знам какво да правя ,утре няй-вероятно ще ходя да направя рекламация да видим каква ще я правим...Някакви идеи от какво може да е въпросният теч?Иначе ме съмнява ,дали изобщо е сменил въпросните семеринги...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на масло на Tipo 1.6 DOHC
Collapse
X
-
Значи там възможните места са 2-те семеринги на разпределителните валове, семерингата на коляновия вал, гарнитурата на маслената помпа (макар, че ме съмнява).Семерингите е добре да са от марката "Corteco".Гарнитурата на картера е малко особена. От двете страни на всеки отвор има още по 2 отвора за ограничителните пъпки и има тънкости при поставяне - деликатна е работата. Шайбите са елиптични и трябва точно да застъпват пъпките.Другия ваеиант е да ти е усукан картера от удар отдолу.
Коментар
-
Картерът нямам спомен да съм го удрял никога...Семерингите на разпределителните валове са сменени само ,на коляновия вал не са...Пък и ме съмнява да е от картера ,защото е омаслен целия двигател ,не само отдолу...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Оказа се това от което се страхувах най-много - гарнитура на главата...Днес главата отива на шлайф и утре се надявам Типарата да е готова...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
На предишния ми фиат Палио си сълзеше масло точно от гарнитурата на главата. Не от тази на капака, а на главата. Случи се след като го издух и го карах със 140 по магистралата в продължение на 30-40 минути. Дори в началото беше доста, но се кротна и така и не стигнах до смяна на гарнитура. Не знам къде са маслените канали, но е факт, че течеше. Ето я моята тема за теч на масло от гарнитурата на главата: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
///// написа:Направо учуди света бе, Мой! За сефте чувам от там да тече масло!Ето двигателя със свалена глава. В червено са оградени маслените канали за мазане на разпределителните валове.Бесен съм...След като смени гарнитурата на главата и тези на валовете...не зацепил правилно ремъка...добре че беше за 2-3 зъба иначе....................лошо...Днес си вземам колата и ми направи впечатление ,че работи доста по-различно от преди ,много шумеше и то едно такова ,като косачка... И тръгвам за Смолян и по пътя за Пловдив започна да придърпва зверски...Спрях ,обадих се на един приятел (бяла Мареа ТД100 - също форумска
- НИЕ СМЕ НА ВСЕКИ КИЛОМЕТЪР!!!) ,за да дойде да ме издърпа до сервиза ,понеже колата си личеше ,че не е за каране...Стигнахме до сервиза ,оня я гледа 15-20 минути и вика : Готова е! Викам му : Качвай се! Тръгнахме и започна пак да придърпва...Идваше ми да го фрасна в таблото ,както седеше до мен...Спряхме пред сервиза и ми изцепва : Всичко е наред ,ама колата ти е за компютърна профилактика...
Без да кажа нищо (понеже бях с майка ми и баба ми) ,се обърнах към тях и им посочих да си вървим...Отидохме след това в един друг сервиз (дано не се сметне за реклама ,ако е така ,моля да бъде коригирано мнението ми!) - Еврокар...Там я гледаха около 40мин. и казаха ,че клапаните не са регулирани - бях в шок...Оставих я да я правят и се запътих към онзи така известен мАстор...Като му казах какво е сътворил той ми изцепва,че клапаните са хидравлични и не се налагало регулиране...(доколкото знам на двувалката са механични...поправете ме ако греша)...Дано утре да е всичко ок и да няма други поражения от грешното засепване...Та така - НЕ ХОДЕТЕ В СЕРВИЗА СРЕЩУ СГРАДОТО!!!Попиляха ми колата и май няма да е същата като преди...Реве ми се ,направо ще заплача...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
То като виц това! Тоз’ майстор само голфове и астри е правил.Сигурно е същия, дето ти смени маслото. И да го питаш що не е изтискал "маслените" повдигачи на менгемето!
Сега по въпроса. Лошото е, че удря и клапан в клапан, а не само бутало в клапан при лошо зацепване на ангренажа. Може да са объркани и маркучите за вакуумите. При смяна на гарнитурите на телата на валовете тазликата между старите и новите е 0,2 мм. Изобщо - лоша работата, ама да не те плаша. За тоя двигател няма никъде данни. Дори в аутодатата излиза типо с тоя двигател, но като цъкнеш на ангренажен ремък и схемата е за едноваловия мотор. Да не се притесняват момчетата в другия сервиз - да питат. Телефона ми го има в темата за телефоните - няма да се притесняваш - знам как е.Като за начало ще дам хлабините на клапаните:Valve clearance, cold operation - inlet .................................................. ...... 0.40 ± 0.04 mm - exhaust .................................................. .... 0.50 ± 0.04 mm
Коментар
-
Predatorsi написа:...Та така - НЕ ХОДЕТЕ В СЕРВИЗА СРЕЩУ СГРАДОТО!!!Попиляха ми колата и май няма да е същата като преди...Реве ми се ,направо ще заплача...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
///// написа:То като виц това! Тоз’ майстор само голфове и астри е правил.Сигурно е същия, дето ти смени маслото. И да го питаш що не е изтискал "маслените" повдигачи на менгемето!
Сега по въпроса. Лошото е, че удря и клапан в клапан, а не само бутало в клапан при лошо зацепване на ангренажа. Може да са объркани и маркучите за вакуумите. При смяна на гарнитурите на телата на валовете тазликата между старите и новите е 0,2 мм. Изобщо - лоша работата, ама да не те плаша. За тоя двигател няма никъде данни. Дори в аутодатата излиза типо с тоя двигател, но като цъкнеш на ангренажен ремък и схемата е за едноваловия мотор. Да не се притесняват момчетата в другия сервиз - да питат. Телефона ми го има в темата за телефоните - няма да се притесняваш - знам как е.Като за начало ще дам хлабините на клапаните:Valve clearance, cold operation - inlet .................................................. ...... 0.40 ± 0.04 mm - exhaust .................................................. .... 0.50 ± 0.04 mm
Само се надявам да няма други поражения...Но ако има ,познавам едни хора ,дето познават едни други хора ,дето карат черни Мерцедеси...
и ще навестят този пишман майстор ,но наистина е този с маслото...тогава си мислех ,че знае нещо ,но явно аз знам повече от него за тази кола...
snake написа:Predatorsi написа:...Та така - НЕ ХОДЕТЕ В СЕРВИЗА СРЕЩУ СГРАДОТО!!!Попиляха ми колата и май няма да е същата като преди...Реве ми се ,направо ще заплача...Ако имам нужда ще се свържа с теб ,за да ми кажеш сервиза...но засега мисля ,че работата ще стане...Иначе благодаря...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар