В Еврокар са големи скъпари, но дано поне ти я направят добре.
Ами скъпари не скъпари ,нямам избор...Досега съм дал 450 лева на тоя и по колата само проблеми...По-добре да дам малко повече пари и да е както трябва отколкото да давам по малко но всеки месец...За тези 450 лева нямаше да сменя толкова работи ,но поне щеше да е пипана качествено...поне аз така го разбирам...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Току що се прибирам след 20-на километровия тест ,който направих ,след като си взех колата от сервиза...Онова придърпване си го има ,но е едва доловимо и то когато двигателя работи в едни обороти...като ускорявам или спирам на скорост няма придърпване...Някакви идеи от какво може да се е получава това?Като работи на място ,работата е малко неспокойна ,но работи на 1000 оборота...Като подам газ ,оборотите спадат до около 900(една чертичка под 1000 - на дигиталката е така...) и веднага след това пак се законтрят отново на 1000...Клапаните са регулирани ,и зацепването на ремъка е направено наново ,защото е бил объркан един зъб ,но няма поражения по клапаните и другите карантии...Възможно ли е да е някой датчик ,който е сдал багажа?
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Като чета така симптомните и все си мисля, че има вакуумен маркуч, който е или спукан или не добре улътняващ на щуцерите, изваден или пък разменени маркучи. Никъде няма схема за вързване на вакуумните маркучи и аз затова ти казах да питат по телефона момчетата - няма нищо срамно - аз директно ще гледам от моята кола и ще казвам. То е много ясно, че не могат да ги помнят наизуст. Та това за сега.пп Материали за 1.6 двувалката е имало доста във фотума, но всичко е изтрито.
Като чета така симптомните и все си мисля, че има вакуумен маркуч, който е или спукан или не добре улътняващ на щуцерите, изваден или пък разменени маркучи. Никъде няма схема за вързване на вакуумните маркучи и аз затова ти казах да питат по телефона момчетата - няма нищо срамно - аз директно ще гледам от моята кола и ще казвам. То е много ясно, че не могат да ги помнят наизуст. Та това за сега.пп Материали за 1.6 двувалката е имало доста във фотума, но всичко е изтрито.
Аз утре ще си ходя на Смолян ,понеже колата си върви нормално...Ако има някакъв проблем ще звънкам...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Повдигам тема на 2 години ,ама няма начин...Проблемът с придърпването все още съществува...Не бях карал доста време колата...Един ден един познат се загледа ,понеже го има същото ,и забеляза ,че колата няма МАП сензор...Който контролира предварението ,доколкото ми е известно де...Та той ми каза ,че колата работи в сервизен режим...На празен ход оборотите са 1000...А трябва да са 850...Говорих с един колега от форума ,за да спазарим МАП-а от Типо-то ,което продава на части ,и се надявам да работи ,защото никъде в колността не мога да намеря...Ако някой има МАП и е СИГУРЕН ,че работи ,моля да ми пише на ЛС с цената ,която му иска ,пък ще видим... Искам да попитам как да разбера дали работи МАП-а и как изглежда? Не съм виждал никога...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Абе то и на Типо-то трябва да е подобен ,ама знам ли го...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Ами няма как да го снимам ,защото на моето Типо го няма...Оборотите зависят основно от стъпковото моторче ,но без МАП колата минава в сервизен режим и работи на по-високи обороти...Ето така изглежда на Браво ,но не знам дали имат прилика...Ако го намериш и свалиш ще те помоля да го снимаш ,че да го вида на какво прилича... :D http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Вярно е -на Двувалката всичко съвпада с опел кадет даже и самия комп. За съжаление самите букси са други. Имал съм такава опелска инжекция и на времето на една такава двувалка присаждах комутатор от такъв опел. Но си мисля че мап - сензор може да пасне и от друга кола стига да се спазят кабелите или да се преправи буксата . По принцип повечето мапове работят с опорно напрежение 5 волта като показанието на датчика е линейно , а не логаритмично и право пропорционално на разреждането в смукателния колектор. По едно време се канех даже да присаждам на Кромата на баща ми МАП - вместо познатия Бошовски тенекиен дебитомер, който е пак с линейно отчитане и същото опорно напрежение. Имаше такава тема в някакъв друг форум. Но за двувалката мисля че може да се приспособи и друг МАП. Интересно обаче като е нямала МАП досега как не е светила лампа за грешка и как е вървяла колата защото освен за предварението МАП-а има най важната фунция за впъскването на горивото.
не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Лампата на инжекциона свети открай време...Още ,като купихме колата ,която беше нов внос от Германия ,а аз бях едва 10-и клас... Дайте една снимка да го видя на какво прилича този МАП...Ако имате разбира се...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Аз се чудя, защо до сега не си направил тест на компа, след като ти свети лампата за инжекцията? Дъвка ли имаше в устата си, че не каза. Днес направих няколко снимки за теб. Значи МАП-а е монтиран точно зад кутията на въздушния филтър под модула с релетата.
Закрепено е на ламарината на блока с релетата посредством две шпилки с гайки. На огледалцето, което държа се вижда едната гайка, а другата е симетрично.
Коментар