Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тотален отказ на Типото!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    после проверяваш вакуумите......и между другото говорех за синия датчик, който казва на компа дали двигателя е топъл или студен и съответно пуска определено количество бензин, и когато колата е топла, а датчика показва грешно комп. подава повече бенз => колата се дави примерно, ето и снимка на въпросния маркуч който се спука един ден и не можах да я запаля.....смучи яко въздух от там.все пак ако можеш да вземеш от някой един датчик за коляновия вал......ще можеш да елиминираш проблемите еднин по един.
    Прикачени файлове
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
    ИТАЛФЕСТ 2007

    Коментар


      #17
      колата няма газ нали
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        Oт "кадърен"монтаж или "читавп" ново стъпково моторче ще е....

        Коментар


          #19
          Ето какво стана колегиПрибирам се днес от работа и бягам в гаража,въртя ключа и колата запалва но работи на 3 цилиндъра,като прекасваше и се тресеше с повечко газ я задържах и след 1 мин работи както преди.Спирам пред маистора и чакам,вартя и не пали!тикаме на ръка в гаража и почваме!Първо започнах ме от искрата и подаването на гориво,всичко беше наред!Вадим свещите и опааааааа....целиете мокри и миришат на бензин!Купих нови сложих ми ге и врътнах ключа да запаля пак имаше замисляне и не запали!Замерих ме синия датчик о чудо по данни на температура от 20 градуса трябва да показва 2.2 ама ома или волт беше ще ви излажа,на топъл мотор 0.3!Да обаче моя показваше 5.7 (работи на -40)Това беше шега ама така излиза и подава повече бенз и се дави което не е коректно!Майстора сложи някаква течност за почистване и запалих замерихме пак и показва на топъл мотор 0.34 а на студен 2.27 има малки отклонения. докато говорихме и гледахме вакумите тя истина и пак запали с малко гасчица!Утре ще ходя да види положението на дроселовата клапа защото ми се струва че е плътно затворена при изгасен мотор а май не трябва да е така(поне леко отворена)Утре ще я свършим тая работаМоторчето за празен хо д е сменено и на компа показа работен интервал от 850 -940 оборота на загрякл мотор!Чудя се дали да не ги вдигна малко за да пали сутрин по леко?какво ще кажете тоя датчик(син) да сменям ли с тея стойности? КОЛАТА НЯМА ГАЗ
          now. BMW E39 523i '98 170hp
          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

          Коментар


            #20
            замерихме пак и показва на топъл мотор 0.34 а на студен 2.27 има малки отклонения
            При тези стойности- дименсията е КОм-датчика за Т е -ОК/ освен ако не прекъсва,което се среща рядко...По вероятно причината е в датчика на коляновия вал-премерете го с мултимер- в момента,като не пали,на практика ,той прекъсва много по-често/защото е индукционен,навит с много тънка жица/,особено при студено/топло...-ако се колебаете между двата-моя съвет е първо този !
            Ex. Grande Punto Driver

            Коментар


              #21
              ОК колега утре ще видим и този!та въпроса ми е каде точно се намира този датчик на коляновия вал и ако можеш да качиш снимка ще съм ти много благодарен По принцип ако не става нов или се отремеонтира!Незнам но не ме е срам да питам :D благодаря за съвета ти само той остана и дано мъките свършат
              now. BMW E39 523i '98 170hp
              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

              Коментар


                #22
                Фигурата е от e-perПри дефект не подлежи на ремонт,сменя се с нов
                Прикачени файлове
                Ex. Grande Punto Driver

                Коментар


                  #23
                  Благодаря ти колега за мигновенния ти отговор
                  now. BMW E39 523i '98 170hp
                  ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                  ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                  Коментар


                    #24
                    ех Веско ама много си бърз, тъкмо качвах картинката.....все пак ако можете да закачите колата на компютър най добре.....там всичко си казва, дано да се приключи утре с проблема, ще стискаме палци, и Веско качи и една картинка и на температурния датчик.... така де
                    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                    ИТАЛФЕСТ 2007

                    Коментар


                      #25
                      А цената на въпросния датчик каква е да се подготвя психически :P
                      now. BMW E39 523i '98 170hp
                      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                      Коментар


                        #26
                        ~36-50лв. -зависи от модификацията на ДВГ и зап.система
                        Ex. Grande Punto Driver

                        Коментар


                          #27
                          синия температурен датчик - 25 лв.
                          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                          ИТАЛФЕСТ 2007

                          Коментар


                            #28
                            Преди да отида на майстор реших сам да проверя каде този датчик на кол.вал....но така и не успях да го видя колеги с възможност да стана нагъл моля ви за насоки.Според vesko.t в снимката която ми прати тои е хванат на коляновия вал,ама там има някви предпазители и е трудно га го видя!Та интересувам се другия му край каде е хванътщото единственото което видях е датчик който е хванът в задната част на двигателя от лявата страна на всмукателния колектор черен с дебел черен кабел..дали е този или бъркам?
                            now. BMW E39 523i '98 170hp
                            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                            Коментар


                              #29
                              Тотален отказ на Типото!РЕШЕН

                              Ами колеги сега се връщам от ремонт!Измерихме абсолютно всичко,,датчици,помпа,TPS,вакууми и т.н.!Основните съмнения бяха за датчик на колянов вал и температурен....според колегата vesko.tтемпературния работи добре след лека интервенция с няква течност за почистване!Проверихме и датчика на коляновия вал който работи в рамките на допустимото 698 ома(650-750) и се оказа точно този за който питах в предишния пост :D нацелил съм го без да искам всичко ок до тук докато викам на майстора я дай да проверим стъпковия мотор(празен ход)уж да го почистим ама той първо го замери и какво стана няма цъкане,не работи няма живот закачихме старото което беше на колата и си цъка и пак сложих него с малко приспособление да поддържа 1100 оборота, както карах преди!Та искам да кажа,че проблемното пале идва от това моторче,което е запекло на авариен режим и до там!Взех го преди 1 седмица от морга и от както го сложих почнаха проблемите то въобще не е било в час вземах го повредено но предварително се разбрах с момчетата ако има нещо да го върна няма палене как да има след като то не мърда и не обогатява сместа сега колата си пали от раз и съм решил да си купя ново моторче макар да струва доста..........та общо взето това бяха най-лошите 4 дена от живота ми с кола искам да изкажа благодарност на всеки който е писал по темата,защото по-този начин научих полезни неща и не са ми излишни а и си проверих много неща по двигателя освен това в темата колегата PUNTO_S55 каза моторче Благодаря ви отново и безаварийна на всеки
                              now. BMW E39 523i '98 170hp
                              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                              Коментар


                                #30
                                Уцелвам понякога :D А принципа"там където е пипал българин,там изниква проблема"също много често се оказва верен!

                                Коментар

                                Working...
                                X