Да кажем ,че съм собственик на AW55-50 (5) и съм изчел цялата литература из нета за Аисин кутиите и на всяка една проблемите . Оказа се всичките им кутии имат едни и същи оплаквания , рязко превключване , и приритване Аз на дисплея си виждам температурата в реално време на самата кутия и да ви кажа , че 130 градуса ги нямат за нищо , а на 154 светка лампата на скоростите Определено е една от най-здравите кутии която няма да те остави на пътя но си има и своите дертове с резките превключвани я и приритвания при определени параметри а именно скапани клапани или боди на който им трябва повече налягане за да отворят овреме и износванията на торк конвертора или запушване по магистралите на валв бодито А дали мнението ми е категорично - сама няма да се оправи дори и с адаптации Но всеки сам решава има глава на раменете си за това - това е форум , тука можем да дадем само съвет но не и да отстраним проблема
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Айсин на Крома
Collapse
Заключена тема
X
X
-
WhitePower написа:Да кажем ,че съм собственик на AW55-50 (5) и съм изчел цялата литература из нета за Аисин кутиите и на всяка една проблемите . Оказа се всичките им кутии имат едни и същи оплаквания , рязко превключване , и приритванеНо всеки сам решава има глава на раменете си за това - това е форум , тука можем да дадем само съвет но не и да отстраним проблема207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Благодаря за високото мнение.Както каза ,че тази скоростна кутия няма болести като предишните - просто ресурса и е взет или както пишеше Аисин не произвеждат резервни части защото се смята че те изкарват целия живот на кутията Само дето тука е БГ и се кърпи и скъсан чорапОбиколил са много сервизи , знайни и незнайни за автоматиците .Проблема е главно в износването на частитеКогато автомак е нов , ммм пей сърце А така както си го написал все едно TF-80SC е вечна , а старите модели умирали в мъки Кутията е на 200000 е написал колегата , ресурса им е до 250000 според 80 % от хората работещи с автоматици - след това се почвали болестите , а те са описани по горе Колегата има проблем , аз му предлагам вариантите с който могат да му се решат проблемите , а могат и да не се решат Имайки в предвид ,че кутията сама се самоадаптира и проблема не се е оправил -Ти предлагаш ли нещо как да си реши проблема ?А не споря,че тази кутия е по хубавата и по добрата , тука 2 мнения по въпроса няма , само дето след определен пробег всички автомати на тази фирма проявяват едни и същи симптомиPower Under Pressure
Коментар
-
Избягвам да давам съвети в области, в които не съм достатъчно подготвен. Доколкото разбирам, след ресетването проблема е изчезнал и в момента се проявява от време на време. Прочетох линка ти и спроред инфото дадено там, правя извод, че проблема е софтуерен, а не механичен. Решение не мога да дам. Има достатъчно подготвени хора в областта, но бих започнал от там след проверка на тампоните на скоростната кутия.п.п. Информацията в линка е уникално полезна, съветвам всички заинтересовани да прочетат написаното обстойно.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
noriaga написа:На моята Крома кутията е на 330 000км... поне на толкова е колата, не вярвам да е сменяна или правена кутията в Италия И още държи... и за сега няма проблеми... та явно живеят и по-повече тия кутии.Power Under Pressure
Коментар
-
pplk написа:Избягвам да давам съвети в области, в които не съм достатъчно подготвен. Доколкото разбирам, след ресетването проблема е изчезнал и в момента се проявява от време на време. Прочетох линка ти и спроред инфото дадено там, правя извод, че проблема е софтуерен, а не механичен. Решение не мога да дам. Има достатъчно подготвени хора в областта, но бих започнал от там след проверка на тампоните на скоростната кутия.п.п. Информацията в линка е уникално полезна, съветвам всички заинтересовани да прочетат написаното обстойно.Power Under Pressure
Коментар
-
Една малка корекция. Колата е на 265000 реални.За момента интервенциите, които са правени по кутията са следните:- наливане на MTC - 400ml.- ресетване на адаптивните настройки на кутията.След тези неща кутията се оправи и работата и бе безупречна за период от около 4м. След един дълъг преход от около 1000км. направи пак няколко удара. След това спря, след това отново започна пак от време на време.Аз личнo се съмнявам да е софтуерен проблема (въпреки оправянето на проблема след ресетването)Ако имате други идеи, споделете.Малко по-късно днес ще прочета линковете, които си дал.Поздрави.
Коментар
-
pplk написа:В смисъл, че не пишеш как си решил проблемите. Днеска направи сефтето, верно след 4 месеца, ама като за начало е добре
Коментар
-
pplk написа:WhitePower написа:Нека човека ако чете да сподели какво е сега дереджето и дали е правил нещоPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар