Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Айсин на Крома

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Да кажем ,че съм собственик на AW55-50 (5) и съм изчел цялата литература из нета за Аисин кутиите и на всяка една проблемите . Оказа се всичките им кутии имат едни и същи оплаквания , рязко превключване , и приритване Аз на дисплея си виждам температурата в реално време на самата кутия и да ви кажа , че 130 градуса ги нямат за нищо , а на 154 светка лампата на скоростите Определено е една от най-здравите кутии която няма да те остави на пътя но си има и своите дертове с резките превключвани я и приритвания при определени параметри а именно скапани клапани или боди на който им трябва повече налягане за да отворят овреме и износванията на торк конвертора или запушване по магистралите на валв бодито А дали мнението ми е категорично - сама няма да се оправи дори и с адаптации Но всеки сам решава има глава на раменете си за това - това е форум , тука можем да дадем само съвет но не и да отстраним проблема
    Power Under Pressure

    Коментар


      #47
      WhitePower написа:
      Да кажем ,че съм собственик на AW55-50 (5) и съм изчел цялата литература из нета за Аисин кутиите и на всяка една проблемите . Оказа се всичките им кутии имат едни и същи оплаквания , рязко превключване , и приритване
      Чета мненията ти с удоволствие в тунинг форума и имаш моето уважение, но в случая не съм съгласен с теб. Навсякъде из нета, включително и в линка, който си дал, пише, че TF-80SC няма "болестите" на предшествениците си. Какъв е проблема при колегата, можем само да гадаем.
      Но всеки сам решава има глава на раменете си за това - това е форум , тука можем да дадем само съвет но не и да отстраним проблема
      Абсолютно точно!!!Поздрави!
      207 тиква автомат
      новокромаджия 2.4 печка

      Коментар


        #48
        Благодаря за високото мнение.Както каза ,че тази скоростна кутия няма болести като предишните - просто ресурса и е взет или както пишеше Аисин не произвеждат резервни части защото се смята че те изкарват целия живот на кутията Само дето тука е БГ и се кърпи и скъсан чорапОбиколил са много сервизи , знайни и незнайни за автоматиците .Проблема е главно в износването на частитеКогато автомак е нов , ммм пей сърце А така както си го написал все едно TF-80SC е вечна , а старите модели умирали в мъки Кутията е на 200000 е написал колегата , ресурса им е до 250000 според 80 % от хората работещи с автоматици - след това се почвали болестите , а те са описани по горе Колегата има проблем , аз му предлагам вариантите с който могат да му се решат проблемите , а могат и да не се решат Имайки в предвид ,че кутията сама се самоадаптира и проблема не се е оправил -Ти предлагаш ли нещо как да си реши проблема ?А не споря,че тази кутия е по хубавата и по добрата , тука 2 мнения по въпроса няма , само дето след определен пробег всички автомати на тази фирма проявяват едни и същи симптоми
        Power Under Pressure

        Коментар


          #49
          На моята Крома кутията е на 330 000км... поне на толкова е колата, не вярвам да е сменяна или правена кутията в Италия И още държи... и за сега няма проблеми... та явно живеят и по-повече тия кутии.
          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

          Коментар


            #50
            Избягвам да давам съвети в области, в които не съм достатъчно подготвен. Доколкото разбирам, след ресетването проблема е изчезнал и в момента се проявява от време на време. Прочетох линка ти и спроред инфото дадено там, правя извод, че проблема е софтуерен, а не механичен. Решение не мога да дам. Има достатъчно подготвени хора в областта, но бих започнал от там след проверка на тампоните на скоростната кутия.п.п. Информацията в линка е уникално полезна, съветвам всички заинтересовани да прочетат написаното обстойно.
            207 тиква автомат
            новокромаджия 2.4 печка

            Коментар


              #51
              noriaga написа:
              На моята Крома кутията е на 330 000км... поне на толкова е колата, не вярвам да е сменяна или правена кутията в Италия И още държи... и за сега няма проблеми... та явно живеят и по-повече тия кутии.
              Ми и аз така мислех за моята но се оказа че е нова моята кутия или поне е сервизирана
              Power Under Pressure

              Коментар


                #52
                pplk написа:
                Избягвам да давам съвети в области, в които не съм достатъчно подготвен. Доколкото разбирам, след ресетването проблема е изчезнал и в момента се проявява от време на време. Прочетох линка ти и спроред инфото дадено там, правя извод, че проблема е софтуерен, а не механичен. Решение не мога да дам. Има достатъчно подготвени хора в областта, но бих започнал от там след проверка на тампоните на скоростната кутия.п.п. Информацията в линка е уникално полезна, съветвам всички заинтересовани да прочетат написаното обстойно.
                Искренно се надявам да е софтуерен ,при мен ( не на моята кола ) се оправяха проблемите но само за малко и после пак същите проблеми,а и хората написаха , че има няколко софуерни ъпдейти , така, че винаги най-лесното се опитва .Лошото което четох ,че ако ита един автоматик и го оставиш така да си рита дълго време ( лошото е че не определено колко точно е ДЪЛГО) се разбивала от вътре Нека човека ако чете да сподели какво е сега дереджето и дали е правил нещо
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #53
                  Една малка корекция. Колата е на 265000 реални.За момента интервенциите, които са правени по кутията са следните:- наливане на MTC - 400ml.- ресетване на адаптивните настройки на кутията.След тези неща кутията се оправи и работата и бе безупречна за период от около 4м. След един дълъг преход от около 1000км. направи пак няколко удара. След това спря, след това отново започна пак от време на време.Аз личнo се съмнявам да е софтуерен проблема (въпреки оправянето на проблема след ресетването)Ако имате други идеи, споделете.Малко по-късно днес ще прочета линковете, които си дал.Поздрави.

                  Коментар


                    #54
                    WhitePower написа:
                    Нека човека ако чете да сподели какво е сега дереджето и дали е правил нещо
                    Колегата има навика да пуска теми за проблемите по автомобила си, но за решенията си трае. Сигурно е някаква страшна тайна :D :D :D
                    207 тиква автомат
                    новокромаджия 2.4 печка

                    Коментар


                      #55
                      pplk написа:
                      WhitePower написа:
                      Нека човека ако чете да сподели какво е сега дереджето и дали е правил нещо
                      Колегата има навика да пуска теми за проблемите по автомобила си, но за решенията си трае. Сигурно е някаква страшна тайна :D :D :D
                      Смисъл ???

                      Коментар


                        #56
                        В смисъл, че не пишеш как си решил проблемите. Днеска направи сефтето, верно след 4 месеца, ама като за начало е добре
                        207 тиква автомат
                        новокромаджия 2.4 печка

                        Коментар


                          #57
                          pplk написа:
                          В смисъл, че не пишеш как си решил проблемите. Днеска направи сефтето, верно след 4 месеца, ама като за начало е добре
                          Хаха, е да де но не е като да съм убил човек .По-скоро е провокирано от факта, че за момента не смятам, че съм решил напълно проблема.Ще коригирам пропуска Поздрави.

                          Коментар


                            #58
                            А ако кажеш дали си решил проблема със загубата на мощност при 3500 об. в другата тема, цена няма да имаш :D
                            207 тиква автомат
                            новокромаджия 2.4 печка

                            Коментар


                              #59
                              pplk написа:
                              А ако кажеш дали си решил проблема със загубата на мощност при 3500 об. в другата тема, цена няма да имаш :D
                              Еее, там няма как. За момента там проблема не е решен

                              Коментар


                                #60
                                pplk написа:
                                WhitePower написа:
                                Нека човека ако чете да сподели какво е сега дереджето и дали е правил нещо
                                Колегата има навика да пуска теми за проблемите по автомобила си, но за решенията си трае. Сигурно е някаква страшна тайна :D :D :D
                                Проблема още не е решен , ако имах готово реение щях да спомена и да му кажа 100% какво е но нямам за съжаление , черпя единсвено опит от щаските форуми как са си решили проблеите.незнам що ме нападаш , посочих какви са им проблемите на скоростите , аз съм в изчакване за поръчка на клапаните чисто финансово моята диагноза е ясна 2 клапана се бавят
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X