Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1.6 - проблем с нов ГИ - Bardolini MAX OBD 4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stilo 1.6 - проблем с нов ГИ - Bardolini MAX OBD 4

    Здравейте колеги, онзи ден на стило-то ми монтираха ГИ BSM - Bardolini MAX OBD 4. След няколко часа настройки и в движение и на място, майсторите не успяха да я настроят да работи нормално. За разлика от на бензин, на празен ход мотора трепери и даже и гасне понякога, а при потегляне още от ниските обороти придърпва, прекъсва и се налага понякога да прехвърля на бензин за да продължа. След 20-25 оборота е по добре но все пак има разлика от работата на бензин. Вчера смених свещите с нови но разлика няма никаква. Има ли възможност проблема да е в рейката, да не отговаря и да има нужда от бърза. Двигателя е 1,6 103 кс.

    #2
    С какъв изпарител си?

    Коментар


      #3
      Италиански изпарител N.I.G.S. GAMA

      Коментар


        #4
        Не трябва да приемаш колата и плащаш. Да ти предложат работеща нормално алтернатива или да възстановят състоянието на колата и парите.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          Aз имaх тaкъв проблем с гaзовотоНо купих гaзовото вторa ръкa кaто го сложих предърпвa гaснеизчистих изпaрителя(при теб отпaдa)и рaзпробих дюзите и сегa е ок
          Fiat Coupe 2.0 16V TURBO

          Коментар


            #6
            Аз ли нещо не разбирам или ми се струва че инфото е погрешно * N.I.G.S. GAMA* ? N.I.G.S. прави Р-УНО и Р-ДУЕ а за Гамата си е тяно производство на БСМ *ама как италянско звучи БАРДУЛИНИ* :D По принцип твоя мотор става добре на газ не знам каво са се объркали колегите че да не са го направили. Проблема може да е от много места но без да се види няма как да се каже от каво е. Да проблема може да е от рейката *не равномерна работа на някоя от дюзите* но може да е и от изпарителя *пуска газ през компенсациония отвор* не на място разпробит колектор. Така че трябва да се види от каде е проблема тук може само да се гадае.

            Коментар


              #7
              Да, моя грешка, изпарителя е един от двата но не знам кой са сложили. Слизам до колата да погледна и направя снимки на монтажа.

              Коментар


                #8
                Изпарителя е N.I.G.S., снимките не успявам да ги кача. След малко ще опитам пак.

                Коментар


                  #9
                  Снимки:http://prikachi.com/images.php?image...0/6172650u.jpg

                  Коментар


                    #10
                    Като гледам снимките редуктора е R-UNO.Редукторите R-UNO,R-DUE и GAMA-01 се произвеждат от BSM,макар че първите два ги представят за Италиански.Това мисля не е толкова важно.Ако монтажа е направен правилно,правилно са подбрани дюзите и налягането на редуктора може да се опита с изключване на OBD-корекцията или ако тя е включена да се инвертира сигнала за OBD-то в програмата.А в кой сервиз ти монтираха газовата?
                    OVB X18XE1 седан+ГИ

                    Коментар


                      #11
                      Мисля че трябва да висиш при майсторите докато си оправят работата. аз съм със същия мотор мареа 1,6 99г пластмасов колектор и си работи идеално и с най бавните дюзи.Ако е вързано обд то има вариант да реагира наобратно, при мен съм забелязал че като обогатя сместа на газ бензиновия комп реагира като на обедняване , така че при газаджиите и докато я нагласят, но трябва да гледат какво се случва и с бензиновото еку.

                      Коментар


                        #12
                        Вчера висях до 9 вечерта почти, настройваха я в движение и на място с лаптопа но не можаха да я настроят добре. Днес забелязах, че вече не гасне на празен ход, но оборотите играят и при потегляне мотора се лашка, все едно някаква стара кола и от ауспуха се чува неравномерно бръмчене на вълни. Ще се ходи пак при тях, то е ясно, но не мисля че ще оправят нещата. Понеже съм се хванал на хорото, чудя се вече дали да не им предложа да доплатя за Romano OBD II, че колкото позитивни, толкова и негативни коментари прочетох в интернет за този Bardolini, но ме е страх да не стане същата работа и да се набутам още повече.

                        Коментар


                          #13
                          Бардолинито си е чуден , не се хващай на доплащане за друг, просто му трябва настройка. Аз съм с Блутроник и същия мотор и докато не си взех кабели за бензиновото и газово еку не вървеше, сега си е супер, като се има в предвид че ГИ то е пръчка. А иначе и най-скъпият и хубав ГИ да вземеш като са некадърни газаджиите ще имаш проблеми. Другото което се сещам е ако си с рейка Райл блек боди(не я виждам добре на снимката) произведена миналото лято ще имаш подобни проблеми, защо има писано доста. Аз се борих с две такива рейки до скоро."Там става дума за оригинални италиански Райл ( тогава още нямаше ментета Райл), на които италианците експериментираха с една по-дебела гумичка наречена "V"ринг, идеята беше да се понижи шума и да се увеличи пробега, опита излезе несполучлив поради ниското качество на гумата, и съответно от Райл си дадоха ремонтни буталца за всяка такава рейка, всички клиенти получиха безплатна гаранционна смяна на повредените детайли, такива неща се случват дори на TOYOTA"

                          Коментар


                            #14
                            Колега,като ти писне да ходиш в този сервиз пиши за проблема във форума на BSM.http://bsm-bg.com/Шефа им е много отзивчив и може да се разберете да отидеш при тях да ти я настроят.
                            OVB X18XE1 седан+ГИ

                            Коментар


                              #15
                              Мисля да изчакам до понеделник/вторник и да видя дали ще успеят да решат проблема. Незнам колко са верни коментарите по форуми, но като цяло останах с впечатлението че Bardolinito понякога се оказва доста проблемно - имало 10 различни размери на инжекторите, докато при другите са 3-4 и съответно нещата са по прости, проблемни са били и при монтаж на автомобили с нискоомни бензинови инжектори (при мен не знам дали са такива), както и това че софтуера е доста ограничен. Иначе рейката е италианска Rail и дано да се окаже тя проблема, въпреки че от миналото лято до сега е минало доста време и би трябвало да са подменени. Може би ще е най добре да я подменят направо с бърза и ако не се оправят нещата, тогава да слагат Romano, че другата седмица ми се налага да навъртя доста километри и ми се ще да се оправят нещата до края на тази седмица.

                              Коментар

                              Working...
                              X