Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Решение за трудното първоначално палене на 1.4бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    @PM_u_bo, Преди година още, смених помпата в резервоара, с чисто нова.
    А всичко , което написах относно релето, буксата и кабелите е проверено и тествано от мен.
    А и няма как, при всички ползватели на 1,4 мотор, да им сдава багажа , плюсовия кабел до помпата.
    Релето да има нагар , да не лепи, и да не прави добър контакт- Да.
    Но и при топлия старт, би трябвало да има поне малък проблем с паленето.
    Доста изчетох по чужди форуми, и странното е ,че все още не са намерили решение.А там както и у нас, става въпрос за много
    сменени здрави части, на проба-грешка.

    Има един тест , които ще пробвам тези дни, и ако има ефект ще пиша, какво е станало,
    и ще го дискутираме тук !
    Последна редакция от lolo_22; 31.08.2022, 22:01.

    Коментар


      #17
      lolo_22 написа: Преглед на мнението
      @PM_u_bo, Преди година още, смених помпата в резервоара, с чисто нова.
      А всичко , което написах относно релето, буксата и кабелите е проверено и тествано от мен.
      А и няма как, при всички ползватели на 1,4 мотор, да им сдава багажа , плюсовия кабел до помпата.
      Релето да има нагар , да не лепи, и да не прави добър контакт- Да.
      Но и при топлия старт, би трябвало да има поне малък проблем с паленето.
      Доста изчетох по чужди форуми, и странното е ,че все още не са намерили решение.А там както и у нас, става въпрос за много
      сменени здрави части, на проба-грешка.

      Има един тест , които ще пробвам тези дни, и ако има ефект ще пиша, какво е станало,
      и ще го дискутираме тук !
      Тоест не е мерено налягане в рейката.
      Иначе очевидно то е точно по спецификация. Измерено с усет и логика.

      Коментар


        #18
        PM_u_bo написа: Преглед на мнението

        Тоест не е мерено налягане в рейката.
        Иначе очевидно то е точно по спецификация. Измерено с усет и логика.
        ...
        Последна редакция от lolo_22; 01.09.2022, 00:21.

        Коментар


          #19
          Като как налягането не е наред само при първо палене,при сменена помпа с кошницата в която е регулатора и без промяна спрямо старата кошница с помпа в която е регулатора? Въпрос към знаещите. И още един въпрос защо колата пали от първия път когато се кара на бензин?

          Коментар


            #20
            този регулатор не се ли намира по бензиновите пътища около колектора, както на други коли?
            ​​​​​​​
            Click image for larger version

Name:	fuel reg2.jpg
Views:	382
Size:	257,4 KB
ID:	2757258

            Click image for larger version  Name:	fuel reg.jpg Views:	0 Size:	13,2 KB ID:	2757256
            Прикачени файлове
            Последна редакция от Optimst5; 01.09.2022, 11:27.

            Коментар


              #21
              PM_u_bo написа: Преглед на мнението

              Тоест не е мерено налягане в рейката.
              Иначе очевидно то е точно по спецификация. Измерено с усет и логика.
              Щом ми задаваш подобен въпрос, ясно ми е колко си в час !
              Няма ли да ме питаш за дюзи, свещи и т.н ....?

              Коментар


                #22
                Optimst5 написа: Преглед на мнението
                този регулатор не се ли намира по бензиновите пътища около колектора, както на други коли?

                Click image for larger version  Name:	fuel reg2.jpg Views:	0 Size:	257,4 KB ID:	2757258

                Click image for larger version Name:	fuel reg.jpg Views:	0 Size:	13,2 KB ID:	2757256
                Горивните системи са два вида,еднопроводна и двупроводна. Познайте коя и защо се ползва в последно време по-често? Та към въпроса ,регулатора е в кошницата която държи помпата и системата е еднопроводна. При смяна на помпа с кошница дефакто е сменен регулатора. За да се убедите погледнете кошницата и вижте колко входа(изхода) има.
                Дори да речем че има проблем с регулатора и не дава подходящото налягане ,защо се случва само сутрин при първо палене,а не след два, три,четири часа престой? При tjeta е двупроводна и нещата са други,както и налягането е по-високо. При 1,4 90 коня е еднопроводна. Друго интересно нещо е ,защо това е единствения параметър(налягането на горивото),който не се мери с датчик. На дизелите например се мери.Пак към знаещите е въпрос това,аз само питам.
                Това е бензинова рейка за 1,4 90 коня,моля да ми нарисуват(знаещите)къде точно е монтиран регулатора. Защото съветите за мерене на налягане на гориво са към собственик на 1,4 90 коня,със сменена кошница с бензинова помпа. Нито усет нито логика
                Click image for larger version  Name:	IMG_20220901_120118.jpg Views:	0 Size:	8,5 KB ID:	2757263
                Последна редакция от kiriluz1; 01.09.2022, 14:16.

                Коментар


                  #23
                  понеже и аз се замесих в темата с моя t-get, е станало объркване, за което се извинявам. Просто видях че има отворена тема и писах в нея

                  Коментар


                    #24
                    Optimst5 написа: Преглед на мнението
                    понеже и аз се замесих в темата с моя t-get, е станало объркване, за което се извинявам. Просто видях че има отворена тема и писах в нея
                    При теб налягането на горивото е 4 бара защото заради турбината във всмукателния колектор имаш надналягане а при атмосферния двигател има вакуум при атмосферните е 3 бара. Еднопроводна се използва ,защото е по-евтина и лесна за изпълнение,но при теб изискванията за налягането са по-високи , и затова имаш отделно регулатор и си с двупроводна. Т.е. имаш маркуч за обратен бензин. Иначе няма проблем ,нали затова питаме,за да получаваме отговори.
                    Последна редакция от kiriluz1; 01.09.2022, 14:48.

                    Коментар


                      #25
                      lolo_22 написа: Преглед на мнението
                      Щом ми задаваш подобен въпрос, ясно ми е колко си в час !
                      Няма ли да ме питаш за дюзи, свещи и т.н ....?
                      Щях да питам други неща , но внезапно осъзнах, че не съм в час и това е излишно. Извинявай, че ти загубих времето.
                      Абсолютно невъзможно е новата помпа да има някакъв дефект. Това е нечувано. Пък за другите невъзможни неща осъзнах, че не съм в час за да разправям. Само ще чета вече.
                      Последна редакция от PM_u_bo; 02.09.2022, 18:21.

                      Коментар


                        #26
                        PM_u_bo написа: Преглед на мнението

                        Щях да питам други неща , но внезапно осъзнах, че не съм в час и това е излишно. Извинявай, че ти загубих времето.
                        Абсолютно невъзможно е новата помпа да има някакъв дефект. Това е нечувано. Пък за другите невъзможни неща осъзнах, че не съм в час за да разправям. Само ще чета вече.
                        Не бе човек! Просто наистина питам каква е логиката да имаш проблем с налягане на гориво само с първо палене при стара и нова помпа. Ако не е наред помпата или регулатора проблема би трябвало да е след всеки по-дълъг престой. А иначе при бензиновите двигатели при тези Фиати налягането на гориво не се мери с датчик,тъй като сравнително рядко там се явяват проблеми и ЕКУ с наличните датчици успява да компенсира малки отклонения. Всъщност това е единствения параметър който се смята за константа,това не значи че и там не се появяват проблеми ,но честотата е пренебрежимо рядка за да се наливат пари в датчик налягане на гориво. Просто и производителите си правят сметката. Иначе добре нека колегата премери налягането на горивото и да каже какво е, но доколкото знам тази кола и собственика и са ми познати и тя повече от месец след ресетване и добавка за бензин палеше идеално ,но я караха само на бензин, затова смятам че няма проблем с помпа и регулатор .
                        Минал съм по целия път с непаленето включващ и мерене на налягането на горивото и съм сигурен че проблема е само и единствено ГИ който не е с ОБД контрол. Смятам че най лесният начин за траен ефект е след ресетване да се направи колата когато е на газ да е прекъснат сигналният кабел на ламбда сондата или емулатор на ламбда сонда. Ако смяташ че греша кажи? И без това на газ никога(освен ако ГИ не е с ОБД) сместа не може да е като на бензин.
                        Последна редакция от kiriluz1; 02.09.2022, 20:43.

                        Коментар


                          #27
                          Направих теста, за който бях писал по-нагоре.
                          Има положителен резултат.
                          Сега , държа да отбележа , че това е при мен и резултат имаше.Не твърдя, че при всички е така.
                          Какво направих:
                          1.Закачм диагностиката- виждам че темепратурата на антифриза е 15 градуса.Външна t- 18 C.
                          2.Имам под ръка , температурен датчик( да не се отвива този на колата, че ще изтече антифриз),
                          и със Спрей за замразяване , пръскам по резервния датчик.
                          3. Поглеждам диагностиката, показва -5 градуса.
                          4.Паля колата, и стартира от раз, без каквито и да е missfirе- и, прекъсвания ,гаснения и т.н.От Раз , както трябва да си е.
                          Коментарите и идеите оствам на вас.

                          Коментар


                            #28
                            Аз бих повторил теста поне три пъти за да съм сигурен че е така. Стратегията на палене при температури от 15 градуса надолу е различна.
                            Click image for larger version  Name:	fetch (1080×2400).jpg Views:	0 Size:	681,4 KB ID:	2757314
                            Последна редакция от kiriluz1; 07.09.2022, 19:14.

                            Коментар


                              #29
                              lolo_22 написа: Преглед на мнението
                              1.Закачм диагностиката- виждам че темепратурата на антифриза е 15 градуса.Външна t- 18 C.
                              аз съм гледал показанията, последния път климатроника показваше 19 а темп датчик 20. И малката разлика ме отказа да тествам колата с откачена букса, каквито съвети срещнах в интернет. Също мненията там бяха че при смяна на датчика проблема продължава след кратко затишие. Но се радвам че при теб има положителен ефект

                              Коментар


                                #30
                                lolo_22 написа: Преглед на мнението
                                Направих теста, за който бях писал по-нагоре.
                                Има положителен резултат.
                                Сега , държа да отбележа , че това е при мен и резултат имаше.Не твърдя, че при всички е така.
                                Какво направих:
                                1.Закачм диагностиката- виждам че темепратурата на антифриза е 15 градуса.Външна t- 18 C.
                                2.Имам под ръка , температурен датчик( да не се отвива този на колата, че ще изтече антифриз),
                                и със Спрей за замразяване , пръскам по резервния датчик.
                                3. Поглеждам диагностиката, показва -5 градуса.
                                4.Паля колата, и стартира от раз, без каквито и да е missfirе- и, прекъсвания ,гаснения и т.н.От Раз , както трябва да си е.
                                Коментарите и идеите оствам на вас.
                                В кой град си? Прогнозирам, че ако направиш водородно почистване - ще се оправи за момента.

                                Коментар

                                Working...
                                X