@PM_u_bo, Преди година още, смених помпата в резервоара, с чисто нова.
А всичко , което написах относно релето, буксата и кабелите е проверено и тествано от мен.
А и няма как, при всички ползватели на 1,4 мотор, да им сдава багажа , плюсовия кабел до помпата.
Релето да има нагар , да не лепи, и да не прави добър контакт- Да.
Но и при топлия старт, би трябвало да има поне малък проблем с паленето.
Доста изчетох по чужди форуми, и странното е ,че все още не са намерили решение.А там както и у нас, става въпрос за много
сменени здрави части, на проба-грешка.
Има един тест , които ще пробвам тези дни, и ако има ефект ще пиша, какво е станало,
и ще го дискутираме тук !
А всичко , което написах относно релето, буксата и кабелите е проверено и тествано от мен.
А и няма как, при всички ползватели на 1,4 мотор, да им сдава багажа , плюсовия кабел до помпата.
Релето да има нагар , да не лепи, и да не прави добър контакт- Да.
Но и при топлия старт, би трябвало да има поне малък проблем с паленето.
Доста изчетох по чужди форуми, и странното е ,че все още не са намерили решение.А там както и у нас, става въпрос за много
сменени здрави части, на проба-грешка.
Има един тест , които ще пробвам тези дни, и ако има ефект ще пиша, какво е станало,
и ще го дискутираме тук !
Коментар