Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    s00rry написа:
    та значи лампата на чека си светеше така от както я взехме .., тая вечер изкарахе колата 5ч и ходих да я мия да сипя малко бензин и да си взема блоу оффа .., олабена от гейта и от крана .. така че не надува грам ) върви малко разработки ще и правя колко КМ ? препорачвате ? и друго колата даржи високи обороти применно на някои светофар спирам и завава стрелката на 1700 об .. подавам газ и падат кум 1000 ..,и лампата на чека дето свете дано е туи
    несе коси ще я закача на компа да видим кво ще каже....

    Коментар


      моторчето за празен ход се ебаваше от краи време за оборотите на празен ход имам впреднид ако е това със мотора както сте вземали колата

      Коментар


        пичаги, ако дава тая грешка често значи МАП сензора в еку-то е фира...
        тежък е животът лек...

        Коментар


          r.punto написа:
          WhitePower написа:
          r.punto написа:
          Мале мале..............уником.Как е работел мотора и как е вървяла колата толкова време с Еку за за боклука заеби необяснима работа
          А ти къ мислиш че върви колата или ти не си разбрал или екуто не разбира - дeмек един от двамата е зле не ми се спори с тебе шото не ги умееш тез машини на теория аре стига спами , и без туй нищо смислено не каза което да е вярно
          Е ти щото си много фешън гт пак умуваш за нещо което не си гласил ти -въпросната електроника на въпросната кола която е вървяла със умряло Еку 60 хиляди на яка газ е ежемесечни профаилактични диагностики със съответната техника но караи то твоята теория манна небесна да де то твоита кола струва 10 кила заеби Росене пиши какво става караш ли вече изчистихте ли записаните грешки и ако може какви бяха
          Какво е било и какво е сега са 2 отделни неща ето ти пример дето не ги разбирам как на 1.5 бара се вадят 13:85 , без сликове или семисликове , и всичко това е щото не ги разбирам Колата има проблем за да свети . Точка , така че недей да даваш грепни предположения за буста защото ако екуто е читаво , след махане на компа , няма никакви грешки , а щом след запалването бие венага грешка нещо значи не е в ред . Това е други опции няма .
          Power Under Pressure

          Коментар


            JacK`DanielS написа:
            s00rry написа:
            та значи лампата на чека си светеше така от както я взехме .., тая вечер изкарахе колата 5ч и ходих да я мия да сипя малко бензин и да си взема блоу оффа .., олабена от гейта и от крана .. така че не надува грам ) върви малко разработки ще и правя колко КМ ? препорачвате ? и друго колата даржи високи обороти применно на някои светофар спирам и завава стрелката на 1700 об .. подавам газ и падат кум 1000 ..,и лампата на чека дето свете дано е туи
            несе коси ще я закача на компа да видим кво ще каже....
            чакам да се пхвалите от какво е , да видя дали да се кандидатирам за гадател по снимкап.с. мисля вече хората да не си карат колите при мене а директно да ми носят снимка и така да гадая по нея за проблемите
            Power Under Pressure

            Коментар


              WhitePower написа:
              JacK`DanielS написа:
              s00rry написа:
              та значи лампата на чека си светеше така от както я взехме .., тая вечер изкарахе колата 5ч и ходих да я мия да сипя малко бензин и да си взема блоу оффа .., олабена от гейта и от крана .. така че не надува грам ) върви малко разработки ще и правя колко КМ ? препорачвате ? и друго колата даржи високи обороти применно на някои светофар спирам и завава стрелката на 1700 об .. подавам газ и падат кум 1000 ..,и лампата на чека дето свете дано е туи
              несе коси ще я закача на компа да видим кво ще каже....
              чакам да се пхвалите от какво е , да видя дали да се кандидатирам за гадател по снимкап.с. мисля вече хората да не си карат колите при мене а директно да ми носят снимка и така да гадая по нея за проблемите
              хахах мисля да ти я докарам в най скоро време да ти стане още по гадно .. :D
              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

              Коментар


                Лек как пали и се движи кола с преебано Еку?Като свети индикатора за проблем ясно че има такъв.Росене колата ти има нужда от дино като я закараш на Орлин тои какво?ще и замери смесите?!ще я мапне на магистралата?!че разбира той Ок това е яко но само на дино ще и се видят проблемите.Не забравяи че от 3 г.ти си първия кадърен собственик и лаината ти се падна ти да ги чистиш и като гледам с кофата си ги сипвали.Където и да я караш вземи и още едно Еку от гт това може и на късо да са го дали ...Напиши какви грешки имало записани.13.90 няма да го коментирам...

                Коментар


                  r.punto написа:
                  Лек как пали и се движи кола с преебано Еку?Като свети индикатора за проблем ясно че има такъв.Росене колата ти има нужда от дино като я закараш на Орлин тои какво?ще и замери смесите?!ще я мапне на магистралата?!че разбира той Ок това е яко но само на дино ще и се видят проблемите.Не забравяи че от 3 г.ти си първия кадърен собственик и лаината ти се падна ти да ги чистиш и като гледам с кофата си ги сипвали.Където и да я караш вземи и още едно Еку от гт това може и на късо да са го дали ...Напиши какви грешки имало записани.13.90 няма да го коментирам...
                  Лек как пали и се движи кола с преебано Еку? -Много коли са идвали на собсвен ход с прецакано еку , което не им пречи да се движат , като собсвениците дори не са подозирали за проблемите с екуто им .Пресен промер е Леандро А Дино какво ще види ???Какви проблеми ще се видят на туй дино ???една кола се тунингова когато се премахнат всички проблеми , а диното няма да му каже къде са му проблемите За диното - единсвено най добре може да се мапне сместта да е в идеалните граници , защото се избягва ролаута на гуметата , това което на пътя няма как да го премахнеш
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    Лек ти вярваш ли си че от дино настроика полза няма-не се излагаи.Виж баце понеже знам как е мапвана и от кого колата да му е мирна главата-дино.На дино се вижда всю-таблици горивни,аванси,пикове,спадове,бустове и т.н.Ако си вярваш че на дино и на пътя става еднаква настроика браво голем си.Не пиши че с лаптопа виждаш същото и пишеш горивни таблици и твоята кола е якия пример.Повярваи това пунто има нужда от дино по ред причини

                    Коментар


                      та значи днеска направихме следната проба в момента колата даржи високи обороти 1500 и се форсира сама до 2000 оборота .., сменихме моторчето на прания ход разлика никва ... сложихме го на другото пунто гт1 бачка си нормално колата .., сменихме дебитомера от друго пунто колата не работи добре се едно на 3 цилиндара едно такова мн гадно, дебитомера сегашния е от волво 850 турбо мисля че ..., резултата беше същия като пробвах и с стария дебитомер от старото пунто колата гаснеше пак там.., пак работеше се едно вала е сбозил на 3 цилиндара .., утре ще пробваме екото да сменим че днес нямаше време .., а и при двата случея лампата чека не гасне
                      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                      Коментар


                        че още ли карате с тоя скапан волво дебитомер слааги от пунто.какви грешки има записани или още не сте ги видели.по принцип като се запалеше студена леко прекъсваше но после изчистваше примерно след 5 минути и ли като загрее леко сега не знам какво става.с друго Еку и паипър раз.вал как ще стане а този разпределителен вал видяхте ли му градусите да го нагласите наново може датчик на дросела да се преебал фазовия датчик е сменян но дали е здрав ба ли го още един датчик имаше а дето седи пред шаибата на коляновия вал по памет може и таи да е дал фира този паипър раз.вал ако са го зацепили като пунтовски умряла работа но като я пали митака пред мене маи добре работеше ма бали го то бая време не я бях чувал но като мия редлагаха да я купя ме возиха и нещо на моменти не дърпаше както трябва но кои дат и каже от какво

                        Коментар


                          r.punto написа:
                          че още ли карате с тоя скапан волво дебитомер слааги от пунто.какви грешки има записани или още не сте ги видели.по принцип като се запалеше студена леко прекъсваше но после изчистваше примерно след 5 минути и ли като загрее леко сега не знам какво става.с друго Еку и паипър раз.вал как ще стане а този разпределителен вал видяхте ли му градусите да го нагласите наново може датчик на дросела да се преебал фазовия датчик е сменян но дали е здрав ба ли го още един датчик имаше а дето седи пред шаибата на коляновия вал по памет може и таи да е дал фира този паипър раз.вал ако са го зацепили като пунтовски умряла работа но като я пали митака пред мене маи добре работеше ма бали го то бая време не я бях чувал но като мия редлагаха да я купя ме возиха и нещо на моменти не дърпаше както трябва но кои дат и каже от какво
                          зацепена си е както си трябва несе безпокой

                          Коментар


                            ок.обаче ламбда сондада и тя е фира в голям процент ако не сте я сменяли s00rryте грешките без изчистване няма да изчезнат

                            Коментар


                              r.punto написа:
                              Лек ти вярваш ли си че от дино настроика полза няма-не се излагаи.Виж баце понеже знам как е мапвана и от кого колата да му е мирна главата-дино.На дино се вижда всю-таблици горивни,аванси,пикове,спадове,бустове и т.н.Ако си вярваш че на дино и на пътя става еднаква настроика браво голем си.Не пиши че с лаптопа виждаш същото и пишеш горивни таблици и твоята кола е якия пример.Повярваи това пунто има нужда от дино по ред причини
                              Писна ми да ти обяснявам едно и също а ти от 10 кладенеца вода да ми вадиш , адски досаден си вече на диното можеш да мапваш здрава кола без проблеми , и аванси и горивни таблици на диното няма да си решиш проблемите на колата , рабра ли ме или да го напиша малко по бавно вземи малко мисли преди да пишеш чети , брой до 3 и пак прочети и тогава пиши
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                Бацко ти луд ли си че някои ще закара кола с проблеми на дино ти в търново ги взема ептен за заспали.Тази кола качествено ще я настроят само да речем във варна по ред причини незнаини за тебе пък те росен и митака какво ще правят е тяхна работа както и колата и парите вложени но полза да и сменят пак буталата няма.Но дано стане ккто трябва че има коли за наказване от това пунто във търното :D

                                Коментар

                                Working...