Аз бих искал да видя табелката с цифрите и буквите на турбото(седи на централното тяло). Имам едни подозрения......но ще видя дали съм прав след като има данни!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
kaci написа:Аз бих искал да видя табелката с цифрите и буквите на турбото(седи на централното тяло). Имам едни подозрения......но ще видя дали съм прав след като има данни!Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:kaci написа:Аз бих искал да видя табелката с цифрите и буквите на турбото(седи на централното тяло). Имам едни подозрения......но ще видя дали съм прав след като има данни!като я свалим тия дни да я разглабяме ли ??? или да не го правим
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
s00rry написа:WhitePower написа:kaci написа:Аз бих искал да видя табелката с цифрите и буквите на турбото(седи на централното тяло). Имам едни подозрения......но ще видя дали съм прав след като има данни!като я свалим тия дни да я разглабяме ли ??? или да не го правим
Power Under Pressure
Коментар
-
Я не се занимавайте с глупости, ами вземете и измийте кулера и вижте как ще е тогава. Мога да ви сложа снимки на турбини сравнение с които вашата ще изглежда все едно никога не е виждала масло. И да оправите теча на антифриз! Пробвайте колата без закачена картерна вентилация! Ако може да има и по добра снимка(на фокус) на перката!
Коментар
-
kaci написа:Я не се занимавайте с глупости, ами вземете и измийте кулера и вижте как ще е тогава. Мога да ви сложа снимки на турбини сравнение с които вашата ще изглежда все едно никога не е виждала масло. И да оправите теча на антифриз! Пробвайте колата без закачена картерна вентилация! Ако може да има и по добра снимка(на фокус) на перката!ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
така като гледам , работата е зле омасляване по даунпайпа , омасляване на компресорната част , незнайно защо , все едни истърва от там това с антифриза ви е най малкия проблем , но и от там сълзи леко перката е като на акула устатанезнам какво мислите да рециклирате , едно предложение преместете дебитомера на входа на дросела и - да гумимения маркуч като го извиете за да ви стигне кабелът запалете колата с откачен маркуч на турбото - на високото налягане и ако почне да мята масло зверската - лошо само да питам тази с какъв рестриктор я карате -оригиналния или някакъв друг , или както си е била така 2 много вероятно маслото да е станало на грес и в студа при палене да преебе маслообирача , ако рестриктора не е точния ( а това става ако се кара с люман и се пали на -10 )какво е нивото на маслото в момента ???и картерната дали е откачена- ( маркуча и да е не повече от 30 сантиметра и да е насочен на долу) или въобще да е откачен от блока щото историята познава такива дето само откачат от дебитомера и я остават настрани да седи и после конденза в нея замръзва , става на тапа и ......едно хубаво синьо небе.......
Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар