Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Аз бих искал да видя табелката с цифрите и буквите на турбото(седи на централното тяло). Имам едни подозрения......но ще видя дали съм прав след като има данни!

    Коментар


      kaci написа:
      Аз бих искал да видя табелката с цифрите и буквите на турбото(седи на централното тяло). Имам едни подозрения......но ще видя дали съм прав след като има данни!
      кажи на лично в какво подозираш турбото щомо много ме е яд за момчетата опитват се да направят нещо но къръка не ги е пускал , от както ги познавам
      Power Under Pressure

      Коментар


        WhitePower написа:
        kaci написа:
        Аз бих искал да видя табелката с цифрите и буквите на турбото(седи на централното тяло). Имам едни подозрения......но ще видя дали съм прав след като има данни!
        кажи на лично в какво подозираш турбото щомо много ме е яд за момчетата опитват се да направят нещо но къръка не ги е пускал , от както ги познавам
        аз приказвах с митака ... ама нещо май като оглеждашме турбината и той не си спомня и аз не си спомням да имаше някви табелки.. което е найстона странно ... ама май май няма.. като я свалим тия дни да я разглабяме ли ??? или да не го правим
        ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

        Коментар


          разглабяй или дай на някой дето разбира и събирай сички части че на мен ми сагуби един рестриктор от мойта
          alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

          Коментар


            s00rry написа:
            WhitePower написа:
            kaci написа:
            Аз бих искал да видя табелката с цифрите и буквите на турбото(седи на централното тяло). Имам едни подозрения......но ще видя дали съм прав след като има данни!
            кажи на лично в какво подозираш турбото щомо много ме е яд за момчетата опитват се да направят нещо но къръка не ги е пускал , от както ги познавам
            аз приказвах с митака ... ама нещо май като оглеждашме турбината и той не си спомня и аз не си спомням да имаше някви табелки.. което е найстона странно ... ама май май няма.. като я свалим тия дни да я разглабяме ли ??? или да не го правим
            препоръчвам вие да не я пипате , най много да я досъсипете , и без това няма как да и разберете проблема по добре някой който го прави да я погледне една проверка мисля че беше около 30 лева тука в турби сервизите
            Power Under Pressure

            Коментар


              eто някой снимка ама е още на колата какво се вижда... не че е нещо де
              Прикачени файлове
              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

              Коментар


                Я не се занимавайте с глупости, ами вземете и измийте кулера и вижте как ще е тогава. Мога да ви сложа снимки на турбини сравнение с които вашата ще изглежда все едно никога не е виждала масло. И да оправите теча на антифриз! Пробвайте колата без закачена картерна вентилация! Ако може да има и по добра снимка(на фокус) на перката!

                Коментар


                  ето тая е от преди .. да сложим мотора
                  Прикачени файлове
                  ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                  Коментар


                    kaci написа:
                    Я не се занимавайте с глупости, ами вземете и измийте кулера и вижте как ще е тогава. Мога да ви сложа снимки на турбини сравнение с които вашата ще изглежда все едно никога не е виждала масло. И да оправите теча на антифриз! Пробвайте колата без закачена картерна вентилация! Ако може да има и по добра снимка(на фокус) на перката!
                    брат какъв теч на антифриз ?
                    ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                    Коментар


                      Това турбо е "яло" нещо! Тези назъбвания по компресорното колело хич не са добре! Теча е ограден!
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        Определено е минало нещо през тая турбина и то май е станало наскоро, щот според мен се виждат на снимката и метални частици дет не ги е смукнало.

                        Коментар


                          така като гледам , работата е зле омасляване по даунпайпа , омасляване на компресорната част , незнайно защо , все едни истърва от там това с антифриза ви е най малкия проблем , но и от там сълзи леко перката е като на акула устата незнам какво мислите да рециклирате , едно предложение преместете дебитомера на входа на дросела и - да гумимения маркуч като го извиете за да ви стигне кабелът запалете колата с откачен маркуч на турбото - на високото налягане и ако почне да мята масло зверската - лошо само да питам тази с какъв рестриктор я карате -оригиналния или някакъв друг , или както си е била така 2 много вероятно маслото да е станало на грес и в студа при палене да преебе маслообирача , ако рестриктора не е точния ( а това става ако се кара с люман и се пали на -10 )какво е нивото на маслото в момента ???и картерната дали е откачена- ( маркуча и да е не повече от 30 сантиметра и да е насочен на долу) или въобще да е откачен от блока щото историята познава такива дето само откачат от дебитомера и я остават настрани да седи и после конденза в нея замръзва , става на тапа и ......едно хубаво синьо небе.......
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            и все пак не влагайте много надежди че с тази турбина ще се случи нещо щото вече геометрията и е много зле , дисбаланс има ......
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              да беше нормална турбина да му дам части от мойта ама ....
                              alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                              Коментар


                                1912 написа:
                                да беше нормална турбина да му дам части от мойта ама ....
                                теоретично твойта студена перка ко е здрава ще стане в мене е охюва ти ама за маслото какво правим
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...