kostadinov.n написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алуминиеви Колена и Силиконови Връзки
Collapse
X
-
-
Airfan написа:kostadinov.n написа:Airfan написа:Добре де, аз друго да питам - като се свали диаметъра от 80 на 70 мм, няма ли да се намали дебита за единица време? Дефакто ще затрудниш двигателя вместо да го улесниш.
Коментар
-
kostadinov.n написа:Airfan написа:kostadinov.n написа:Airfan написа:Добре де, аз друго да питам - като се свали диаметъра от 80 на 70 мм, няма ли да се намали дебита за единица време? Дефакто ще затрудниш двигателя вместо да го улесниш.
Коментар
-
Незнам, защо са намалили диаметъра от 80мм на 70мм пичовете от K&N, но е факт http://www.knfilters.com/instructions/69-3300_inst.pdfpunto HGT
Коментар
-
Тая красавица ми пълни душата в гермнското мобиле, тЪ там човека е пуснал една снимка на двигателя и ясно се вижда как си е решил проблема точно с две колена и една тръба, но леко извита под определен ъгъл, ако може да се намери тука в БГ точно такава тръба, колената не мисля, че са проблем. Евентуално като проблем може да изникне връзването на цялата тръба при филтъра за да стои неподвижна :D Ето и линкчето на красавицата http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=2punto HGT
Коментар
-
ето още малко инфо. Намрих в един един английски сайт, за въпросната Cold Air Intake System. Там е тествано и се кълнат 4е има положителен резултат с поставянето на спортен филтър. (за HGT конкретно) Дори само като се замени заводския филтър с отворен конус. Става въпрос обаче за Конус тип затворен. Инъче при двустенния спортен филтър задължително трябва да се изолира от топлия въздух.Ето ги по доло: тип затворен и тип двустенен.За първия- "Това е едно от най-простите решения. Монтира се направо пред фабричния отвор. Широко тестван на Пунто HGT с много добри резултати".За двустенния- "това е скъпото изпълнение и трябва да се избира внимателно." за него ве4е споменават за нови тръби и колена и яка изолацияМоторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
Коментар
-
Доста цифра си е наистина.Филтър конус, JR - около 170лв ; K&N - мисля, че беше около 300-350лвДа вземем примерно по ефтин вариант - от тези карбоновите, които се предлагат около 80-90лв (по големите филтри, защото има и по малки за около 50лв)Тръби метални + силиконови колена - 120-150лвКрепежни елементи, скоби, почистващи препарати,труд - цена тука не мога да коментирам.Като дръпнеш чертата се оказва, че трябва да се бръкнеш 250-300лв за нещо, което евентуално може да ти промени само звука на двигателя :D Аз минах на следния вариант, който ще осъществя още днес Спортен филтър JR на мястото на оригиналния + почистващ препарат - 105лв и повече няма да се занимавамpunto HGT
Коментар
-
Ами колега то този филтър е в кутията на оригиналния и като външен изглед ще е същото, тоест в пускането на снимка няма никакъв смисъл, отделно, че не се сетих да си взема фотоапарата.Интересно ще ми бъде, но не ми се влиза в излишни разходи какво ще покаже на дино със стария и новия филтър Ще пусна снимки, но в другата тема като сложа 17"-ките, но това като дойде топлото времеpunto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар