Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алуминиеви Колена и Силиконови Връзки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    kostadinov.n написа:
    Airfan написа:
    Добре де, аз друго да питам - като се свали диаметъра от 80 на 70 мм, няма ли да се намали дебита за единица време? Дефакто ще затрудниш двигателя вместо да го улесниш.
    Невярвам защото през фабричнои филтър премнава много по-малко въздух от колкото през "коносите".Такаче филтъра конпенсира по малкия диаметър на тръбата, даже 99.99% съм сигорен че с "конос" и по-малко траба влиза много повече въздух отколкото с фабричните!!!
    Ако при максимално натоварване на двигателя през тръба 80 мм е сметнато да минат 2 куб. м въздух за единица време, то като свалиш диаметъра отпред на 70 мм, няма как да прекараш отново 2 куб. м, освен ако не увеличиш налягането (в случая май се води подналягането от засмукването), което би трябвало да натовари двигателя, а не да го облекчи.

    Коментар


      #17
      Airfan написа:
      kostadinov.n написа:
      Airfan написа:
      Добре де, аз друго да питам - като се свали диаметъра от 80 на 70 мм, няма ли да се намали дебита за единица време? Дефакто ще затрудниш двигателя вместо да го улесниш.
      Невярвам защото през фабричнои филтър премнава много по-малко въздух от колкото през "коносите".Такаче филтъра конпенсира по малкия диаметър на тръбата, даже 99.99% съм сигорен че с "конос" и по-малко траба влиза много повече въздух отколкото с фабричните!!!
      Ако при максимално натоварване на двигателя през тръба 80 мм е сметнато да минат 2 куб. м въздух за единица време, то като свалиш диаметъра отпред на 70 мм, няма как да прекараш отново 2 куб. м, освен ако не увеличиш налягането (в случая май се води подналягането от засмукването), което би трябвало да натовари двигателя, а не да го облекчи.
      Както казах по горе-през фабричния филтър преминава много по малко въздух отколкото през "коноса" ,такаче ако с 80мм и фабричен филтър преминават 2 куб. въздух с 70мм и "комус ще преминава 3куб. Тоест ако приемем, че фабричния филтър е пречка и запушва притока на въздух към тръбата с 60% то конуса на по-малак диаметър запушва само с 20-30%.Можем да си го пресдтавим и по друк начи-вместо да всмуква да излиза. Имаме 2 маркуча един (с по-голям диаметър но с ДЮЗА) и един (с по-малак но с свободен изход) От кой от двата според вас ще изтече повече вода?

      Коментар


        #18
        kostadinov.n написа:
        Airfan написа:
        kostadinov.n написа:
        Airfan написа:
        Добре де, аз друго да питам - като се свали диаметъра от 80 на 70 мм, няма ли да се намали дебита за единица време? Дефакто ще затрудниш двигателя вместо да го улесниш.
        Невярвам защото през фабричнои филтър премнава много по-малко въздух от колкото през "коносите".Такаче филтъра конпенсира по малкия диаметър на тръбата, даже 99.99% съм сигорен че с "конос" и по-малко траба влиза много повече въздух отколкото с фабричните!!!
        Ако при максимално натоварване на двигателя през тръба 80 мм е сметнато да минат 2 куб. м въздух за единица време, то като свалиш диаметъра отпред на 70 мм, няма как да прекараш отново 2 куб. м, освен ако не увеличиш налягането (в случая май се води подналягането от засмукването), което би трябвало да натовари двигателя, а не да го облекчи.
        Както казах по горе-през фабричния филтър преминава много по малко въздух отколкото през "коноса" ,такаче ако с 80мм и фабричен филтър преминават 2 куб. въздух с 70мм и "комус ще преминава 3куб. Тоест ако приемем, че фабричния филтър е пречка и запушва притока на въздух към тръбата с 60% то конуса на по-малак диаметър запушва само с 20-30%.Можем да си го пресдтавим и по друк начи-вместо да всмуква да излиза. Имаме 2 маркуча един (с по-голям диаметър но с ДЮЗА) и един (с по-малак но с свободен изход) От кой от двата според вас ще изтече повече вода?
        Само че изхождаш от позицията, че стандартния филтър пречи, а то по-скоро е изчислено да му влиза точно толкова, колкото му трябва при този диаметър и стандартен филтър. Ти го улесняваш да влиза през филтъра, т.е. гарантираш му по-голям дебит през филтъра, но след филтъра все едно си му стиснал гушата и пречиш на въздуха. И ето тук идва примера с маркуча - един свободен и един, който си го стиснал. През кой ще излезе повече вода? При еднакво налягане ще излезе през отворения, а не стиснатия.

        Коментар


          #19
          Незнам, защо са намалили диаметъра от 80мм на 70мм пичовете от K&N, но е факт http://www.knfilters.com/instructions/69-3300_inst.pdf
          punto HGT

          Коментар


            #20
            Тая красавица ми пълни душата в гермнското мобиле, тЪ там човека е пуснал една снимка на двигателя и ясно се вижда как си е решил проблема точно с две колена и една тръба, но леко извита под определен ъгъл, ако може да се намери тука в БГ точно такава тръба, колената не мисля, че са проблем. Евентуално като проблем може да изникне връзването на цялата тръба при филтъра за да стои неподвижна :D Ето и линкчето на красавицата http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=2
            punto HGT

            Коментар


              #21
              ето малко решения...
              Прикачени файлове
              Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

              Коментар


                #22
                ето още малко инфо. Намрих в един един английски сайт, за въпросната Cold Air Intake System. Там е тествано и се кълнат 4е има положителен резултат с поставянето на спортен филтър. (за HGT конкретно) Дори само като се замени заводския филтър с отворен конус. Става въпрос обаче за Конус тип затворен. Инъче при двустенния спортен филтър задължително трябва да се изолира от топлия въздух.Ето ги по доло: тип затворен и тип двустенен.За първия- "Това е едно от най-простите решения. Монтира се направо пред фабричния отвор. Широко тестван на Пунто HGT с много добри резултати".За двустенния- "това е скъпото изпълнение и трябва да се избира внимателно." за него ве4е споменават за нови тръби и колена и яка изолация
                Прикачени файлове
                Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

                Коментар


                  #23
                  Добре Добре Инругуващо ама моят вариант комаи наи много ми допада
                  Целта е една,скороста е различна - HGT !

                  Коментар


                    #24
                    за доло под бронята ли? (беше ми пращал снимка)
                    Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

                    Коментар


                      #25
                      В Бургас сега посетих един нов магазин в тъмното забелязах тръби и колена Но още няма работно време ...
                      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                      '97 Coupe 16VT 262WHP+

                      Коментар


                        #26
                        уф колега, страшна скъпотия е в тия магазини. аз все още съм зарибен да правя интейка но сега немога да отделя толкова пари. най лесно затворен конусовиден филтър направо за въздушната кутия
                        Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

                        Коментар


                          #27
                          може ли една молба към модераторите? Aко може да кръстим темата Cold Air Intake System ... 4е разгърнахме въпроса
                          Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

                          Коментар


                            #28
                            Доста цифра си е наистина.Филтър конус, JR - около 170лв ; K&N - мисля, че беше около 300-350лвДа вземем примерно по ефтин вариант - от тези карбоновите, които се предлагат около 80-90лв (по големите филтри, защото има и по малки за около 50лв)Тръби метални + силиконови колена - 120-150лвКрепежни елементи, скоби, почистващи препарати,труд - цена тука не мога да коментирам.Като дръпнеш чертата се оказва, че трябва да се бръкнеш 250-300лв за нещо, което евентуално може да ти промени само звука на двигателя :D Аз минах на следния вариант, който ще осъществя още днес Спортен филтър JR на мястото на оригиналния + почистващ препарат - 105лв и повече няма да се занимавам
                            punto HGT

                            Коментар


                              #29
                              и аз натам се ориентирах. няма смисъл от тези тръби. вярно изглежда яко, но в крайна сметка парите са в основата.п.с. нали ще пуснеш снимка като го направиш
                              Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

                              Коментар


                                #30
                                Ами колега то този филтър е в кутията на оригиналния и като външен изглед ще е същото, тоест в пускането на снимка няма никакъв смисъл, отделно, че не се сетих да си взема фотоапарата.Интересно ще ми бъде, но не ми се влиза в излишни разходи какво ще покаже на дино със стария и новия филтър Ще пусна снимки, но в другата тема като сложа 17"-ките, но това като дойде топлото време
                                punto HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X