трябват ти доста нещадруга стойка за климатичен компресор и помпа на хидравликатаи то най вече, заради мястото на опорният лагержила и стойки на тампоните предполагам си ги предвидилпроблем ще ти е и паразитната полусокаако питаш мен си взимай кутия с виско от купе турбо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От идея за генерация 4-2-1 за 8кл. към 2000 16V в Tемпра
Collapse
X
-
За късмет имам от ланча тема 8в турбо лапата за компресора (алумин) с дългата полуоска и чашката за карето от другата страна. Предполагам че ще станат, защото по епер, и там кутията е идентична като при 2.4. От купе турбо пак ще имам доста преправяния за хидравликата и обратния съединител. Пък и се мамират трудно и държат цена. Лоста с жилата се взимат от донора, стoйките също. Добре е, че средната стойка, май, при 2.4 не се държи за картера, а само за кутията.Не съм сигурен в самото пасване на двигателя към кутията.
Коментар
-
Това явно е заразно. От снощи и аз съм без скорости на ГТВ-то. Както си минавах през един спящ полицай, колата изведнъж се раздруса ама някак странично и изключи. Включва скоростите и се движи, но минеш ли 5 км/час и двигател и скорости се опитват да излязат през капака. Вдигнах едното колело на крик и се оказа, че в момента съм с нещо като шпер. На нулева едва превъртам вдигнатото колело. Дупка в корпуса нямам, но ще имам забавления.Поздрави
Коментар
-
Интересно какво ще излезе. Колегата, дето беше писал в темата за купетата, че нещо изтракало и се разтекло, не уточни подробности повече.Edit: Току що попаднах на един интересен сайт. Може и на някой друг да му е полезен:http://turbo124.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=12349
Коментар
-
Joro, можеш ли да ми кажеш откъде взема сигнал лампата на инжекциона, тази която е нарисувана разпръсквач, защото след смяна на таблото с такова от Седичи валволе лампата вече не ми свети, в смисъл при теб свети ли като дадеш контакт, защото при мен не иска?Интересува ме дали от Датчика за входящия въздух директно или от ЕКУ-то?Също и лампата за ниско ниво на маслото ми свети постоянно, а датчик нямамТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Joro написа:Аз не съм го свързал, при моя случай еку-то не изкарва сигнал за грешка. за датчика на нивото на маслото, тряба а намериш кои два кабела са и да ги укъсиш. Аз имам датик и буксата на чека е еднаква и за двете табла, така 1е не съм правил нищо там.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Взех малко по малко да се занимавам с инсталацията. Преработих еку-то, т.е. добавих му липстващите елементи и част от инсталацията за двете бобини. Ще пробвам да я запаля в атмосферен режим преди конверсията, да съм сигурен че поне електрониката ми е готова. Открих каква е разликата в схемата на самото еку м/у фазов датчик на хол и магнитен датчик - 2-3 съпротивления и един диод. Преправянето от единия вид в другия става за 10 мин. Ако някой се интересува, мога да обяснявам по надълго. Ето снимки напреправеното еку:
Коментар
-
ici написа:Супер, тук един атмосферен проект състезателен ще гласим и ще е със 16в атмосферното ЕКУ, и това с двете бобини и комутатори ще е много добър ъпгрейд за него.
Коментар
-
И... запали. От първия път: http://vbox7.com/play:6d72fc30e8 Чудя се само защо работи нормално с атмосферните дюзи. Очаквах да глъхне като давам газ.EDIT: Сетих се защо не глъхне - забравих да сменя мап-а - остана с атмосферния
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар