Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто GТ ЯК ТУНИНГ или как се прави 200++ Завършен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    е както казах готова е сега следва инсталацията на АФР , ЕГТ , буст метъра , и електрония буст контролер , бензиновата помпа ( спортна ) и после настроиката и ) дано да следва само ФЪН )) за въпроси и консултации към мен или тук или на ЛС почти за всичко съм посочил цифри за чаркълъка и изработката питайте пак тук или на ЛСпочти всичко е правено в асеновград от неръждавейка и цените са много по достъпна от колкото в софия , може да се изработват изпускателни колектори генрации монтаж на турбини бе каквото се сетите за състезателите успех на всички рацери , очаквайте включване с още инфоСпециални благопдарностти на Чочо от Асеновград без който проекта нямаше да бъде завършен
    Power Under Pressure

    Коментар


      #77
      Голяма изрудия бря ПС :нищу не разбрах от снимките
      Целта е една,скороста е различна - HGT !

      Коментар


        #78
        GbGz написа:
        Голяма изрудия бря ПС :нищу не разбрах от снимките
        ми снимките са на монтажа на турбината и колектора , изработката на генерацията резонатора , доунпайпа и ........виж всички снимки и ще разбереш какво има
        Power Under Pressure

        Коментар


          #79
          днеска след лек тест смес между 10.5 и 13.8 като на буст 1.6 започва да пърди ( за прекъсва ) стръва ми се че бензиновата помпа не смогва защото след силна първа и веднага втора почва да пърди докато не върна гаста , ама предполагам е нормално тъи като още не съм сложил буст контролера и другата помпа утре ще инсталирам всичко за да срежа буста на 1.4 и и пак ще меря
          Power Under Pressure

          Коментар


            #80
            качи някои клип да чуим за ко стаа на въпрос
            Целта е една,скороста е различна - HGT !

            Коментар


              #81
              Относно пърденето..възможно ли е това да са детонации в следствие на прекалено обогатена на кислород смес?изходящия колектор не трябва ли да е с еднакви по дължина тръби? Чувал сам че това влияело на работата на турбото и дългите тръби ги правели по тясни от другите за да компенсират разликата в дължинатаСмяташ си да подменяш stock буталата и биелите с ковани такива или си го направил? Поне като си почнал (между другото много добре) да я изпипаш на MAX. Възможна е и подмяна на разпределителните валове с по агресивни... Абе много работи могат да се направят стига да имаш средства и нужия опит в начинанието Успех!!!
              Powered by Emzo

              Коментар


                #82
                evgeni85 написа:
                Относно пърденето..възможно ли е това да са детонации в следствие на прекалено обогатена на кислород смес?изходящия колектор не трябва ли да е с еднакви по дължина тръби? Чувал сам че това влияело на работата на турбото и дългите тръби ги правели по тясни от другите за да компенсират разликата в дължинатаСмяташ си да подменяш stock буталата и биелите с ковани такива или си го направил? Поне като си почнал (между другото много добре) да я изпипаш на MAX. Възможна е и подмяна на разпределителните валове с по агресивни... Абе много работи могат да се направят стига да имаш средства и нужия опит в начинанието Успех!!!
                могат много неща да се направя от който няма да има много голяма разлика развните рънери - няма място от отзаде а и на турбо зверовете не се качва кой знае колко най много 5 коня , до сега и 2 те бързи са с различни рънери и пак вървят добре , вал най много 20 коня да кача бутала и други , кадухне мотора тогава за сега няма смисъл заводските са извратено здрави иначе днеска смес 12.5-13.0лошо пак бедна и с новата помпа утре смяна на помпата с valbro 255 и с други 315 кубикови инжектори иначе върви като луда ама много бедна
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #83
                  WhitePower написа:
                  evgeni85 написа:
                  Относно пърденето..възможно ли е това да са детонации в следствие на прекалено обогатена на кислород смес?изходящия колектор не трябва ли да е с еднакви по дължина тръби? Чувал сам че това влияело на работата на турбото и дългите тръби ги правели по тясни от другите за да компенсират разликата в дължинатаСмяташ си да подменяш stock буталата и биелите с ковани такива или си го направил? Поне като си почнал (между другото много добре) да я изпипаш на MAX. Възможна е и подмяна на разпределителните валове с по агресивни... Абе много работи могат да се направят стига да имаш средства и нужия опит в начинанието Успех!!!
                  могат много неща да се направя от който няма да има много голяма разлика развните рънери - няма място от отзаде а и на турбо зверовете не се качва кой знае колко най много 5 коня , до сега и 2 те бързи са с различни рънери и пак вървят добре , вал най много 20 коня да кача бутала и други, ка духне мотора тогава засега няма смисъл заводските са извратено здрави иначе днеска смес 12.5-13.0лошо пак бедна и с новата помпа утре смяна на помпата с valbro 255 и с други 315 кубикови инжектори иначе върви като луда ама много бедна
                  С тая бедна смес бая поразии можеш да докараш на буталата! за препоръчване е да не я караш така докато не закачиш спортната помпа или ремап на екуто, ама ти тряя и дино, но не знам при теб дали разполагате с такова. Не знам до какъв наддув ше ти издържат буталцата, като оправиш сместта понеже и температурата на горене ще се покачи значителноП.С. Ти намаля ли компресията преди да турбинираш машинката?
                  Powered by Emzo

                  Коментар


                    #84
                    Тя е ГТ, което означава ,че е излезнала от завода с турбинка!
                    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                    Коментар


                      #85
                      Диното няма да покаже повече от уредите който имам , няма да каже къде е проблема Днеска Пробвах с едно walbro 255 ефект няма , ще пробвам с едно други инжектори , ама съ песимист вече а и днеска се скъса трабичката на входящото масло на турбината и 4 литра Catrol EDGE на улицата утре ще се пробвам да я сваля и да фиксна проблема , ама не съм сигурен дали ще мога без да разхвърлям мотора отново Иначе както казах буталта са много яки и държат на звески буст ( заводските ) С заводските карантии можеш да извадиш 280 коня спокойно , само трябва да е ревизиран мотора
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #86
                        WhitePower написа:
                        днеска след лек тест смес между 10.5 и 13.8 като на буст 1.6 започва да пърди ( за прекъсва ) стръва ми се че бензиновата помпа не смогва защото след силна първа и веднага втора почва да пърди докато не върна гаста , ама предполагам е нормално тъи като още не съм сложил буст контролера и другата помпа утре ще инсталирам всичко за да срежа буста на 1.4 и и пак ще меря
                        Приятелю в какъв режим на работа сместа ти е 10,5 при максимум буст или....? Ламбда показание от порядъка на 10,5 си е богата смес иначе 13,8 на 1,6 бууст е уекинко бедна, но мисля, че няма проблеми да ти прекъсва от там. При мен на мах. бууст 1,2 сместа варира между 12,5 и 13,5 и няма кахъри виж свещите какъв цвят имат.... Гледам пишеш, че сменяш помпи, инжектори и т.н.! Що не се заиграеш с налягането в горивната рейка има регулаторчета разни дето са удобство, като правиш смеси Иначе успех с пунтарата ш" стане знам аз :D
                        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                        Коментар


                          #87
                          заигравам се , имам си регулатор ама на 4.5 бара на горивото на празен ход ( около 6 бара на буст) ша си пръсна маркучите и ще стане една не е за мислене просто помпата толкова си можеше с валброто е по добре но имам съмнения в инжекторите от вчера е пак в бокса че се скъса маслен маркуч и се трябва ремонт
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #88
                            WhitePower написа:
                            заигравам се , имам си регулатор ама на 4.5 бара на горивото на празен ход ( около 6 бара на буст) ша си пръсна маркучите и ще стане една не е за мислене просто помпата толкова си можеше с валброто е по добре но имам съмнения в инжекторите от вчера е пак в бокса че се скъса маслен маркуч и се трябва ремонт
                            Ми не пишеш кога е 10,5 и кога 13,8 ма как бъде При 1,6 надув, ако ти е 10,5 ламбдата сместта е богата - намали налягането в горивната рейка, а не се чуди как да го вдигаш още
                            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                            Коментар


                              #89
                              Аре ся и един клип с напълване на километража за 30 секунди . Много яко е станало за сега!!!Браво!!!!!!!

                              Коментар


                                #90
                                Колега,мене ми се струва че си малко заблуден колко коня могат да се извадят от тоя мотор със сток карантия.Дано не разбереш по лошия начин.Иначе доста добре си наредил работите,сега остава да оправиш и "дребните" проблемчета и ще е готова.Както ти писа колегата "2000 20v turbo" кажи на какъв надув дава тези смеси,щото така нищо не се разбира.
                                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                                Коментар

                                Working...
                                X