Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Един куриоз за задните амортисьори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Един куриоз за задните амортисьори

    Здравейте колеги,когато закупих колата си, беше преди 1 година + - ден, 2 се наложи към септември да сменям задни амортисьори, защото катоминавах през легнали полицаи , след това подскачах по половин час Та онзи ден ми се наложи проверка на окачването и като натиснахме багажника , беше в подобно състояние, но начален стадий. Признвам си тогава бях закупил евтини маслени амортисьори, но не мисля че това е причина да заминават за няма 15 000 км !! Возията ми е супер твърда, но пак невиждам връзка. Ако някой има идея защо са се износили толкова бързо или какъв може да е дефекта по окаването , моля да сподели
    Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
    Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

    #2
    Re: един куриоз за задните амортисьори :/

    B1keP_B0y написа:
    Здравейте колеги,когато закупих колата си, беше преди 1 година + - ден, 2 се наложи към септември да сменям задни амортисьори, защото катоминавах през легнали полицаи , след това подскачах по половин час Та онзи ден ми се наложи проверка на окачването и като натиснахме багажника , беше в подобно състояние, но начален стадий. Признвам си тогава бях закупил евтини маслени амортисьори, но не мисля че това е причина да заминават за няма 15 000 км !! Возията ми е супер твърда, но пак невиждам връзка. Ако някой има идея защо са се износили толкова бързо или какъв може да е дефекта по окаването , моля да сподели
    Каква марка бяха, че да не слагам и аз от тях?ПП: Това ми е пост номер 1000! :P
    Space Star 1.9 DID

    Коментар


      #3
      Re: един куриоз за задните амортисьори :/

      Roko написа:
      B1keP_B0y написа:
      Здравейте колеги,когато закупих колата си, беше преди 1 година + - ден, 2 се наложи към септември да сменям задни амортисьори, защото катоминавах през легнали полицаи , след това подскачах по половин час Та онзи ден ми се наложи проверка на окачването и като натиснахме багажника , беше в подобно състояние, но начален стадий. Признвам си тогава бях закупил евтини маслени амортисьори, но не мисля че това е причина да заминават за няма 15 000 км !! Возията ми е супер твърда, но пак невиждам връзка. Ако някой има идея защо са се износили толкова бързо или какъв може да е дефекта по окаването , моля да сподели
      Каква марка бяха, че да не слагам и аз от тях?ПП: Това ми е пост номер 1000! :P
      Ами не помня, но сигурно ще правим една шашма с колегата, ще ги снимаме да не взимате от тях
      Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
      Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

      Коментар


        #4
        Какви шашми ще правите?П.П. Шашмите не са за препоръчване... Малко като онази приказка "...то и аз мога другарко, и тате може, ама козата си иска пръч..." Та - колата си иска хубави амортисьори

        Коментар


          #5
          ще ги трампиме с неговите, да видим дали ще има рзлика в поведението на моята кола тъй като друса много ..
          Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
          Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

          Коментар


            #6
            97% амортесорите са ти ок. Ако имаш някаква нестабилност в задницата то тя е ще е другаде. Примерно задните колела започнали ли са да се накланят ето така /---- .?
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
            ИТАЛФЕСТ 2007

            Коментар


              #7
              phoenix написа:
              97% амортесорите са ти ок. Ако имаш някаква нестабилност в задницата то тя е ще е другаде. Примерно задните колела започнали ли са да се накланят ето така /---- .?
              Ами те колегите от ВТ я натискаха и те го констатирха че не са о.к. , отделно колегата Живко знае само за 2 лагера задни, това е .. другото и е здраво уж
              Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
              Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

              Коментар


                #8
                еми те тези 2 задни лагера, ако знаеш как занасят колата при леки завои и неравности по пътя. Аз лично съм спирал 2 пъти, с темпрата, на края на магистралата, понеже нещо колата ми се струва нестабилна. Като смених лагерите... всичко си дойде на място. И аз също си сених амортесорите,още като купих колата.
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  #9
                  Дам, те тези лагери бяха следващата стъпка! Но ги оставихме за най-накрая (след ремъците, маслата, филтрите и спирачките)! А на мен ми хрумна като идея да си разменим задните амортисьори, да видим дали ще се подобри устойчивостта на задната ос! (Моите задни амортисьори са си оригиналните)

                  Коментар


                    #10
                    phoenix написа:
                    еми те тези 2 задни лагера, ако знаеш как занасят колата при леки завои и неравности по пътя. Аз лично съм спирал 2 пъти, с темпрата, на края на магистралата, понеже нещо колата ми се струва нестабилна. Като смених лагерите... всичко си дойде на място. И аз също си сених амортесорите,още като купих колата.
                    слушам и не вярвам на очите си ами точно по път навръщане към Търново взе да ми онася задницата, че спирах да гледам да не съм спукал гума .. а ето какво било ! А колега ’/////’ , днес с баща ми се разкарвахме с един стар наш кадет, който използваме за селскостопански цели та понапънхме на една неравност съединителя и въобще цялата колца , и замириса на нещо. Викам му ’ Много леко врътнхме пък замириса на гуми’ , при което каза че било от съединителя , прескочил и така замирисал.. та явно като съм напъвал на ръчна е замирисал съединителя ...
                    Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                    Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                    Коментар


                      #11
                      phoenix написа:
                      еми те тези 2 задни лагера, ако знаеш как занасят колата при леки завои и неравности по пътя. Аз лично съм спирал 2 пъти, с темпрата, на края на магистралата, понеже нещо колата ми се струва нестабилна. Като смених лагерите... всичко си дойде на място. И аз също си сених амортесорите,още като купих колата.
                      Можеш ли малко по-подробно да опишеш симптомите?

                      Коментар


                        #12
                        колегата phoenix ще опише как е при него, при мен представлява, при скорост около и над 80 при резик завои , даже и не толкова резки, колата се държи сякаш са ти спукани 2те задни гуми . Ти завиваш на ляво , а колата все едно се извърта около една точка по средата ( а именно предницта в ляво, а задницата вдясно ) . Беше много неустоичива , даже си помислих , че се пързалят задните гуми .. прилагам смешна схема ..
                        Прикачени файлове
                        Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                        Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                        Коментар


                          #13
                          оказа се , че единия амортисьор (заден десен) е прецакан и колата пак се клати .. други заден е ок , но това само за 10 000 кмтра. :/
                          Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                          Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                          Коментар


                            #14
                            B1keP_B0y написа:
                            оказа се , че единия амортисьор (заден десен) е прецакан и колата пак се клати .. други заден е ок , но това само за 10 000 кмтра. :/
                            Абе и при мен заден десен е изпуснал! Навремето на Опела пак първо задния десен беше изпуснал! Някои има ли идея, защо се получава това?ПП: Сложна ли е смяната на задните аморт. или трябва на сервиз да се ходи?
                            Space Star 1.9 DID

                            Коментар


                              #15
                              Като цяло не е. Внимаваш с пружината. Трябва ти и камък 15, ако не се лъжа. За предпочитане, ако намериш удължен, защото трябва да внимаваш да не го изпуснеш в кухината. Коя кухина, ще се сетиш, ако тръгнеш да си ги сменяваш .BTW И при мен беше мъртво-омаслен заден десен. Даже докато карах с него(чаках си задните B6) успях да се завъртя и на сухо, на никакъв завой с 50-60 км/ч.
                              AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
                              AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
                              FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

                              Коментар

                              Working...
                              X