Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Промяна в хода на педала след смяна на спирачна течност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Промяна в хода на педала след смяна на спирачна течност

    Здравейте. Понеже не знам как трябва да е със сменена спирачна течност, нека ви попитам тук. Отидох на майстор да ми сменят спирачната течност, закупих на Delphi за 10 лева някаква. Преди да му я дам, педала на спирачката беше малко твърд, след смяната омекна доста. В момента трябва да натисна с 5-6 см повече педала, за да може точилата да забият. Направо ми беше странно като я взех, натискам я със старата усет, тя не спира, а продължава да върви. Освен, че омекна педала и трябва повече да го натискаш вече, забелязах друго, което преди го нямаше. В момента мога на място да помпам спирачката, а тя да издава един такъв пъшкашт звук. Пред не го можеше това, затова го споменавам. Нормален ли ми е случая?Допълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    Има въздух.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      кола

      Да покараш ден два и пак обезвъздушаване
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Демек не са си свършили работата като хората ли? Или така се прави, пак се обезвъздушава след 1-2 дена каране? Няма начин да се оправи след време?
        Fiat Bravo 1.8 16V 96'

        Коментар


          #5
          кола

          Е нали си е карал на /майстор/ :D но всичко става Може да му направиш рекламация стига да не ти говори че помпата е за смяна
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Е, на такъв я карах уж. На канал ли се обезвъдушава по принцип? Или може както си е паркирана пред блока? Малко обяснение как става точно? 4-три пробки ли са, които трябва да се развият? Отварям казанчето със спирачна течност, качвам един в колата, и развивам от задно дясно пробка, докато онзи в колата помпа и при мен не шурне чиста течност без мухрчета и завивам? И така на всички 4-те колела? Така ли се прави? И течността примерно да си я събирам в бутилка, та да си я долея в казанчето? Или не са 4-три пробки? Отзад съм с барабани, ако въобще има значение това.Edit: Свърших работа, като не помагате с обяснения. Взех един приятел, едно ключе 8 май беше, и почнахме. Най-много въздух от предна лява. Като цяло майстора е добър, ама е за пребиване, че не ги е обезвъздушил като хората.
            Fiat Bravo 1.8 16V 96'

            Коментар


              #7
              Здравей колега! Приготви си едно малко бурканче от детско пюре или друго, налей малко спирачна течност в него, пробий капачката и вкарай един шлаух /с размер "Ф", който да пасне на пробката/ в бурканчето. Започваш от най-далечното колело от главния спирачен цилиндър-от задно дясно, после задно ляво, после предно дясно и накрая предно ляво. Помощникът помпи с педала на спирачката няколко пъти-задържа го силно натиснат и ти развиваш пробката, педала потъва /важно е помощника да държи здраво крака върху педала/, затягаш пробката. И така повтаряте процедурата, докато спрат да излизат мехурчета въздух от маркучлето в бурканчето. ВАЖНО-следете нивото на спирачната течност в казанчето и доливайте своевременно.Успех.

              Коментар


                #8
                И те съветвам при този "майстор" повече да не ходиш, щом със спирачките се отнася така немърливо, представям си колко е "майстор" - пълен аматьор нещастен.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  Аз те съветвам направо тая течност Делфи да я изхвърляш, да си сипеш наистина спирачна течности и да обезвъздушиш.
                  Fiat Brava 1.8 16V GT

                  Коментар


                    #10
                    Ние свършихме работа с един фр. Спирачките значително се оправиха. Едно 30% по-добре. Не знаех, че делфи спирачна течност е боклук, а в магазина я предложиха за добра. Ще изтрае 2-3 години, докато не реша пак да я сменя. Честно казано само нивото на казанчето така не и видяхме докъде трябва да е. Уж търсих някакъв белег, ама не видях къде трябва да е. Понеже изтече докато обезвъдушавахме, та взех сипах едни 20-30 мл.
                    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                    Коментар


                      #11
                      Скоро смянях тампони-заден мост, при което ми бяха свалили и маркучите. След като взех колата, педала на спирачката беше доста мек, както колегата описва. След около 250-300 км. каране, нещата се върнаха към предишния вид, не съм правил обезвъздушаване.
                      Fiat Stilo 1.6 16v

                      Коментар


                        #12
                        Следваща тема как се сменя помпа Иначе колко течност прекарахте през системата? Колко време я цедихте? Аз поне няколко часа я точа за да се изцеди като хората.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа:
                          Следваща тема как се сменя помпа Иначе колко течност прекарахте през системата? Колко време я цедихте? Аз поне няколко часа я точа за да се изцеди като хората.
                          За целта се въоръжаваш с една капачка за казанчето от морга, пробиваш я и слагаш един вентил. Пълниш казанчето до дупка с течност. Удряш един път с помпата да вдигнеш налягането в казанчето, отвиваш пробката за обезвъздушаване и правиш цялата кола за 10 минути, като по този начин се обезвъздушава брутално. Само не прекалявай с налягането в казанчето, че веднъж след този съвет едни бяха спукали чак казанчето, за да станело по-бързо. :D
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #14
                            Нещо такова.
                            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                            Коментар


                              #15
                              Да споделя какво направихме вчера със смяна на спирачна течност, за да сте сигурни, че течността е сменена със сигурност цялата.За целта се въоръжихме със синя спирачна течност.Също така и с една пръскачка за цветя.Наливате синята спирачна течност в пръскачката за цветя. Нея я свързвате с капачката с едно прозрачно маркуче с две малки скоби - към пръскачката и капачката. Тук предполагам, че вече имате капачка с вентил, за която вече споменах в предишното си мнение.Започвате да помпате в пръскачката, за да вдигнете налягане. След това започвайки от най-далечното колело отвивате последователно пробките за обезвъздушаване. Чакате докато дойде синята течност и така на всяко колело. Воала - цялата течност в системата е сменена за отрицателно време.Винаги съм казвал, че най-гениалните идеи на човек му хрумват в тоалетната. И при мен така се случи.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар

                              Working...
                              X