ок ще проверя.мерси много за помощта и съветите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
фиат купе-загряване
Collapse
X
-
Колега сега видях че имаш подобен проблем на моят. И моята загряваше до 97 градуса и чак тогава пускаше перката.Включваше се направо 2-рата степен, но в никакъв случай не е добре да ти загрявя двигателя до такава температура (това не е булид от Ф1). 2 седмици се чудя и сменям всички части по радиатора и днес най-накрая го намерих (проблема). Попронцип има 2 степени на перката на радиатора, (не прочетох твоята да се включва изобщо). Първата степен зависи изцяло от реостата, точно това беше моят основен проблем и естествено го намерих последен... та смених си реостата (23лв. го намерих аз) и вече си имам първа степен на вклучване на перката на 93 градуса за което съм много щастлив. Затова те съветвам, свали си резистора и го замери незнам за твоята колко ома трябва да е обаче те са 2 вида, 30 и 50 ома. И ако твоят отчита 20 го сменяй."ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
Коментар
-
GODSMACK` написа:ами незнам коя е перката се включва на около 97-98 градуса,охлажда на бързо и пада до 90 някъде"ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
Коментар
-
и колко ти показва извънграда сега,и вдигала ли е градуси преди да го смениш в градски условия.а иначе съм свалял реостата и съм го замервал когато мултицета е на показание 200 ома отчита 02.9 ома,а може и всичко да е за смяна Yellow_Flash_Colorz_PDT_40Fiat Coupe 1.8 16V
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Коментар
-
Преди ми държеше на извънградско 70 градуса. Смених си термостата сега си държи 88-90.А що се отнася до ГРАДСКОТО, преди вдигаше 98 и тогава се вкючваше перката, но след като си смених и резистора започна да се пуска на 93 градуса, охлажда си до 90 и всичко е ОК.А и още нещо, твоят резистор трябва да дава показание на обхват 200 ома -> 0.50 ома.Имам впредвид че резистора за твоят модел кола трябва да е 0.5 ома."ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар