Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Мултипла

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    колега,препоръчвам на метан
    ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

    Коментар


      #47
      От няколко месеца съм собственик на Fiat Multipla 1,6 16v и вече имам доста информация за този модел.Elearn и ръководства за експлоатация за Fiat Multipla(...и за други модели):http://www.filecrop.com/elearn-fiat-multipla.htmlЛинк към стара(и... непробвана ) версия на ePER:http://wiaderko.net/bg/download-prog...a.htmlЛинк с доста информация за модела:http://www.multiplaowners.co.uk/

      Коментар


        #48
        Честито и със здраве да си я караш :D . От първия линк мисля ,че няма смисъл защото е общ и всеки ползващ ePer може да си въведе номера на рамата и да си гледа по колата защото има много и различни неща по различните коли.Пиши твоята коя година е и каква модификация.Питай ако нещо те интересува. Много безаварийни километри ти пожелавам. :D
        MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
        "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
        R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

        Коментар


          #49
          2001. Благодаря за пожеланията. За сега единствения проблем, който има колата е дистанционното за централното, което се оказва чест проблем. Отваря/затваря веднъж на три пъти и бута батерийте(2X3V тип 3016, пробвани energizer, sony, varta ,panasonic) доста бързо. Ако някой има решение на този проблем, не включващо поръчка на нов ключ от вносителя, нека сподели. Приятно изненадан съм от разхода на бензин.Още един линк към доста полезна информация за Multipla:http://sites.google.com/site/fiatmultipla/Home/repairs

          Коментар


            #50
            Здравейте колеги,имам един въпрос към Вас,но моля да бъдете искрени в отговорите си. В момента карам опел астра комби с метанова уредба, но чакам дете и ще ми трябва по-голяма кола. Държа обаче да е метанова, тъй-като въртя по 30 000 км. на година. Признавам си, че съм заклет фен на опел, но освен зафира с фабрична метанова няма друг избор, а и отзивите не са много добри - мудна, дори в официалния сервиз не знаят какво да я правят... Не ми се ще да купувам ван и да му слагам уредба, защото за разлика от комбито губя прекалено много място. Та въпроса ми е какви са впечатленията на хората с Мултипла с метанова уредба - как се държи, проблеми с реглажа и поддръжката, издръжливост, цени на ремонти, лекота на обслужването, слаби места-общо взето всичко, което интересува човек който си купува непозната за него кола. Ще се радвам наистина да получа безпристрастни мнения.Благодаря Ви предварително!

            Коментар


              #51
              sdonio написа:
              Здравейте колеги,имам един въпрос към Вас,но моля да бъдете искрени в отговорите си. В момента карам опел астра комби с метанова уредба, но чакам дете и ще ми трябва по-голяма кола. Държа обаче да е метанова, тъй-като въртя по 30 000 км. на година. Признавам си, че съм заклет фен на опел, но освен зафира с фабрична метанова няма друг избор, а и отзивите не са много добри - мудна, дори в официалния сервиз не знаят какво да я правят... Не ми се ще да купувам ван и да му слагам уредба, защото за разлика от комбито губя прекалено много място. Та въпроса ми е какви са впечатленията на хората с Мултипла с метанова уредба - как се държи, проблеми с реглажа и поддръжката, издръжливост, цени на ремонти, лекота на обслужването, слаби места-общо взето всичко, което интересува човек който си купува непозната за него кола. Ще се радвам наистина да получа безпристрастни мнения.Благодаря Ви предварително!
              Колега, мултиплата в никакъв случай не е по-голяма от опела, който имаш. Говоря за багажника. Разгледай някоя и ще се убедиш колко по-малко неща ще побереш в него, в сравнение с комбито ти.
              преди - TIPO
              сега - VOLVO XC60

              Коментар


                #52
                Но е по-висока и би трябвало и по-удобна...

                Коментар


                  #53
                  Достатъчно място има за багаж, 430 литра. Почти колкото комби и това без да се сгъват седалките.Снимки
                  Marea Weekend HLX Jtd 110

                  oO(_)____////____(_)Oo

                  Коментар


                    #54
                    TIP написа:
                    Достатъчно място има за багаж, 430 литра. Почти колкото комби и това без да се сгъват седалките.Снимки
                    Колегата е напълно прав... веднъж, без да свалям седалките, успях да сложа колело с помощни колела, сгъната детска количка и триколка без притеснения и остана място. И все пак ако имаш някакъв извингабаритен товар винаги можеш да "жертваш" едната задна седалка. Колата е с доста екстри и е удобна дори за едър човек. "Слабо" място - тампоните на носачите, но с нашите пътища е очаквано. Най-доброто решение за което знам е смяната им с полиуретанови тампони. Ако правиш по 30 ккм на година си заслужава да вземеш Bipower версията но за нея да кажат колегите на метан.

                    Коментар


                      #55
                      Пръскалки на фарове

                      Колеги някой знае ли къде се включват се включват пръскалки на фарове на Мултипла?

                      Коментар


                        #56
                        Добър сервиз за Мултипла?

                        Някой може ли да ме насочи към сервиз в който ще направят добра оценка на Мулипла която мисля да купувам? Става въпрос за метановата версия.

                        Коментар


                          #57
                          КОЛЕГА,пиши за какви пари я взимаш,коя година е,и какъв пробег има,откъде е внесена.има ли документи на бутилките,а за проба и проверка си трябва софтуер.малко сервизи могат да си го позволят,та дори и в София.И още нещо трябва да си твърдо убеден,че това е твоята кола
                          ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

                          Коментар


                            #58
                            Колега,каква точно Мултипла си харесал-новата,старата.Какво точно искаш да и оценяват.Мога да ти отговоря на всякакви въпроси,относно подръжката.Късмет с покупката.Много удобна семейна кола. :D
                            MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                            "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                            R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                            Коментар


                              #59
                              Re: Пръскалки на фарове

                              shuksan написа:
                              Колеги някой знае ли къде се включват се включват пръскалки на фарове на Мултипла?
                              Пръскалките за фаровете се включват при включването на пръскалките за стъклото(дясната "ръчка" се придърпва към волана) и предполагам, че вече си го открил. Ако все пак имаш трудности склонен съм да предположа следните възможни причини:1. Изгорял предпазител (20 А в кутията за релета и предпазители)2. Релето за пръскалките се е скапало(или го няма )3. Прецакана помпичка.4. Комбинаций от 1 до 3

                              Коментар


                                #60
                                Колеги, почнаха ли вече да им разбират нашенските майстори на метановата уредба на Мултиплата или още свиват рамене? Също, как се проверяват бутилките? Имам предвид нали на няколко години трябва да се смъкват за изпитание, или все по втория начин се минава? Някой смъквал ли е бутилки?

                                Коментар

                                Working...
                                X