При мен проблема беше от неработещи машинки на фаровете. Сега фаровете са си насочени накъдето трябва.Взех си един ултра малък гидоре ключ от практикер, на мен ми върши идеална работа, точно за такива трудно достъпни места.При мен проблема с пушенето отиде в друга посока.Вчера легнах под колата и какво да видя..меката връзка след турбото цялата омаслена. Личеше си от къде е излизало. Фабречнете скоби са изпуснали.Сложих едни нови скоби до оригиналните, колкото могат да хванат, и мисля че омасляването спря.Самото омасляване според мене е от турбото, въпреки че последното си работи.Отгоре на всичко, някой явно преди мен е вадил дебитомара от тръбата, и е сложил скобата накриво, та имаше страшно голяма дупка от където със сигурност е влизал въздух, не през филтъра, и след дебитомера. Дебитомера ми вече е чист, с нови болтове.EGR -а го включих, но се оказа че без него определено колата е по-пъргава и не пуши толкова. Трябва поне да се изчисти, ясно е. Сега го изключих пак, дима е по-скоро сив, но си го има. С EGR става черен облак и не върви.Въпроса ми е - трябва ли при това положение да сменям турбо, защото тече масло, или да го карам докато съвсем се потроши и тогава?Това турбо като на браво ли е или е с променлива геометрия?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Днес на редовната форумска среща свалих дебитомера на Стилото - да видя в какво състояние е, има ли нужда от почистване и пр. Е, както се вижда от снимката, беше си, според мен, в напълно нормално експлоатационно състояние. Само тук-там по корпуса имаше следи от масло (предполагам - беше съвсем тънък филм и не съм сигурен).Така че го позабърсах, пръснах из дупките със сгъстен въздух и си го върнах обратно. Както може да се очаква, разлика в работата на двигателя не усетих. На снимката се вижда с какво развих прословутите винтове с шантава глава (най-вече заради това пускам поста и снимката). Да добавя само, че в крайна сметка счупих торкса при завиването (насърчен от сравнително лесното развиване, пак си сложих същите винтове).P.S. Към emzo: на снимката, която визираш, не й стига не резолюция, а фокус (и малко кадриране)!ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Здравейте,Имам един въпрос за тези които са с 1.9JTD. Няколко пъти ми се случва на дълъг път и то само нанагоре, когато натисна по-сериозно педала да набера скорост да изпревара, да ми светва индикатора за двигателя и да ми дава съобщение "Engine fault", след като веднага пускам педала изчезва и повече не се показва до следващия път в който натисна сериозно и почти до долу педала. Та въпроса ми е, дали само предупреждава че може да се случи нещо, т.е да не тормозя турбото или има нещо? На някой случвало ли му се е?Благодаря предварително
Коментар
-
Pecho написа:Към fotop: Нормално е. Прочети ръководството за експолатация. Мисля, че и в тази тема го коментирахме. Към emzo: Не правих други снимки, че другите вече си пиеха кафетата, само аз - наврян в колата! :D
Коментар
-
Към fotop: За да не ти се появява индикацията, не тормози двигателя! :D Вече не помня дали изобщо имаше точно обяснение (пък сега не ми се търси), дали не беше свързано с развъртането на турбината ? Във всеки случай целта е да се предотврати претоварване на двигателя.Ръкъводство на български няма тук, ама има почти на български: http://download.fiat-bg.org/Books/St...andbook_Mk.pdf Към emzo: Игла?! Мислех, че това е термистор. Не виждам проблем.ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Благодаря за инфото, ще погледна крушките!GTipo написа:При мен като включа на задна не светят белите светлини и им дойде времето..по едно време присветваха само.Чудя се като махна този датчик, дали ще изтече масло от скоростната кутия?
Коментар
-
fotop написа:Здравейте,Имам един въпрос за тези които са с 1.9JTD. Няколко пъти ми се случва на дълъг път и то само нанагоре, когато натисна по-сериозно педала да набера скорост да изпревара, да ми светва индикатора за двигателя и да ми дава съобщение "Engine fault", след като веднага пускам педала изчезва и повече не се показва до следващия път в който натисна сериозно и почти до долу педала. Та въпроса ми е, дали само предупреждава че може да се случи нещо, т.е да не тормозя турбото или има нещо? На някой случвало ли му се е?Благодаря предварителноOctavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
Stoyan_68 написа:Въпрос към пичовете дето са имали проблем с кантара под задника на пасажера:Та кантара изведнъж ли ви отказа или както при мен-от време на време светва лампата и после изгасва?И второ чета по нета, че на стилото service due се занулявало от трипа така:"ignition off, press and hold trip counter button and turn ignition on, hold for 10 secs and release, ignition off, then ignition on and that should be it"някой пробвал ли е, че не ми се слиза до колата?Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
emzo написа:Нагоре тръгват.Нямам идея защо така ти правят.Ще се разчета, може да намеря нещо.---------Днес с колегите Naskobg и Princo сложихме ксенон.Е няма такава простотия.Да бяхме свалили бронята.Това е е*ати загубената процедура.Смених си и датчика на термостата, но общо взето излишни 20лв,. иска си нов термос, но не намерих никъде днес.п.с. рекох да сложа и диодни габарити.Взех 2 броя, а те били по 2 на фар.Сложих и Стилото се разписка.Излишни 4лв.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар