Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    При мен проблема беше от неработещи машинки на фаровете. Сега фаровете са си насочени накъдето трябва.Взех си един ултра малък гидоре ключ от практикер, на мен ми върши идеална работа, точно за такива трудно достъпни места.При мен проблема с пушенето отиде в друга посока.Вчера легнах под колата и какво да видя..меката връзка след турбото цялата омаслена. Личеше си от къде е излизало. Фабречнете скоби са изпуснали.Сложих едни нови скоби до оригиналните, колкото могат да хванат, и мисля че омасляването спря.Самото омасляване според мене е от турбото, въпреки че последното си работи.Отгоре на всичко, някой явно преди мен е вадил дебитомара от тръбата, и е сложил скобата накриво, та имаше страшно голяма дупка от където със сигурност е влизал въздух, не през филтъра, и след дебитомера. Дебитомера ми вече е чист, с нови болтове.EGR -а го включих, но се оказа че без него определено колата е по-пъргава и не пуши толкова. Трябва поне да се изчисти, ясно е. Сега го изключих пак, дима е по-скоро сив, но си го има. С EGR става черен облак и не върви.Въпроса ми е - трябва ли при това положение да сменям турбо, защото тече масло, или да го карам докато съвсем се потроши и тогава?Това турбо като на браво ли е или е с променлива геометрия?
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      Променлива геометрия.Леко омаслено или си тече масло ? Провери ли турбината за луфтове ? Аксиален и радиален.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        Днес на редовната форумска среща свалих дебитомера на Стилото - да видя в какво състояние е, има ли нужда от почистване и пр. Е, както се вижда от снимката, беше си, според мен, в напълно нормално експлоатационно състояние. Само тук-там по корпуса имаше следи от масло (предполагам - беше съвсем тънък филм и не съм сигурен).Така че го позабърсах, пръснах из дупките със сгъстен въздух и си го върнах обратно. Както може да се очаква, разлика в работата на двигателя не усетих. На снимката се вижда с какво развих прословутите винтове с шантава глава (най-вече заради това пускам поста и снимката). Да добавя само, че в крайна сметка счупих торкса при завиването (насърчен от сравнително лесното развиване, пак си сложих същите винтове).P.S. Към emzo: на снимката, която визираш, не й стига не резолюция, а фокус (и малко кадриране)!
        Прикачени файлове
        ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

        Коментар


          Здравейте,Имам един въпрос за тези които са с 1.9JTD. Няколко пъти ми се случва на дълъг път и то само нанагоре, когато натисна по-сериозно педала да набера скорост да изпревара, да ми светва индикатора за двигателя и да ми дава съобщение "Engine fault", след като веднага пускам педала изчезва и повече не се показва до следващия път в който натисна сериозно и почти до долу педала. Та въпроса ми е, дали само предупреждава че може да се случи нещо, т.е да не тормозя турбото или има нещо? На някой случвало ли му се е?Благодаря предварително

          Коментар


            Е да, общо взето твоя е чист, нормално е ти да не усетиш разлика, но в Унидиаг може да има промяна на данните.п.с. фокуса едно на страна, но хайде да не разводняваме темата п.с.2 дали имаш друга снимка, на която се вижда номера на сензора ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              А за регулиране то на фаровете се пригответе дота да повъртите за да ги регулирате. Въртят се тези които са от външната страна

              Коментар


                Към fotop: Нормално е. Прочети ръководството за експолатация. Мисля, че и в тази тема го коментирахме. Към emzo: Не правих други снимки, че другите вече си пиеха кафетата, само аз - наврян в колата! :D
                ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                Коментар


                  Pecho написа:
                  Към fotop: Нормално е. Прочети ръководството за експолатация. Мисля, че и в тази тема го коментирахме. Към emzo: Не правих други снимки, че другите вече си пиеха кафетата, само аз - наврян в колата! :D
                  Pecho: Не съм го срещнал в тази тема, а ръководството го имам на английски, какво значи това, че много му идва като изпреварвам нанагорнище.Или просто си сверва за да ме предупреди да внимавам ако продължа да натискам.Страх ме е да не прецакам нещо турбото или двигателя.И в този ред на мисли някой има ли българско ръководство за стило

                  Коментар


                    @Pecho - какво се случило с иглата на МАФ-а ти ?Гледам е крива, а ето така трябва да е:
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      Към fotop: За да не ти се появява индикацията, не тормози двигателя! :D Вече не помня дали изобщо имаше точно обяснение (пък сега не ми се търси), дали не беше свързано с развъртането на турбината ? Във всеки случай целта е да се предотврати претоварване на двигателя.Ръкъводство на български няма тук, ама има почти на български: http://download.fiat-bg.org/Books/St...andbook_Mk.pdf Към emzo: Игла?! Мислех, че това е термистор. Не виждам проблем.
                      ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                      Коментар


                        Краче да го наречем.Бая зор е видяло да се огъне така.Аз така и не разбрах, само със сгъстен въздух ли го почисти ? Мазния слой така няма да се махне.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          Благодаря за инфото, ще погледна крушките!
                          GTipo написа:
                          При мен като включа на задна не светят белите светлини и им дойде времето..по едно време присветваха само.Чудя се като махна този датчик, дали ще изтече масло от скоростната кутия?
                          GTipo, аз сменях наскоро този датчик. Не източваш масло, тои се намира над нивото му. При мен задната въоще не светеше, като свалих датчика, видях че пластмасовият му корпус беше разтопен и клемите разместени. Неможах да намеря оригинален нов датчик, купих си някакъв заместител. Цената му беше 20лв, като изработка даже ми се стори по-читав от оригиналния.Вече 2 месеца карам с него и нямам проблеми.Успех!

                          Коментар


                            fotop написа:
                            Здравейте,Имам един въпрос за тези които са с 1.9JTD. Няколко пъти ми се случва на дълъг път и то само нанагоре, когато натисна по-сериозно педала да набера скорост да изпревара, да ми светва индикатора за двигателя и да ми дава съобщение "Engine fault", след като веднага пускам педала изчезва и повече не се показва до следващия път в който натисна сериозно и почти до долу педала. Та въпроса ми е, дали само предупреждава че може да се случи нещо, т.е да не тормозя турбото или има нещо? На някой случвало ли му се е?Благодаря предварително
                            При мен се получава същото.Забелязах го при движение с ниска скорост и ниски обороти, и при рязко подаване на газ.
                            Octavia RS
                            Evo 10-служебната играчка.

                            Коментар


                              Stoyan_68 написа:
                              Въпрос към пичовете дето са имали проблем с кантара под задника на пасажера:Та кантара изведнъж ли ви отказа или както при мен-от време на време светва лампата и после изгасва?И второ чета по нета, че на стилото service due се занулявало от трипа така:"ignition off, press and hold trip counter button and turn ignition on, hold for 10 secs and release, ignition off, then ignition on and that should be it"някой пробвал ли е, че не ми се слиза до колата?
                              И при мен се получава така-свети когато си иска,но най-често при мърдане на седалката назад-напред.Почистих куплунга като го разглобих,имаше чернилка по самите пинчета,точно там където контактуват.Прави ми впечатление.че ако под седалката се намърда малка бутилка,опираща в кабеляците,проблема е налице.Затова съм забранил качване в колата с бутилки.
                              Octavia RS
                              Evo 10-служебната играчка.

                              Коментар


                                emzo написа:
                                Нагоре тръгват.Нямам идея защо така ти правят.Ще се разчета, може да намеря нещо.---------Днес с колегите Naskobg и Princo сложихме ксенон.Е няма такава простотия.Да бяхме свалили бронята.Това е е*ати загубената процедура.Смених си и датчика на термостата, но общо взето излишни 20лв,. иска си нов термос, но не намерих никъде днес.п.с. рекох да сложа и диодни габарити.Взех 2 броя, а те били по 2 на фар.Сложих и Стилото се разписка.Излишни 4лв.
                                Отдавна изразих мнение,че при бърникане по фаровете е по-добре да се смъква бронята.Освен двете врътки има и трети болт,регулиращ фаровете наляво надясно.Под решетката е.След поставянето на ксенон ми се наложи да ги регулирам точно оттам.
                                Octavia RS
                                Evo 10-служебната играчка.

                                Коментар

                                Working...
                                X