Ако някой го интересува - свалих да полирам фаровете на нащо стило спрочутия пластик хикс на мегуирс. Стъпките и сами ще се сетите.Шткурка водна 1 000 , 2 000 и после това чудо. Станаха ок..но грездея е докато се свалят. Нямма идея защо в английския форум казаха че само със разкопчаване на бронята в страни ставало като не става. 1. развиват се 3-те болта които държат пластмасовите подкалници от към страната на бронята. От там през направения отвор се развиват двата болта вътре държащи закачен бронята към купето(от двете страни2. под колата се развива пластмасовата кора (първите 4 болта) да падне и от там се достигат двата държащи отдолу бронята.3. свалят се 4-тях болта над радиатора и бронята пада. Ако колата има като нашата пръскалки за фаровете не можете просто да я.. дръпнете, а я свалете само надолу за да не преебете тръбичките4. под фаровете има едни пластмасови попдорки с по два болта всяко. Вижте на какво ниво са заболтени за да няма после проблем с монтажа на бронята.5. развиват се трите болта държащи фара.6. поне при мен този от към страната на акомулатора имаше зор с излизането та развих почти до край трите болта на калникаКогато започвате да сглабяте завийте първо болтовете над радиатора но не да стегнат а само да са хванати на няколко навивики, после закопчейте крайщата дето са в областа на калниците после долните и накрая стегнете тези на радиатора.Успех. и само да вметна при мен оплирането на фаровете и смяната с нови крушки cool blue H7 и night breaker H1 на OSRAM имаше само положителен ефект
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Отговарям на колегата дето питаше на колко градуса ми е новия термостат.Дадоха ми го за 83 градуса . Пък гледаме стрелката си стои по средата като загрее там където и колегата по горе е дал снимка на неговата стрелка . Бе за 5-10 градуса няма да правим спор :D Важното е че вече си затопля достатъчно двигателя . :D :D :D
Коментар
-
Към задалият въпрос за полирането на фаровете - започнах с шткурка 800 за да извадя едрите деруги. От там полиране с 1200 пткурка докато стана матово но с видимо изчистени външни грапавини и драски. После с този препарат. Към него си дойде кече за дрелка и кърпа. Ако ви се занимава повече можете да минете и след шткурка 1200 с пасти на 3м за полиране средна финна , и след това с препарата. Предполагам може да се мине и само с полир пасти но пределно това има и други химикали в него.. и поне според рекламата би трябвало да изкара малко повечко време. Резултата бе повече от добър. Другото което мога да спомена е смяната на тия загубени биалетки. Считам че може да мине колата и без тях и без тая стабилизираща шанга дето ми се чини че не стабилизира толкова.. ама кво да правиш има я.. обслужваш си я. И така появи се едно досадно тракане в предницата което отдадох на ябълковиден болт на кормилната щанга и не грешах но след смяната похлопването макар и по малко остана и се оказа.. дясна биалетка. Оригиналните са предполагам че колата е на 4 години и 1-ви собственик си е мойта, но имха толкова ръжда по резбата че и тоя ужким супер WD40 не помогна много та за това игра флекса и елекрожена. Принципно оригиналните имат за вътрешен шестограм дето се опасва за норматив. Новите бяха на BIRTH и имаха къде къде по-умно зарязано за ключ. Смяната става като си дигнете колата на подпорки или подемник каквото имате. Сваляте гумите и след това следва борбата. Нищо специално няма само внимавайте за кабелите наблизо. Един съвет - ако искате след монтажа намажете цялата гайка и резбата със силикон за мивки така следващия път ще си спестите много от сорта на мамата.. Или поне известно време няма да са подложени на директно влизяние на атмосферните условия.УспехOт зората на моторизацията автомобилът е необходимост - само в България ни убеждават, че е лукс..
Коментар
-
gogo_ben написа:Може ли някой да ми каже колко ампер часа да си купя акумолатор и колко да е стартовият ток.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Ами днеска го поразкарах пак Стилото и термостата си закова на това място стрелката и така не мръдна от там докато карах . Според мен тоя експеримент с такъв термостата си заслужава и не вреди нищо на двигателя . Двигателя като му вдигнах капака работи без никакво тресене ,клатене и толкова тихо ,че все едно е бензинов . Ето ви три снимки с днешна дата нищо че на снимките датата е друга поради дефект в апарата.
Коментар
-
Да, мога да потвърдя за бронята, че не може да се свалят фаровете с махане само отстрани на бронята. Не е възможно просто защото има едни пластмасови подпори на фаровете, които пречат те да бъдат извадени.В събота всичко разглобих - вече съм със ксенон. И машинките ми работят - намерих нови от VW Tuaran, поне фаровете бяха от него.Самите машинки отвоирх и напляках със силикон - високотемпературен, като мярка против влагата. Зао сега работят отлично.Фаровете търках със шкурка P2000, после с една стара паста. Станаха наистина по-добре, но не като нови - ще си взема по-добра паста.И...вчера ми умря стартера. Като кулминация на опитите ми да прегледам акумулатор и цялата система, и да се чудя що върти толкоз бавно като пали.Днес сутринта се строшихме то бутане, накрая запалих с дърпане с друга кола.Благодаря на колегите за бутането :D И...наистина не съм се бавил с пускането на съединителя че да ви уморя от зор нарочно :DБях си взел едни голеееми диоди за задните стопове, комбинирани за горе, за долу - единични. Като сложа горните - свети чека, само с долните - не свети, но...светят слабо. Виждат се че светят но е като да светят като хората. Ще търся с повечко диоди. Тези бяха за по 3лв комплект, ще взимам явно с повече - моделите от по 15лв, само за отдолу, както е при pecho.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Привет колеги,Искам да се включа с един въпрос относно двузоновия климатроник на Стилото:При натискане на бутоните за смяна на потока на вентилацията (бутони B), забелязвам че системата не винаги се подчинява, също така забелязвам че бутона за вътрешна циркулация също не винаги работи....Това нормално ли е или при мен има проблем???ПС: чето инструкцията, но неможах да си отговоря на въпроса...
Коментар
-
Току що се върнах от сервиза на СБА където ми регулираха фаровете . И двата фара биеха страхотно ниско като сложи уреда пред фаровете . Цялата кондика се е състояла в това че трябваше много въртене на двете бели врътки за регулирване . Когато аз сам се опитвах в къщи и след десетина оборота не забелязах кой знае каква разлика се отказах . А сега техника в СБА като сложи тресчотката и като почна едно въртене та май няколко минути въртя докато светлината отиде там където трябва по уреда . Така и с другия фар след много въртене стана и той . Та нека имате в предвид ако някога сами си ги регулирвате да знаете че бая трябва да се въртят тия пъздерки докато се промени наклона . :D
Коментар
-
Red Storm написа:emzo написа:Някой колега от СтЗ със Стило да ме повози малко ? Ако не - ще идвам до ПлД.Гледам има там :PЧе кола си търсяF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар