Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Другия въпрос е, как е шумоизолацията ?Конкретно за JTD питам.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      GTipo написа:
      Нищо общо, лодка е
      Абе не е лодка Поне сравнено със старата Ксара дупе да ти е яко :D
      Stilo 1.6 16v

      Коментар


        Yani76 написа:
        GTipo написа:
        Нищо общо, лодка е
        Абе не е лодка Поне сравнено със старата Ксара дупе да ти е яко :D
        Не съм се возил на старата Ксара, но 5-вратата версия си вози супер, сравнено с всичко немско до тук, и сравнено с всички по-стари модели на фиат.Шумоизолацията е доста добра - в дъждовен ден не се чува плискането на локвите, минаваш и виждаш само цунамито.По павета се чува как гумите тропкат, но не е толкова силно като при блаво/Брава.Не е като S-класа мерцедес, но е много добре шумоизолирано.
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          emzo написа:
          Някой, който е преминал от Браво към Стило, как би сравнил возията ? Че не съм се возил в Стило
          Ще ти отговоря от лични впечатления.Положителното в Стилото ги знаеме-най вече двигател и повече конфорт от допълнителни добавки,които не са малко.Возенето от пред е една идея над бравата или аз го сравнявам на това с Мареата.За отзад не мога да кажа същото,защото Фиат са изкопирали задния мост на Голфа/защото е по прост като конструкция,по надежден и по ефтин за производство/,но са и получили и съответното поведение на Голфовата задница.Най неприятния момент за мене който констатирах е сравнително силно нарасналия шум в купето от към двигателя от средни обороти нагоре и високия аеродинамичен шум идваш от извън купето при високи скорости.Много е ръбата и неоптекаема формата на Стилото и може би това е причината.Динамика-една идея над JTD 105 или колкото твоето ремапнато Браво.Разход-същия. Вътрешния комфорт-над този на Брава.Колата си заслушава вниманието,особено като се има в пред вид цената и.Впрочем това важи за почти всички модели на Фиат.Аз,понеже съм привърженик на по ефтините коли съм ЗА!Един Голф в същия еквивалент е точно два пъти по скъп.При това положение нещата са ясни и надали е възможен спор.

          Коментар


            Аз съм привърженик на острите завои, и не виждам задния мост да е нестабилен, повярвайте, пробвах....При гуми, препоръчани от производителя като размер, и нови за браво 1.9Д (на 2 месеца), стари за Стило ( нямам идея колко стари ), една и съща скорост и сам човек зад волана, сух асфалт през деня, сутрин, с бравото задницата поднесе, стилото - не мръдна. Пробвах и с по-голяма скорост (10км/ч отгоре) - не помръдва.Отзад в мареа не съм се возил, но отпред - на, с kilar минахме доста километри с неговата, при стилото окачването реагира една идея по-добре на малките неравности, възможно е да се бъркам и заради по-широките гуми, но все пак там са 14ки, тук - 16ки.Не ме разбирайте погрешно, Мареата си е супер, особено bipower и JTD110.Всъщност, не разбирам, защо не са направили окачването на мареа като на браво?
            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

            Коментар


              GTipo написа:
              Аз съм привърженик на острите завои, и не виждам задния мост да е нестабилен, повярвайте, пробвах....Всъщност, не разбирам, защо не са направили окачването на мареа като на браво?
              А кой е казал че задния мост на Стилото е нестабилен.Аз никъде не срешнах подобно твърдение.А каква е разликата в окачването между Мареа и Браво/а.

              Коментар


                Stefan Hadjov написа:
                GTipo написа:
                Аз съм привърженик на острите завои, и не виждам задния мост да е нестабилен, повярвайте, пробвах....Всъщност, не разбирам, защо не са направили окачването на мареа като на браво?
                А кой е казал че задния мост на Стилото е нестабилен.Аз никъде не срешнах подобно твърдение.А каква е разликата в окачването между Мареа и Браво/а.
                Главната разлика е в стабилизиращата щанга Без майтап.А и малко в носачите.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  BO написа:
                  Stefan Hadjov написа:
                  GTipo написа:
                  Аз съм привърженик на острите завои, и не виждам задния мост да е нестабилен, повярвайте, пробвах....Всъщност, не разбирам, защо не са направили окачването на мареа като на браво?
                  А кой е казал че задния мост на Стилото е нестабилен.Аз никъде не срешнах подобно твърдение.А каква е разликата в окачването между Мареа и Браво/а.
                  Главната разлика е в стабилизиращата щанга Без майтап.А и малко в носачите.
                  Без майтап наистина.Това че носача е малко по голям на Мареата но по форма е същия,това за мен не е разлика.По голям е защото колеята на Мареа е по голяма и това го постигат с по голямия носач.Същото за щангата и биалетките.Като вид конструкция са еднакви.Виж за задния мост на Стило е наистина нещо ново и различно от Браво и Мареа.

                  Коментар


                    Stefan Hadjov и BO, нали няма да затеоритизирате и заспорите и тук? Yellow_Flash_Colorz_PDT_17 Ако имате такива намерения, да ви преместя мненията в нова тема, искате ли? Без майтап.
                    ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                    Коментар


                      Pecho написа:
                      Stefan Hadjov и BO, нали няма да затеоритизирате и заспорите и тук? Yellow_Flash_Colorz_PDT_17 Ако имате такива намерения, да ви преместя мненията в нова тема, искате ли? Без майтап.
                      Не искаме Ако мислиш, че темата за задния мост на Стилото не е на мястото си, прави каквото сметнеш за необходимо.Наистина задния мост на Стилото е доста опростен, като от тази гледна точка като поддръжка излиза доста евтино.От друга страна пък, ако вземе, че без да искаш занесеш и го удариш в бордюр, то парите за поправка биха излязли малко по-солени, от колкото ако беше на носачи или щанги. Но разбира се това е частен случай.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        Pecho написа:
                        Stefan Hadjov и BO, нали няма да затеоритизирате и заспорите и тук? Yellow_Flash_Colorz_PDT_17 Ако имате такива намерения, да ви преместя мненията в нова тема, искате ли? Без майтап.
                        Аз не мога да разбера какво те дразни че двама души изказват мнения и то не особено различни едно от друго.Кокото повече мнения по един въпрос толкова по добре.Винаги има какво да се научи от повече различни мнения.

                        Коментар


                          Определено не споделям мнението ти! Като пуснал тази тема ти казвам, че не желая в нея 5 страници спорове в стил
                          ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                          Коментар


                            Стигнах до 8стр. ако се повтярам с някого - sorry.Дебитомер използван в Стило 1,9 115к.с. е 0 281 002 308 (438лв. без ДДС), чийто сензор е същия, като този, който се използва в Браво/а/Мареа 182б4,000 - 0 280 218 019 (113лв. без ДДС).Т.е. 0 281 002 308 = 0 280 218 019 На тези цени може да се намери от официалните вносители на Бош.Продукта трябва да е опакован така:Да има холограмен стикер, който се проверява в сайта на Бош.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              emzo,Това за дебитомера не е съвсем вярно...Сензора на Стилото е 00C 2G2 044, а сензора който се слага в 0 280 218 019 е 00C 2G2 030. Каква е разликата между двата не е много ясно.Мгого колеги пишат че са ги сменили със 00C 2G2 030 и колата си върви по същия начин, но това е доста субективно...
                              Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
                              Punto HLX JTD '02

                              Коментар


                                Ами трябва да го изясним тогава, за да не подведем някого.Става дума за двигатели:192A1.000192A3.000http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=25278А и като гледам в еситроника продуктовия им код е един и същ.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X