Реших си завинаги проблема с еърбеговете, сега съм на път да реша проблема с чека, веднъж и завинаги с помоща на ilkor.Ще напиша отделни теми кое - как....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
radoslavp написа:Red Storm написа:Сложих обикновени крушки на габаритите.CHECK OK.Красота....Обаче ксенона ми пристигна и съм решил да изчистя рефлектора,независимо от екшъна с бронята. Как се маха куплунга на фара?Забелязах,че не ми работят моторчетата за регулиране на фаровете.Не ми се вярва да са се скапали и двете.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
A така ... утре и аз започвам пред блока да видя кво се случва с моите модули. Супер за машинките, а кви парички парчето ?П.С. Абе тея машинки къде се намират отзад на самия фар или са някъде другаде и с лостче въртят, защото по ePER или аз нещо съм зле и неги виждам или гледам на грешно място ?'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Машинката е във фара.Като се махне капачето се вижда.Закрепена е с два болта.Оста влиза в рефлектора,но не в дупка а в улей.Затова трябва да се завърти и премести надясно,към калника,за да излезе от въпросния улей. В еPER я има.Не е на основната картинка на фара,а в допълнителните обяснения.Аз свалих джантата и пластмасовата кора.По-лесно се работи и има идеални достъп и видимост.Затрудни ме слагането на новата машинка,защото не обърнах внимание на един малък пластмасов ръб,подпираш машинката.Същата стоеше накриво и помислих,че нещо съм счупил.Ядосах се и смъкнах бронята и двата фара .И като погледнах красавицата така озъбена ,без броня и фарове,ми дожаля и сложих ксенона.И без това отдавна му се канех. Като свалиш капачето на самата машинка,внимавай с оста на потенциометъра.Посочил съм местата,който задържат платката с моторчето.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
Намерих къде са машинките и всичко е така както го описа, но ебаси няма никакво място за работа. Колата трябва да се разкости определено, заради което се отказвам за момента със заниманието. Колегата 1115 е на море, а цялото бойно снаражение е при него. Сам пред блока съм обречен с тия тъпи фарове. Аз тайно се надявах, че с тънки и чевръсти ръце ще го излъжа, но никакъв шанс .... десния фар при течноста за чистачки е иди доиди, но при акумулатора без сваляне на кори и гума забрави там и до капачката немога да стигна. Писна ми да разкачам за 1 крушка половината кола, тая гума ми се събраха за последния месец сигурно 10 сваляния вече. Ще правя всичко като хората когато купя ксенони на къси - дълги, бели габарити и разкача цялата муцуна. Мерси все пак за хелпа, поне ще знам какво да търся като разбия.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Днес като първи ден отпуска естествено бях под колата на дъжда. Ето какво зачетох предишната вечер и реших да видя какво е дереджето и при мен въпреки, че все още нямах описаните проблеми. Ръководството е тук: http://www.fs-oc.net/fiat-stilo-guid...ttle-body.html за почистване на throttle body-то и тук http://www.fs-oc.net/fiat-stilo-guid...ap-sensor.html за чистене на MAP сензора. Мързи ме да го превеждам и затова давам линковете, мислех и тема да пусна с хубаво описание, но май няма нужда, в горните линкове е описано кристално ясно. Та така почнах с махане на MAP сензора, положението беше зле, моя изглеждаше точно като този на картинката: Гадна работа, бая чистене падна, хубаво че при мен чернилката беше мека и като мазут. Беше ме страх да завирам памуци или ацетон, затова чистих само с парцал ... сензора стана като нов и обратно на място. След това разглобих throttle body-то и там положението беше точно както е описано ... гняз, смрад и чернилка до небесата: Tука вече падна голямото търкане и миене, здраво ацетон и десетина парцала зян докато излъскам всичко из основи. После се насочих да почистя от страната на маркуча идващ от интеркулера, там беше чисто (слава богу), но в колектора нямаше такъв филм. Това което беше по throttle body-то само че по цялата периферия вътре. Отне ми час, час и нещо да го почистя докъдето мога ... бърках с отверки с кво ли не, мисля че успях поне до 3-ти цилиндър да изчегъртам всичко, за по-навътре нямаше вече как да вкарам парцал.Сглобих цялата история обратно за 10 минути, притегнах и запалих колата. За сега всичко е нормлано, като че ли ми паднаха малко оборотите в idle но може би си въобразявам. За съжаление запра и някъв гаден дъжд та се прибрах мокър, малко по-късно ще изкарам колата да видя има ли няква разлика. Пише, че след профилактиката трябва да падне разхода, пушенето и response-a на колата да се подобри (то ясно защо). Ако имате проблеми с ниски обороти това също е почти сигурно решение на проблема.Пак казвам, че при мен нямаше проблеми, направих просто профилактика и добре че я направих ... какво беше в моя всмукателен тракт страх ме фана. Та ще ми разправят, че хубаво било EGR-a да е закачен ... говорете ми, ако на всеки 50-60 000 км. колата заприлича на това от снимките, айде няма нужда. Представям си колко още боклук е изгорила заради тоя проклет EGR. Едно време и аз мислех да не го махам, но вече видях с очите си какво прави, затова софтуерно изключване с ремап, хардуерно запушване и да ги настаняваме. Екологията ще ме прощава, но с добре написана горивна карта пуша без EGR в момента по-малко от фабричната кола.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
emzo написа:Каква е ск. кутия (производител и номер) на Стило с ДВГ - 192A1.000.Някой ремапвал ли го е и как стои въпроса със съединителя(буксува ли) ?'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Red Storm написа:Като намериш читави диоди ,метни четири насам. Ксенон на дългите..,хм.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
emzo написа:Каква е ск. кутия (производител и номер) на Стило с ДВГ - 192A1.000.Някой ремапвал ли го е и как стои въпроса със съединителя(буксува ли) ?
Коментар
-
GTipo написа:Въпроса ми тогава беше за това дали ESP има тракшън контрол или не.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар