Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Реших си завинаги проблема с еърбеговете, сега съм на път да реша проблема с чека, веднъж и завинаги с помоща на ilkor.Ще напиша отделни теми кое - как....
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      radoslavp написа:
      Red Storm написа:
      Сложих обикновени крушки на габаритите.CHECK OK.Красота....Обаче ксенона ми пристигна и съм решил да изчистя рефлектора,независимо от екшъна с бронята. Как се маха куплунга на фара?Забелязах,че не ми работят моторчетата за регулиране на фаровете.Не ми се вярва да са се скапали и двете.
      При мен е същата работа с моторчетата ни вопъл ни стон, но не съм се занимавал грам. Ако намериш проблема преди мен, сподели къде е. Във fiatforum-a има доста теми, и е срещан проблем, но при всеки е от различно нещо.
      Леко развитие по въпроса с моторчетата на фаровете. Свалих целия блок за управление на единия фар.Положението е лошо.Има корозия в напреднал стадий от влага.Ще сваля и управлението на другия фар,но ни чака дълга борба с намирането на нови блокове.Подозирам,че няма да сме единствените с този проблем.След проверка по магазините се оказа,че новите фарове се продават без управлението.
      Octavia RS
      Evo 10-служебната играчка.

      Коментар


        Блока за управление на другия фар го свалих и се оказа,че е дефектирал диода-1N4004.Смених го и проработи. Намерих си и нова машинка.Става от VW,произведени 2000-2002.
        Octavia RS
        Evo 10-служебната играчка.

        Коментар


          A така ... утре и аз започвам пред блока да видя кво се случва с моите модули. Супер за машинките, а кви парички парчето ?П.С. Абе тея машинки къде се намират отзад на самия фар или са някъде другаде и с лостче въртят, защото по ePER или аз нещо съм зле и неги виждам или гледам на грешно място ?
          '08 Alfa Romeo 147 Q2
          ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

          Коментар


            Машинката е във фара.Като се махне капачето се вижда.Закрепена е с два болта.Оста влиза в рефлектора,но не в дупка а в улей.Затова трябва да се завърти и премести надясно,към калника,за да излезе от въпросния улей. В еPER я има.Не е на основната картинка на фара,а в допълнителните обяснения.Аз свалих джантата и пластмасовата кора.По-лесно се работи и има идеални достъп и видимост.Затрудни ме слагането на новата машинка,защото не обърнах внимание на един малък пластмасов ръб,подпираш машинката.Същата стоеше накриво и помислих,че нещо съм счупил.Ядосах се и смъкнах бронята и двата фара .И като погледнах красавицата така озъбена ,без броня и фарове,ми дожаля и сложих ксенона.И без това отдавна му се канех. Като свалиш капачето на самата машинка,внимавай с оста на потенциометъра.Посочил съм местата,който задържат платката с моторчето.
            Octavia RS
            Evo 10-служебната играчка.

            Коментар


              Супер, днес действам.
              '08 Alfa Romeo 147 Q2
              ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

              Коментар


                Успех.
                Octavia RS
                Evo 10-служебната играчка.

                Коментар


                  Намерих къде са машинките и всичко е така както го описа, но ебаси няма никакво място за работа. Колата трябва да се разкости определено, заради което се отказвам за момента със заниманието. Колегата 1115 е на море, а цялото бойно снаражение е при него. Сам пред блока съм обречен с тия тъпи фарове. Аз тайно се надявах, че с тънки и чевръсти ръце ще го излъжа, но никакъв шанс .... десния фар при течноста за чистачки е иди доиди, но при акумулатора без сваляне на кори и гума забрави там и до капачката немога да стигна. Писна ми да разкачам за 1 крушка половината кола, тая гума ми се събраха за последния месец сигурно 10 сваляния вече. Ще правя всичко като хората когато купя ксенони на къси - дълги, бели габарити и разкача цялата муцуна. Мерси все пак за хелпа, поне ще знам какво да търся като разбия.
                  '08 Alfa Romeo 147 Q2
                  ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                  Коментар


                    Като намериш читави диоди ,метни четири насам. Ксенон на дългите..,хм.
                    Octavia RS
                    Evo 10-служебната играчка.

                    Коментар


                      Днес като първи ден отпуска естествено бях под колата на дъжда. Ето какво зачетох предишната вечер и реших да видя какво е дереджето и при мен въпреки, че все още нямах описаните проблеми. Ръководството е тук: http://www.fs-oc.net/fiat-stilo-guid...ttle-body.html за почистване на throttle body-то и тук http://www.fs-oc.net/fiat-stilo-guid...ap-sensor.html за чистене на MAP сензора. Мързи ме да го превеждам и затова давам линковете, мислех и тема да пусна с хубаво описание, но май няма нужда, в горните линкове е описано кристално ясно. Та така почнах с махане на MAP сензора, положението беше зле, моя изглеждаше точно като този на картинката: Гадна работа, бая чистене падна, хубаво че при мен чернилката беше мека и като мазут. Беше ме страх да завирам памуци или ацетон, затова чистих само с парцал ... сензора стана като нов и обратно на място. След това разглобих throttle body-то и там положението беше точно както е описано ... гняз, смрад и чернилка до небесата: Tука вече падна голямото търкане и миене, здраво ацетон и десетина парцала зян докато излъскам всичко из основи. После се насочих да почистя от страната на маркуча идващ от интеркулера, там беше чисто (слава богу), но в колектора нямаше такъв филм. Това което беше по throttle body-то само че по цялата периферия вътре. Отне ми час, час и нещо да го почистя докъдето мога ... бърках с отверки с кво ли не, мисля че успях поне до 3-ти цилиндър да изчегъртам всичко, за по-навътре нямаше вече как да вкарам парцал.Сглобих цялата история обратно за 10 минути, притегнах и запалих колата. За сега всичко е нормлано, като че ли ми паднаха малко оборотите в idle но може би си въобразявам. За съжаление запра и някъв гаден дъжд та се прибрах мокър, малко по-късно ще изкарам колата да видя има ли няква разлика. Пише, че след профилактиката трябва да падне разхода, пушенето и response-a на колата да се подобри (то ясно защо). Ако имате проблеми с ниски обороти това също е почти сигурно решение на проблема.Пак казвам, че при мен нямаше проблеми, направих просто профилактика и добре че я направих ... какво беше в моя всмукателен тракт страх ме фана. Та ще ми разправят, че хубаво било EGR-a да е закачен ... говорете ми, ако на всеки 50-60 000 км. колата заприлича на това от снимките, айде няма нужда. Представям си колко още боклук е изгорила заради тоя проклет EGR. Едно време и аз мислех да не го махам, но вече видях с очите си какво прави, затова софтуерно изключване с ремап, хардуерно запушване и да ги настаняваме. Екологията ще ме прощава, но с добре написана горивна карта пуша без EGR в момента по-малко от фабричната кола.
                      '08 Alfa Romeo 147 Q2
                      ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                      Коментар


                        Каква е ск. кутия (производител и номер) на Стило с ДВГ - 192A1.000.Някой ремапвал ли го е и как стои въпроса със съединителя(буксува ли) ?
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          emzo написа:
                          Каква е ск. кутия (производител и номер) на Стило с ДВГ - 192A1.000.Някой ремапвал ли го е и как стои въпроса със съединителя(буксува ли) ?
                          Тва трябва да са моделите от 2001 до 2005 1.9 JTD 8V 115hp/85kW с 5 степенна скоростна кутия ръчна, номера тук. Аз карам същата кола, до сега два различни ремапа - единия стандартен с който колата вървеше като откачена и пушеше като локомотив, другия с който карам вече повече от месец е custom писан по оригиналния софтуер който е smoke free и е от калибъра на Digital Tuning map-овете - буксуване на съединителя и с двата не съм имал при никакви обстоятелства, колкото и да съм насилвал колата всичко е 6. Тази скоростна кутия която и при 147-ците на Алфа я има я карат до към 400 Nm без проблеми.
                          '08 Alfa Romeo 147 Q2
                          ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                          Коментар


                            Red Storm написа:
                            Като намериш читави диоди ,метни четири насам. Ксенон на дългите..,хм.
                            И аз ще слагам ксенонка, може би този месец.Имам едни снимки, как слагахме диоди, от тези дето пешо има. То всеки може да се сложи с моя сетъп...Режат се кабелчетата към вътрешните габаритчето, тези дето са достъпни откъм капака. Слагат се жични резистори, 68ома 5W, с радиатори върху тях.Сега всичко си свети, няма пискания, свети ок. Ще направя едно упътване как се прави.
                            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                            Коментар


                              emzo написа:
                              Каква е ск. кутия (производител и номер) на Стило с ДВГ - 192A1.000.Някой ремапвал ли го е и как стои въпроса със съединителя(буксува ли) ?
                              След ремап съединителя буксува само когато е износен или не е в ред.Скоростната кутия може да издържа 400 Nm пикови натоватвания,но съединителя не може.Нито демферния маховик може.

                              Коментар


                                GTipo написа:
                                Въпроса ми тогава беше за това дали ESP има тракшън контрол или не.
                                Може да има,но може и да няма.Може да има ESP и АSR заедно или поотделно всяко.Идеалния вариант е да има и трите-ESP,ASR i BA/спирачен асистент/.Мечтата ми е такова изпълнение.Рядко се среща,но го има.Бях чел някъде че от 2012 год ще се внедряват сериино,както е сега АBS.

                                Коментар

                                Working...
                                X