маслото което си взех е марка Tutela някой да има отзиви че още не съм го налял.. ))
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно маслото на хидравликата...
Collapse
X
-
gandalf6663 написа:Искам да благодаря на всички за ценните указания относно смяната на маслото в хидравликата! Днес го свърших това упражнение! Малко се измъчих докато намеря откъде да бръкна (при мен е доста претрупано),за да разхлабя маркучите под казанчето,но успях! После с друг маркуч удължих този от рейката и.... в шишето!!! И сега идва интересното - излезе едва 300-350 мл. и това в казанчето около 120 мл -- значи общо около 450-500 мл!!! А вие говорите за около 1 литър!!! Ако имах въздух в системата нямаше да се върти маслото в казанчето,нали? А то си се връткаше! Значи това отпада,а и запушване ако имаше някъде резултата пак щеше да е същия! Реших да наливам и да обезвъздушявам и да видя колко ще поеме -- точно 450 мл!!! И сега идва въпроса ми - възможно ли е това??? П.С.Реших да го сменям,защото не е сменяно от 5г.,беше черно и волана ми ставаше все по-тежък! Вярно,че гумите ми са 195х50-15",но на място въртях волана с две ръце!!!Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
файда = 0 смених маслото според предписанието свалих маркуча източих всичко налях после пак го източих и пак налях всичко 6 последното масълце го изкарах така както го и налях...волана поомекна малко...оплесках се целия като прасе...загубих една скоба дето държеше маркуча добре че намерих друга...и полза никаква повъртях малко...и странното е че се втвърди като включих на задна...дали може да има нещо общо ?! в момента си е в същото положение ..т.е. като не подавам газ волана е много твърд като форсирам дори и до 1500об става супер мекичък и приятен иначе е ужасно твърд...пс... Повече ако взема аз да сменям и да правя нещо незнам...майсторите да си чупят ръчичките...а и маслото което изкарах беше ужасно...черно и имаше много утайки ама много...направо беше като тиня...някакви препоръки?Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
ам още нещо което забелязах днес...маслото на хидравликата яко загрява...и очевидно докато колата е студена (това го забелязах одавна) волана си се върти супер...тази вечер се позабавлявах бая покарах колата определено си загря пред две голфчета ама после как паркирах просто ужас..вдигнах капака и тубичката на хидравликата беше точно толкова гореща на пипане колкото и радиатора на колата...дали е нормално дайте някакъв съвет че нямам време да търся нова помпа а камо ли да я сменям а така е много неприятно...мерси а ако все пак това е единствената опция колко парички вървят втора ръка?Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
щом загрява не е добре пред рейката има една извита тръбичка тя работи охлаждащо от нея може да идва проблема, може да се запушила не знам не съм сигурен точно какво може да е, мяжду другото който е казал че със спринцовка може да се източи маслото от тубичката да дойде да смени моето препоръчвам да използвате пръскалката от пулверизатор, такъв за прозорци, пъхате шлаухката в тубичката и след 20-на пръсвания е източено, със спринцовка е направо нещастие--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
ToShKaTa написа:Къде се намира това казанче за хидравликата.От скоро я имам колата--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
van_dal написа:щом загрява не е добре пред рейката има една извита тръбичка тя работи охлаждащо от нея може да идва проблема, може да се запушила не знам не съм сигурен точно какво може да е, мяжду другото който е казал че със спринцовка може да се източи маслото от тубичката да дойде да смени моето препоръчвам да използвате пръскалката от пулверизатор, такъв за прозорци, пъхате шлаухката в тубичката и след 20-на пръсвания е източено, със спринцовка е направо нещастиеCatalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
kiselo написа:ivanko_rs написа:easylife написа:kiselo написа:хм интересно казвате че трябва да е червено ...моето е кафяво... и ми е много подозрително ама всички майстори ми казаха че си е ок...а хидравликата ми бачка само като кача над 1500об...иначе ужас...днес смених ролки и всички ремъци проблема си остава...дали да го сменям?!Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V
Коментар
-
easylife написа:van_dal написа:щом загрява не е добре пред рейката има една извита тръбичка тя работи охлаждащо от нея може да идва проблема, може да се запушила не знам не съм сигурен точно какво може да е, мяжду другото който е казал че със спринцовка може да се източи маслото от тубичката да дойде да смени моето препоръчвам да използвате пръскалката от пулверизатор, такъв за прозорци, пъхате шлаухката в тубичката и след 20-на пръсвания е източено, със спринцовка е направо нещастие--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Re: Относно маслото на хидравликата...
vergo написа:Здравейте, искам да ви попитам: на какви километри горе-долу се сменя маслото на хидравликата?Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Re: Относно маслото на хидравликата...
snake написа:vergo написа:Здравейте, искам да ви попитам: на какви километри горе-долу се сменя маслото на хидравликата?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар