Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Относно маслото на хидравликата...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    маслото което си взех е марка Tutela някой да има отзиви че още не съм го налял.. ))
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #32
      gandalf6663 написа:
      Искам да благодаря на всички за ценните указания относно смяната на маслото в хидравликата! Днес го свърших това упражнение! Малко се измъчих докато намеря откъде да бръкна (при мен е доста претрупано),за да разхлабя маркучите под казанчето,но успях! После с друг маркуч удължих този от рейката и.... в шишето!!! И сега идва интересното - излезе едва 300-350 мл. и това в казанчето около 120 мл -- значи общо около 450-500 мл!!! А вие говорите за около 1 литър!!! Ако имах въздух в системата нямаше да се върти маслото в казанчето,нали? А то си се връткаше! Значи това отпада,а и запушване ако имаше някъде резултата пак щеше да е същия! Реших да наливам и да обезвъздушявам и да видя колко ще поеме -- точно 450 мл!!! И сега идва въпроса ми - възможно ли е това??? П.С.Реших да го сменям,защото не е сменяно от 5г.,беше черно и волана ми ставаше все по-тежък! Вярно,че гумите ми са 195х50-15",но на място въртях волана с две ръце!!!
      Маслото ти е екстра ако не е сменяно от 5 г. Ма ти си се направил на майсторче и си го сменил по "тегавия" начин.
      Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
      MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
      Engine Stamp: 176B9.000
      Version Code: 176BV
      Version: V5 | SPORTING | 03.'98

      Коментар


        #33
        файда = 0 смених маслото според предписанието свалих маркуча източих всичко налях после пак го източих и пак налях всичко 6 последното масълце го изкарах така както го и налях...волана поомекна малко...оплесках се целия като прасе...загубих една скоба дето държеше маркуча добре че намерих друга...и полза никаква повъртях малко...и странното е че се втвърди като включих на задна...дали може да има нещо общо ?! в момента си е в същото положение ..т.е. като не подавам газ волана е много твърд като форсирам дори и до 1500об става супер мекичък и приятен иначе е ужасно твърд...пс... Повече ако взема аз да сменям и да правя нещо незнам...майсторите да си чупят ръчичките...а и маслото което изкарах беше ужасно...черно и имаше много утайки ама много...направо беше като тиня...някакви препоръки?
        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

        Коментар


          #34
          ам още нещо което забелязах днес...маслото на хидравликата яко загрява...и очевидно докато колата е студена (това го забелязах одавна) волана си се върти супер...тази вечер се позабавлявах бая покарах колата определено си загря пред две голфчета ама после как паркирах просто ужас..вдигнах капака и тубичката на хидравликата беше точно толкова гореща на пипане колкото и радиатора на колата...дали е нормално дайте някакъв съвет че нямам време да търся нова помпа а камо ли да я сменям а така е много неприятно...мерси а ако все пак това е единствената опция колко парички вървят втора ръка?
          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

          Коментар


            #35
            щом загрява не е добре пред рейката има една извита тръбичка тя работи охлаждащо от нея може да идва проблема, може да се запушила не знам не съм сигурен точно какво може да е, мяжду другото който е казал че със спринцовка може да се източи маслото от тубичката да дойде да смени моето препоръчвам да използвате пръскалката от пулверизатор, такъв за прозорци, пъхате шлаухката в тубичката и след 20-на пръсвания е източено, със спринцовка е направо нещастие
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #36
              Къде се намира това казанче за хидравликата.От скоро я имам колата
              Фиат Брава 1.6 16v 103к.с.

              Коментар


                #37
                ToShKaTa написа:
                Къде се намира това казанче за хидравликата.От скоро я имам колата
                намира се зад двигателя, има стикер изобразяващ волан на капачката на казанчето и казанче е силно казано защото събира 250 мл. масло
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #38
                  van_dal написа:
                  щом загрява не е добре пред рейката има една извита тръбичка тя работи охлаждащо от нея може да идва проблема, може да се запушила не знам не съм сигурен точно какво може да е, мяжду другото който е казал че със спринцовка може да се източи маслото от тубичката да дойде да смени моето препоръчвам да използвате пръскалката от пулверизатор, такъв за прозорци, пъхате шлаухката в тубичката и след 20-на пръсвания е източено, със спринцовка е направо нещастие
                  Тва с пръскалката не върви щото няма как да обереш едрите боклуци и гняста. Със спинцовка става идеалка.
                  Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
                  MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
                  Engine Stamp: 176B9.000
                  Version Code: 176BV
                  Version: V5 | SPORTING | 03.'98

                  Коментар


                    #39
                    kiselo написа:
                    ivanko_rs написа:
                    easylife написа:
                    kiselo написа:
                    хм интересно казвате че трябва да е червено ...моето е кафяво... и ми е много подозрително ама всички майстори ми казаха че си е ок...а хидравликата ми бачка само като кача над 1500об...иначе ужас...днес смених ролки и всички ремъци проблема си остава...дали да го сменям?!
                    Вземи си го смени. Много е лесно. 10 мин. отнема. Вече съм го писал 100 пъти ама айде пак. Купуваш си 1 л. (Dextron II или III) и една голяма спринцовка. При загасен двг изсмукваш съдържанието на казанчето и сипваш наново (около 300 мл.)Палиш въртиш пълен ляв и пълен десен, гасиш. Пак същото упр. два пъти. Накрая си сипваш до нивото и нещата заспиват. Недей да въртиш волана ако нямаш течмност в казанчето!
                    Колега много бъркаш Така не се сменя маслото.Единствено си прав че се източва със спринцовка съдържанието на казанчето.После гледаш кой маркуч е връщащия в казанчето и го развиваш,след това го пъхаш в бутилка поне 1.5л и го държиш здраво,за да не хвъркне че всичко ще стане на лайна Някой който е с тебе пали и почва да върти докато спре да излиза масло(а ти си дръшаш маркуча в бутилката).Гасиш,доливаш и пак докато почне да тече чисто.Закачаш маркуча обратно,доливаш и почваш да въртиш докато си напълни системата,докарваш го до ниво и си готов.Цялата система събира някъде 1.0л,но когато се прави промивка повярвайте отиват 2.0 литра .Не е въпроса само да смениш маслото в казанчето,а в цялата система,особено ако е кафяво или черно с утайки
                    добре а няма ли опастност да остане въздух някъде по системата и безопасна ли е цялата процедура за помпата че както се тормози в момента направо си ме е страх да не скапя нещо... не че друго ама след покупка и всичките ремонти знаете как е...ако се чупи нещо поне месец ще стой пред блока...
                    Кисело въздухът ще си излезе не го мисли. Отварял съм си помпата на типото и си я сглобих (новата е 936лв). Съвета ми е ако се прецака нещо по добре свали ремъка (но само ако е отделен за хидравликата) и си я движи. Последствията ще са по малки, ако въобще има такива. Най-добре е да не ти се налага де.:D
                    Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V

                    Коментар


                      #40
                      easylife написа:
                      van_dal написа:
                      щом загрява не е добре пред рейката има една извита тръбичка тя работи охлаждащо от нея може да идва проблема, може да се запушила не знам не съм сигурен точно какво може да е, мяжду другото който е казал че със спринцовка може да се източи маслото от тубичката да дойде да смени моето препоръчвам да използвате пръскалката от пулверизатор, такъв за прозорци, пъхате шлаухката в тубичката и след 20-на пръсвания е източено, със спринцовка е направо нещастие
                      Тва с пръскалката не върви щото няма как да обереш едрите боклуци и гняста. Със спинцовка става идеалка.
                      е ти да не си наливал от блатото вода, при мен само беше черно маслото нямаше никакви боклуци източва се перфект
                      --Старата ръжда любов не хваща!--
                      156 sportwagon 1,9 jtd 115
                      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                      Коментар


                        #41
                        Re: Относно маслото на хидравликата...

                        vergo написа:
                        Здравейте, искам да ви попитам: на какви километри горе-долу се сменя маслото на хидравликата?
                        Мисля, че на 40 - 50 000 км. се сменя, толкова живот му дават. Колите, които пристигат от Италия, са с гарантирано несменяно масло на хидравликата и е желателно и то да се смени. За хидравликата се използва трансмисионно масло за автоматични ск. кутии, например Tutela Gi/A . Добре е да се жертва 1 л., с който да се покара около седмица, да се източи и пак да се смени.В повечето сервизи не знаят как се сменя и не искат да го сменят. Даже съм чувал глупости от рода на: "Това масло не се сменя, ако се сменяше, щеше да има пробка...".
                        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                        Коментар


                          #42
                          Re: Относно маслото на хидравликата...

                          snake написа:
                          vergo написа:
                          Здравейте, искам да ви попитам: на какви километри горе-долу се сменя маслото на хидравликата?
                          Мисля, че на 40 - 50 000 км. се сменя, толкова живот му дават. Колите, които пристигат от Италия, са с гарантирано несменяно масло на хидравликата и е желателно и то да се смени. За хидравликата се използва трансмисионно масло за автоматични ск. кутии, например Tutela Gi/A . Добре е да се жертва 1 л., с който да се покара около седмица, да се източи и пак да се смени.В повечето сервизи не знаят как се сменя и не искат да го сменят. Даже съм чувал глупости от рода на: "Това масло не се сменя, ако се сменяше, щеше да има пробка...".
                          Ако не ме лъже паметта по каталог го дават да се сменя на 80 или 120 000км.Нека някой колега,който има книжка да провери.Може и да съм се заблудил.
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар

                          Working...
                          X