Хаха така погледнато да, но наистина не разбирам защо ще спрат модел, който изглежда напълно актуално и е перфектен откъм показатели , цена и всичко. Странни решения от време на време правят, спряха Брера, която беше по-красива от всички други марки в класа си и можеше да се продава още няколко години без проблем...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
lyubohar написа:Ти искаш ли догодина някой като те пита "каква кола имаш" да отговаряш "старото Браво", или "предпоследното Браво" И да се дразниш, че вече не ти е последен модел колата По-добре да няма наследник Така ще се покефим още някоя и друга година понеGrande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
lyubohar написа:Не носи очакваните приходи, какво друго може да е Същото важи и за Брера...Fiat Bravo 1.4 Tjet 150 Emotion
Коментар
-
Ами не е точно до маркетинг...Ти колко приятели имаш, които ако имат пари биха си купили нов ФИАТ? А колко биха си купили нов Голф/Фокус/Астра? Ето ти отговора - ФИАТ са слаби в този клас от много време, хората са приели други марки за еталон, а трудно се връщат позиции с един модел. Все пак колата я рекламира Шумахер, от това какъв по-голям маркетинг При Брерата е още по-зле, колкото и мен да ме кефи, тя отстъпва почти на всички конкуренти по много показатели. А хората, които си купуват кола със сърце, а не с разум, винаги са били малцинство
Коментар
-
абе то всеки като го питаш иска мерцедес, ама дачия логан е най-продаваният автомобил накрая фолксваген винаги са били силни в маркетинга, иначе колите им са същите като на другитефиат що продават толкова добре 500? щото навсякъде заливат хората с тоя модел... брерата като и сложат новите мултиеъри , dna и т.н. по какво ще отстъпва точно на други модели в тоя ценови клас? ще ти кажа - по това , че аудита и бмв-та са много агресивни в рекламата , а брерата нема откъде да разбереш, че съществува, освен ако не я видиш на улицатаFiat Bravo 1.4 Tjet 150 Emotion
Коментар
-
FIAT винаги са били много силни в класа на 500 или Панда, най-много до Пунто. В класовете нагоре са много зле отдавна и според мен е въпрос на предразсъдъци и стереотипи у хората, а не на маркетинг. Изобщо не съм съгласен, че хората купуват Голф заради реклама, както и не съм съгласен, че Браво не върви заради липсата на такава, защото това не е вярно Убеден съм, че и Брера е рекламирана не по-малко от Ауди ТТ, например.
Коментар
-
Да ви кажа, лошото е че Любо е прав почти на 100%. Същото мнение имам и аз-всичко е до традиции на марките в отделните класове и до предрасъдъците на хората. Трудно се заличава лоша репутация натрупана с години. Всички масовки 2ра ръка като Браво 1, Брава, Алфа 147 и Алфа 156 са пълни с проблеми и дефекти. И за жалост новото Браво въпреки завидните си качества и рядката комбинация дизайн-качество-цена (то го има и 3те) стана жертва на лошата репутация на Фиат. Фиат може да продава малки и евтини автомобили, но трудно хората дават повече от 25 000 за Фиат. Ще им трябват години за да могат да се наложат, но за това е нужно да направят много коли с добро качество! За Брерата...това е абсолютен waste на пари. Дадеш маса пари за нова, тръгнеш ли да я продаваш се обезценява главоломно като всяка Алфа. За жалост освен по дизайн не може да се мери като качества с БМВ и Ауди, най-много с Нисан 350Z.Има обаче още нещо...мисля че колегата е прав донякъде и с критиката за ’’рекламата’’. АИ можеха повече да се постараят с реклмата на Бравото в БГ! А VW това са най-надценените коли като цена, на база това което получаваш. Имат вече солидна агитка от недоволни клиенти и наблюдатели. Наистина ненормално високи цени за малко екстри и не дотам добро качество, но имат репутация и за сега тя ги държи..Grande Punto 1.4 16V 95hp
Коментар
-
за АИ няма какво да говоримкато се появи Браво, едно от първите мероприятия беше панаира в Пловдиви там домъкнаха един Динамик като моя - е как да хване около на случайния купувачпо същото време се появи и Пежо 308 - е те бяха показали "наточена" версиянашите хора трябваше да покажат Спорт...или пък отиваш на тестдрайв - там обратната случка, имат за тестване само Спорти това е колата на някой шеф, който може и да го няма в момента...жалка картинканакрая само мазохисти като нас (или такива като Любо, на който от КИА вече не помня какво му отказаха ) ги купуваме
Коментар
-
Чета темата с интерес от самото и начало, защото един от вариантите ми за следваща кола е точно тази. Разбира се, ще почакам още известно време, защото колата държи доста висока цена на вторичния пазар ако въобще има такъв за тази кола. За мен това е много добър показател. Жалко е, че хората наистина страдат от предразсъдъци и предпочитат голфове и още по зле японски коли. През последните години има взимане даване с доста "чисто нови" японски и корейски коли, Тойота Авенсис, Киа Сиид и т.н. Да ви кажа, като чета темата и какви забележки имате към колите си, направо сте да черпите да знаете! Два примера ще дам. Киата е на година и малко и и се запали инсталацията. По купето има избила ръжда без колата да е удряна, драската и т.н. Авенсиса на 60000 строши задните лагер главини които са 1000лв. двете в не официален магазин. В тойота сигурно ще са 2 бона. Така, че мерси от такива коли. Да не говорим първоначалната цена на Тойотата... Както и да е. Аз лично понеже не страдам от предразсъдъци едно време предпочетох да си купя по-нова италианска кола отколкото за парите дето имах да взема с няколко години по-стара немска кола. И не съжалявам за избора си. Колата се оказа повече от надеждна. Един термостат, два носача и две биалетки, едни маншони на предните полуоски вътрешни и външни. Това е. За 100 000км. почти вече, 5 години по родните пътища и то на газ. И понеже колата не ми прави разход за ремонти си я глезя и разкрасявам. Така, че аз пак ще се доверя на марката. Жената иска Панда, аз искам Браво. Живот и здраве първо Пандата после ще видим дали ще се наредя аз за Бравото. И съм сигурен, че пак няма да съжалявам за избора си. Това което ми липсва само е, че Фиат не направиха комби в тоя клас. Това е голям пропуск и според мен Браво страда точно от това. В тоя сегмент най-много в Европа се продават комбита. Но ще го преживея Аз лично смятам да се насоча към 1.6 дизел варианта. Не знам някой тук дали има такъв, но съм чел доста тестове и май като разход на гориво и динамика е оптималното решение.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар