Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Хаха така погледнато да, но наистина не разбирам защо ще спрат модел, който изглежда напълно актуално и е перфектен откъм показатели , цена и всичко. Странни решения от време на време правят, спряха Брера, която беше по-красива от всички други марки в класа си и можеше да се продава още няколко години без проблем...
    Fiat Bravo 1.4 Tjet 150 Emotion

    Коментар


      Не носи очакваните приходи, какво друго може да е Същото важи и за Брера...

      Коментар


        ами защото не се продава :D колата вече се продава от 5 годинисамо през една от тези години е достигнат планаа в последните 3 продават толкова малко, че производството не е рентабилно - т.е. даже не могат да си покрият направените разходи, а за печалба и дума не може да става :D
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          Хаха, изпреварих теее

          Коментар


            е нормално, турбото е по-бързо от атмосферката ми :D че и чипосано...
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              lyubohar написа:
              Ти искаш ли догодина някой като те пита "каква кола имаш" да отговаряш "старото Браво", или "предпоследното Браво" И да се дразниш, че вече не ти е последен модел колата По-добре да няма наследник Така ще се покефим още някоя и друга година поне
              хаха тука си прав, друго си е да кажеш че имаш новото и последно Браво Иначе инфото за заместника е от много време, няма да има заместник тва е ясно. Вижте Кашкай е най-продаван след Дачия Логан в БГ. Наистина има много добра цена и съм убеден че и Фиат ще пуснат новия кросовър с добра цена и ще са му пряк конкурент. Само че Нисан има много традиции в колите 4х4, докато Фиат не. И не знам дали новата им идея няма да доведе отново до малко продажби.Голям провал за мен е новото Мици ASX, просто цената му е с 5000лв. над Кашкай (за версиите с 4х4) и за това го няма много по улиците, много висока цена има, тия са луди от балкан стар!
              Grande Punto 1.4 16V 95hp

              Коментар


                Цените не съм ги гледал, защото избягах още като видях интериора :D На Пандите ми пластмасите са по-хубави, а струват точно наполовина :D

                Коментар


                  http://www.youtube.com/watch?v=0tEHQJn_hxo

                  Коментар


                    lyubohar написа:
                    Не носи очакваните приходи, какво друго може да е Същото важи и за Брера...
                    да де, но когато на хартия имаш добър продукт, а нямаш продажби, проблемът може би не е в самия продукт, а някъде след това - маркетинг ала бала... Та Брера не се рекламира никъде, как да се продава ... и пак без реклама има държави където виждаш такива навсякъде - Холандия, Германия например. Фиат и Алфа извън Италия имат един голям проблем наречен дилърска мрежа - кофти обслужване, лоша мрежа, върху това трябва да работят, както и по-агресивен маркетинг. Интересното ми е, че новият CEO уж ги разбира тези неща и прави нещата както трябва с новите модели (500 , Джулиета) , но вместо да го прави и със старите той ги разкарва при първа възможност... Последните 20 години в автомобилите се наложи тенденцията на много кратък живот на моделите и нон стоп нови дизайни, докато отвътре малки промени. Докато според мен е по-логично да е обратното - технологиите се подобряват непрестанно , но добрият дизайн си е добър дизайн, вкусовете не се променят чак толкова бързо и красиви коли като Брера и Бравото могат да се продават и по 10 години, както е било преди, стига да са адекватни като двигатели, екстри и цени. Малко дълъг пост стана , но наистина не разбирам тази стратегия, която са предприели повечето производители
                    Fiat Bravo 1.4 Tjet 150 Emotion

                    Коментар


                      Ами не е точно до маркетинг...Ти колко приятели имаш, които ако имат пари биха си купили нов ФИАТ? А колко биха си купили нов Голф/Фокус/Астра? Ето ти отговора - ФИАТ са слаби в този клас от много време, хората са приели други марки за еталон, а трудно се връщат позиции с един модел. Все пак колата я рекламира Шумахер, от това какъв по-голям маркетинг При Брерата е още по-зле, колкото и мен да ме кефи, тя отстъпва почти на всички конкуренти по много показатели. А хората, които си купуват кола със сърце, а не с разум, винаги са били малцинство

                      Коментар


                        абе то всеки като го питаш иска мерцедес, ама дачия логан е най-продаваният автомобил накрая фолксваген винаги са били силни в маркетинга, иначе колите им са същите като на другитефиат що продават толкова добре 500? щото навсякъде заливат хората с тоя модел... брерата като и сложат новите мултиеъри , dna и т.н. по какво ще отстъпва точно на други модели в тоя ценови клас? ще ти кажа - по това , че аудита и бмв-та са много агресивни в рекламата , а брерата нема откъде да разбереш, че съществува, освен ако не я видиш на улицата
                        Fiat Bravo 1.4 Tjet 150 Emotion

                        Коментар


                          FIAT винаги са били много силни в класа на 500 или Панда, най-много до Пунто. В класовете нагоре са много зле отдавна и според мен е въпрос на предразсъдъци и стереотипи у хората, а не на маркетинг. Изобщо не съм съгласен, че хората купуват Голф заради реклама, както и не съм съгласен, че Браво не върви заради липсата на такава, защото това не е вярно Убеден съм, че и Брера е рекламирана не по-малко от Ауди ТТ, например.

                          Коментар


                            Да ви кажа, лошото е че Любо е прав почти на 100%. Същото мнение имам и аз-всичко е до традиции на марките в отделните класове и до предрасъдъците на хората. Трудно се заличава лоша репутация натрупана с години. Всички масовки 2ра ръка като Браво 1, Брава, Алфа 147 и Алфа 156 са пълни с проблеми и дефекти. И за жалост новото Браво въпреки завидните си качества и рядката комбинация дизайн-качество-цена (то го има и 3те) стана жертва на лошата репутация на Фиат. Фиат може да продава малки и евтини автомобили, но трудно хората дават повече от 25 000 за Фиат. Ще им трябват години за да могат да се наложат, но за това е нужно да направят много коли с добро качество! За Брерата...това е абсолютен waste на пари. Дадеш маса пари за нова, тръгнеш ли да я продаваш се обезценява главоломно като всяка Алфа. За жалост освен по дизайн не може да се мери като качества с БМВ и Ауди, най-много с Нисан 350Z.Има обаче още нещо...мисля че колегата е прав донякъде и с критиката за ’’рекламата’’. АИ можеха повече да се постараят с реклмата на Бравото в БГ! А VW това са най-надценените коли като цена, на база това което получаваш. Имат вече солидна агитка от недоволни клиенти и наблюдатели. Наистина ненормално високи цени за малко екстри и не дотам добро качество, но имат репутация и за сега тя ги държи..
                            Grande Punto 1.4 16V 95hp

                            Коментар


                              за АИ няма какво да говоримкато се появи Браво, едно от първите мероприятия беше панаира в Пловдиви там домъкнаха един Динамик като моя - е как да хване около на случайния купувачпо същото време се появи и Пежо 308 - е те бяха показали "наточена" версиянашите хора трябваше да покажат Спорт...или пък отиваш на тестдрайв - там обратната случка, имат за тестване само Спорти това е колата на някой шеф, който може и да го няма в момента...жалка картинканакрая само мазохисти като нас (или такива като Любо, на който от КИА вече не помня какво му отказаха ) ги купуваме
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар


                                Чета темата с интерес от самото и начало, защото един от вариантите ми за следваща кола е точно тази. Разбира се, ще почакам още известно време, защото колата държи доста висока цена на вторичния пазар ако въобще има такъв за тази кола. За мен това е много добър показател. Жалко е, че хората наистина страдат от предразсъдъци и предпочитат голфове и още по зле японски коли. През последните години има взимане даване с доста "чисто нови" японски и корейски коли, Тойота Авенсис, Киа Сиид и т.н. Да ви кажа, като чета темата и какви забележки имате към колите си, направо сте да черпите да знаете! Два примера ще дам. Киата е на година и малко и и се запали инсталацията. По купето има избила ръжда без колата да е удряна, драската и т.н. Авенсиса на 60000 строши задните лагер главини които са 1000лв. двете в не официален магазин. В тойота сигурно ще са 2 бона. Така, че мерси от такива коли. Да не говорим първоначалната цена на Тойотата... Както и да е. Аз лично понеже не страдам от предразсъдъци едно време предпочетох да си купя по-нова италианска кола отколкото за парите дето имах да взема с няколко години по-стара немска кола. И не съжалявам за избора си. Колата се оказа повече от надеждна. Един термостат, два носача и две биалетки, едни маншони на предните полуоски вътрешни и външни. Това е. За 100 000км. почти вече, 5 години по родните пътища и то на газ. И понеже колата не ми прави разход за ремонти си я глезя и разкрасявам. Така, че аз пак ще се доверя на марката. Жената иска Панда, аз искам Браво. Живот и здраве първо Пандата после ще видим дали ще се наредя аз за Бравото. И съм сигурен, че пак няма да съжалявам за избора си. Това което ми липсва само е, че Фиат не направиха комби в тоя клас. Това е голям пропуск и според мен Браво страда точно от това. В тоя сегмент най-много в Европа се продават комбита. Но ще го преживея Аз лично смятам да се насоча към 1.6 дизел варианта. Не знам някой тук дали има такъв, но съм чел доста тестове и май като разход на гориво и динамика е оптималното решение.
                                KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                                Land Rover Discovery 2.5TD '94
                                EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                                EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                                EX: Fiat Regata 1.7D '84

                                Коментар

                                Working...
                                X