Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кабели на горивния филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кабели на горивния филтър

    За какво са кабелите прикачени към горивния филтър на колата от подписа.Позиция 3 и 4
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    Тук стана въпрос за кабелите във филтъра.А това с позициите не го разбрах
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #3
      Сори не се е качила снимката
      Прикачени файлове
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Tornado написа:
        Сори не се е качила снимката
        Позиция 3 - реотан за подгрев на горивото.Позиция 4 - датчик за температура. Нямам идея на каква температура пуска подгряването но предполагам около нулата...
        Прикачени файлове
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #5
          След като всичко беше разгадано относно въпросните кабели днес закъсих или казано по просто извадих буксата от датчика на филтъра поз.1 и му поставих едно мостче от проводник.Ето какво напрежение показа мултицета и наистина нагреватела си работеше усеща на маркуча след филтъра,че горивото е затоплено.Това обаче става само при работещ двигател.и направено така да не стане пожарче като не циркулира горивото.Другото което установих,че при температура 0 градуса ток кум нагреватела все още не се подава.От всичко това ми стана интересно кога ли ще подаде ток и затвори веригата този датчик и по случая реших да си изведа индикация на таблото за да виждам кога се включва и изключва нагреватела.Борбата беше жестока поради една единствена причина,че няма от къде да пусна кабелчето от купето до филтъра.Оказа се че майсторите които са ми поставяли алармата са се погрижили затова .Наложи се обаче да свалям предно ляво колело и да откачам подкалника/пластмасата/.Пуснах кабела до филтъра закачих му двата края към конектора за нагреватела и тук е най интересната част коя лампичка използвах от таблото да ми показва кога се включва.на снимката се вижда. коя е поз.А.Необходимите инструменти са ясни покрай свалянето на таблото и освен това ви трябва 1,5 метра проводник двужилен и малко изолационна лента.п.с Тази тема не трябва ли да бъде в Дизели
          Прикачени файлове
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Esper написа:
            При темпрата, датчика за подгрев сработва при температури под -3, -4 градуса. Сигурен съм защото от тази зима имам контролна лампа за това на таблото Освен това, за да почне да подгрява, мотора трябва да работи - само на контакт не става.
            Плагиатсваш, а? Аз обаче не теглих жици - ползвам ламБата за вода във филтъра. И без това неизполвания куплунг е до самия филтър...
            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

            Коментар


              #7
              Напълно идеята бе твоя нали. :D
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                Напълно идеята бе твоя нали. :D
                Сега остава да запалим свещичка за кучешки студ за да пробваме мод-а Честно казано предполагам че именно заради тази система до сега не съм имал никакви проблеми с паленето.С обикновена нафта и без никакви добавки...
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар


                  #9
                  Сигурно е заради това миналата зима на -12 градуса един форд дизел го дърпах да запали после като запали аз седнах да го карам и той след 1 км угасна.После запали чак след 15 км дърпане на 4 скорост защото аз бях във форда и не исе умираше от студ и го включих на 4 скорост.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Тази тема не заслужава ли да бъде в Дизели малко поизчистена разбира се.Аз я преместих - да я чисти модератора. Вкл. и настоящото.kiro_of_the_dayС удоволствие, но не виждам чак толкова за чистене! : Nino
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Esper написа:
                      Esper написа:
                      При темпрата, датчика за подгрев сработва при температури под -3, -4 градуса. Сигурен съм защото от тази зима имам контролна лампа за това на таблото Освен това, за да почне да подгрява, мотора трябва да работи - само на контакт не става.
                      Плагиатсваш, а? Аз обаче не теглих жици - ползвам ламБата за вода във филтъра. И без това неизполвания куплунг е до самия филтър...
                      Здрасти, бях почнал да пускам кабели и аз като TORNADO ама си викам чеки да пусна търсачката и твоята идеями допадна много но....... след почти цял ден мерене и проби нищо не издялках .Та молбата ми е да ми кажеш на буксата за водата ( ако мога така да я нарека) има три кабела а само в средния има (+) Извадил съм (+) и (-) от кабела на нагреватела и не мога да схвана де да ги вържа. А дали и при мен този конектор е за вода във филтъра. Пунто 1.7 тд ,то и подписа съм го писал.
                      Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
                      ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

                      Коментар


                        #12
                        milena_punto написа:
                        Здрасти, бях почнал да пускам кабели и аз като TORNADO ама си викам чеки да пусна търсачката и твоята идеями допадна много но....... след почти цял ден мерене и проби нищо не издялках .Та молбата ми е да ми кажеш на буксата за водата ( ако мога така да я нарека) има три кабела а само в средния има (+) Извадил съм (+) и (-) от кабела на нагреватела и не мога да схвана де да ги вържа. А дали и при мен този конектор е за вода във филтъра. Пунто 1.7 тд ,то и подписа съм го писал.
                        С уред трудно ще намериш кой е кабела за лампата на таблото.Направи си една пробна лампа с крушка от 25W.Закачи единия и край на маса и пипай последователно трите пина на куплунга от моята снимка.На някой от трите, индикатора на таблото ще ти светне.Индикатора, не пробната лампа. То и тя ще светне на някой но не той ти трябва След като го намриш, ще ти кажа къде да свържеш един диод и си готов.Това е при положение че схемата е реализирана както при темпрата но се обзалагам че няма разлики.
                        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                        Коментар


                          #13
                          Esper написа:
                          milena_punto написа:
                          Здрасти, бях почнал да пускам кабели и аз като TORNADO ама си викам чеки да пусна търсачката и твоята идеями допадна много но....... след почти цял ден мерене и проби нищо не издялках .Та молбата ми е да ми кажеш на буксата за водата ( ако мога така да я нарека) има три кабела а само в средния има (+) Извадил съм (+) и (-) от кабела на нагреватела и не мога да схвана де да ги вържа. А дали и при мен този конектор е за вода във филтъра. Пунто 1.7 тд ,то и подписа съм го писал.
                          С уред трудно ще намериш кой е кабела за лампата на таблото.Направи си една пробна лампа с крушка от 25W.Закачи единия и край на маса и пипай последователно трите пина на куплунга от моята снимка.На някой от трите, индикатора на таблото ще ти светне.Индикатора, не пробната лампа. То и тя ще светне на някой но не той ти трябва След като го намриш, ще ти кажа къде да свържеш един диод и си готов.Това е при положение че схемата е реализирана както при темпрата но се обзалагам че няма разлики.
                          утре ще пробвам и вечерта ще ти пиша какво съм направил. благодаря
                          Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
                          ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

                          Коментар


                            #14
                            Здравеите , намерих нужния пин и работата стана само че все още нямам подсветка. В смисъл че не се е включвал нагревателя още. Може и както при торнадо да не ми бачка температурния включвател. Имате ли идея за цената на такъв. В саита на hit-ko няма инфо за продукта.
                            Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
                            ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

                            Коментар


                              #15
                              Сумата е сериозна след разговор с hit-ko само не мога да си спомня двуцифрено ли беше числото или трицифрено.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X