Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.9JTD 16V - пали и гасне.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.9JTD 16V - пали и гасне.

    Здравейте, съфорумци! Имаме следния проблем с въпросния движител. Работеше добре, след известно време започна да няма мощност, сякаш не му стига гориво. При 1500об. започваше да "дъвче", при задържане на газта след известно време тръгваше както трябва да си върви. При поддържане на високи режими никакъв проблем - стрела, не пуши, работи чудесно. При падане на оборотите до 1500-1000, отново същото - сякаш горивото не е достатъчно, и започва да пуши. Пак задържане на газта, пак се "отпушва", и тръгва нормално...Сега, вече само запалва, работи няколко секунди, и гасне. При следващ опит, ако не се изчака малко, не пали. Проверихме дали има приток на гориво до нагнетателната помпа - стабилна струя от маркуча. сменен горивен филтър, преди смяната беше по същия начин (съмнявахме се в него). Има някакъв клапан мисля, който е между горивния филтър и нагнетателната помпа. Възможно ли е да е в него решението... Компютъра не записва греши, също енджин чека не свети дори когато "дъвче". Примигва индикацията за подгрева, но това не мисля че е причината да не работи дори когато е загрял до работна температура. Изчерпах се откъм идеи, затова питам и вас...
    '99 FIAT Marea Weekend TD75

    #2
    Re: 1.9JTD 16V - пали и гасне.

    Steffcho написа:
    Здравейте, съфорумци! Имаме следния проблем с въпросния движител. Работеше добре, след известно време започна да няма мощност, сякаш не му стига гориво. При 1500об. започваше да "дъвче", при задържане на газта след известно време тръгваше както трябва да си върви. При поддържане на високи режими никакъв проблем - стрела, не пуши, работи чудесно. При падане на оборотите до 1500-1000, отново същото - сякаш горивото не е достатъчно, и започва да пуши. Пак задържане на газта, пак се "отпушва", и тръгва нормално...Сега, вече само запалва, работи няколко секунди, и гасне. При следващ опит, ако не се изчака малко, не пали. Проверихме дали има приток на гориво до нагнетателната помпа - стабилна струя от маркуча. сменен горивен филтър, преди смяната беше по същия начин (съмнявахме се в него). Има някакъв клапан мисля, който е между горивния филтър и нагнетателната помпа. Възможно ли е да е в него решението... Компютъра не записва греши, също енджин чека не свети дори когато "дъвче". Примигва индикацията за подгрева, но това не мисля че е причината да не работи дори когато е загрял до работна температура. Изчерпах се откъм идеи, затова питам и вас...
    Проверете ЕГР-а,вероятно е блокирал отворен......
    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
    Ventura garage

    Коментар


      #3
      Извинявам се за гпуповатият въпрос, но...къде точно трябва да гледаме за тази система при този двигател...при по-старите от този вид съм се справял със задачата, при този се опитах да открия системата - неуспех. Подскажете къде е, ще се справя едит: двигателя е в Алфа 156, мисля има ФАП.
      '99 FIAT Marea Weekend TD75

      Коментар


        #4
        Steffcho написа:
        Извинявам се за гпуповатият въпрос, но...къде точно трябва да гледаме за тази система при този двигател...при по-старите от този вид съм се справял със задачата, при този се опитах да открия системата - неуспех. Подскажете къде е, ще се справя едит: двигателя е в Алфа 156, мисля има ФАП.
        ЕГР-а е в дясно отзад на смукателния колектор,демек там където влиза маркуча за високото налягане в колектора,отзад гледай.
        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
        Ventura garage

        Коментар


          #5
          Запекла геометрия на сешоара?
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #6
            emzo ти е градски- разберете се на ЛС.
            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

            Коментар


              #7
              Yavor написа:
              Запекла геометрия на сешоара?
              Няма как да гасне от нея.
              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
              Ventura garage

              Коментар


                #8
                cf3 работи безпроблемно с разкачен егр- конектор и тапа.cf4 си иска софтуерна намеса.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Привет на всички, весела Коледа проблема беше в ЕГР-а - запекъл отворен. Не знам коя ревизия е мотора (както спомена emzo), но след затапването на системата и със закачена букса, двигателя заработи прекрасно, вървежа е супер, не пуши. Не е светвал чекенджина и преди, и след интервенцията. Врътнахме й едно кръгче около 20км - никакъв проблем. Благодарим на отзовалите се, весели празници!
                  '99 FIAT Marea Weekend TD75

                  Коментар


                    #10
                    Steffcho написа:
                    Привет на всички, весела Коледа проблема беше в ЕГР-а - запекъл отворен. Не знам коя ревизия е мотора (както спомена emzo), но след затапването на системата и със закачена букса, двигателя заработи прекрасно, вървежа е супер, не пуши. Не е светвал чекенджина и преди, и след интервенцията. Врътнахме й едно кръгче около 20км - никакъв проблем. Благодарим на отзовалите се, весели празници!
                    Няма нищо,ще почерпиш
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      #11
                      Относно "тапата" - изрязохме цели гарнитури (без отвори в средата) от тънък алуминий, по 2 от всяка страна. Не изпуска откъм тръбата, няма проблем и откъм всмукателния колектор. Прилепнаха добре
                      '99 FIAT Marea Weekend TD75

                      Коментар

                      Working...
                      X