Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на нафта - Брава TD100 (със снимки)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    и аз като теб нямам време,но утре ще се постарая да намеря и ще снимам,дано да не се налага и аз да свалям...

    Коментар


      #17
      Ще изпозвам темата на колегата за да не пускам и аз същата тема.Става въпрос, че и моята помпа протече от горната страна - оградил съм мястото с червено на снимката. Кажете за какво е тази въртяша се шпилка, какво уплътнение има и може ли да се смени ако отворя капака на помпата?
      Прикачени файлове

      Коментар


        #18
        Здравейте ,аз също имам проблем с помпата ( теч) и въпросът ми е ако сменя помпата с друга (имам резервна) ... та ще има ли проблем с паленето после от страна на чека?
        PND

        Коментар


          #19
          Ще имаш отново протекла помпа,ако не веднага то след месец или два!

          Коментар


            #20
            Petya Dacheva написа:
            Здравейте ,аз също имам проблем с помпата ( теч) и въпросът ми е ако сменя помпата с друга (имам резервна) ... та ще има ли проблем с паленето после от страна на чека?
            ще имаш проблем ама не се маха много трудно имобилайзера колега.Дали ще протече е божа работа

            Коментар


              #21
              Здравейте,проблема с помпата все още не е решен, но явно ще се премине вече и към неговото решаване. Онзи ден след като угасих колата, отидох да върша работа за 10-на мин и след това О, изненада. Няма палене. Въртене на стартер, ама ЙОК. Не пали и не пали. Поглеждам под колата - локва нафта. Мисля, че нафтовата помпа беше до тук. Извиках един приятел и ме дръпна. На 5-я метър от дърпането реших да тествам да я запаля на 2-ра. Запали от раз. Закарах колата до вкъщи и я угасих. На следващия ден (демек вчера) пробвам да запаля и пак ЙОК. Моето предположение е, че като се угаси колата и дърпа въздух. Поправете ме ако греша. За всичко набеждавам нафтовата помпа (както си ми и каза Специалиста преди вече два месеца може би). Та вече няма на къде. Събота или неделя ще предприма свалянето на помпата (по указанията на kabalo86, който беше изключително отзивчив да ме просветли ). Ако не съм се омазал много ще направя и някоя друга снимка.
              Fiat Brava 1.9TD 100

              Коментар


                #22
                Малко да съживч темата, а и за де не пиша в на някой колега.Та първо отчета . Помпата я оправиха, тук в Търново. Вече няма да тече и всичко е ок.Сега на проблема. От време на време има пробленм с паленето. Сутрин винаги е 6+. Подгрявам 2-3 пъти и паля. Никакъв проблем. Колата върви чудесно. Има динамика (набира се). След като покарам 5-6 км примерно - вече колата е заграяла. Направил съм и няколко междинни спирания, като гася двигателя. Та днес за пореден път не поиска да запали след като е угасена и престояла 5-10 мин. Проблема не е постоянен, но в месеца ми го прави по 3-4-5 пъти. Не мога да разбера какъв и е проблема. Маркучетата за обратна нафта са сменени - няма теч при дюзите. Забелязах малко нафта по ръба на горивния филтър (сменян преди 200-300 км). Предполагам е от уплътнението му. Днес ще го сменя пак барабар с крушата, че пуска от някъде въздух. Имам и сложен клапан да не връща горивото.Мисълта ми е може ли да ми прави тези мизерии заради този въздух. Пак казвам, че проблема не е всеки ден.
                Fiat Brava 1.9TD 100

                Коментар


                  #23
                  Освен между дюзите има още маркучета които участват във връщането на горивото.Подмени и тях.Едното е върху ГНП с дължина около 4-5 см.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #24
                    От тях може ли да засмуква въздух в момента на гасенето на двигателя? Четох една тема по този въпрос и се беше разразил голям спор та така и не успя да хвана правилното заключение.
                    Fiat Brava 1.9TD 100

                    Коментар


                      #25
                      3 часа по-късно:След работа колата си запали без проблем. след това имах още 2-3 междинни спирания с гасене на двигателя. До тук добре. Запалих и отидох до бензиностанцията да заредя, спирам на колонката и гася. Заредих. Паля - ама йок. К**А МУ. Върти стартера, колата не запалва. Избутах я в страни и понапомпах крушата, но резултата същия. Реших да заобиколя горивния филтър, предвид, че ще го сменям и прекарах един прозрачен маркуч от крушата до нафтовата помпа (ГНП). Накарах един приятел (който бях извикал вече да ме тегли) да завърти стартера, за да видя какво ще стане и познайте. Докато стартера въртеше, никакво гориво не постъпваше в ГНП-то. Ужас. Вече съм в шах. И с крушата не можех а припомпам - беше твърда. Моля ви помагайте. Къде да е проблема? Може ли клапана на ГНП-то, който спира притока на гориво (гасачката) да забива и да прави проблем? Направо вече съм бесен с тоя фиат. В края на вечерта дори капака на багажника ми падна на главата хаха (то не беше толкова смешно). Ще съм благодарен на отговори. Поздрави и лека ви вечер.
                      Fiat Brava 1.9TD 100

                      Коментар


                        #26
                        Ти сам си отговорл на въпроса в твоите разсъждения.Проблема е в клапана пуск/стоп,като трябва да се разбере дали магарията е само от него или имобилайзера ги прави номерата.Помпата във оригиналния вид ли е ?Имам предвид защитен клапан без достъп до него?Успех!

                        Коментар


                          #27
                          Помпата определено не е в оригиналния си вариант. От както колата е при мен съм и правил ремонт. Не ми светят жълти ключета на таблото, още повече, че известно време карах с правен 2 (или трети) ключ и не ми е правила мизерии. Поради този факт мисля, че имото е неутрализирано. Поправете ме ако греша (което е напълно възможно). Ако ми направи пак номера ще стане ли да подам 12v на клапана старт/стоп и да пробвам пак? Евентуално ако е забил той да го установя.Ще ползвам снимката на колегата това със зелената стрелка ли е въпросния клапан?
                          Fiat Brava 1.9TD 100

                          Коментар


                            #28
                            Отново ми направи магарията. Вече съм на ръба на нервна криза. Сложих нов нафтов филтър и използвах момента да сложа прозрачно маркучи до филтъра и от филтъра до ГНП. Е сега като се пробрах угасих колата и вдигнах капака. Всичко изглеждаше нормално. Единия прозрачен маркуч оабче (този до ГНП) се беше прегънал и викам да го оправя. Като го бутнах почнаха едни бесни балончета да вървят от към помпата в посока филтъра. Половината нафта от маркуча потъна в помпата. Завъртях стартера, запали, поработи 1-2 мин и угасна. До тук. Маркуча от филтъра до ГНП е празн. Другия (входящия до филтъра си е пълен). НЯМА ПАЛЕНЕ !!!! Въртя си и *********************** ****. Акуто почна да се предава и аз се отказах, че да не го сдухам тотално. Дайте съвет от какво да е? Вече съм откачил.Поздрави
                            Fiat Brava 1.9TD 100

                            Коментар


                              #29
                              Ако скоро си идвам на Търново и не си оправил проблема бих погледнал за какво става дума.Пусни един номер за връзка на лични ако желаеш.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #30
                                Най-лесно е да си пробваш клапана щом имаш достъп до него.Помисли над варианта на помпата да и е по-лесно да дърпа въздух от някъде(филтъра,подгревателя) от колкото нафта.Успех!

                                Коментар

                                Working...