BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дали ми се е скапал термостата
Collapse
X
-
-
chaveto написа:BO написа:Чаве, добре и при 1900 оборота ще ти направя при -10 градуса клип, при който на мах вентилатор в купето не може да се охлади антифриза до 70 градуса.Кажи ми коя кола има 2мг гориво на впръскване на празен ход и ще се постарая да пусна графиките тук!Напоследък доста приятели ме викаха около празниците при покупка на разни автомобили и видях реално доста нови и малолитражни двигатели. Под 4мг не съм срещал автомобил. И говорим за 4мг сбор, а не по 1мг на впръскване при няколко последователни за един такт!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Няма какво да залагам. Дават го от 2 до 9мг. колата е сложена точно на мин. Много хора ми казаха, че трябва да е около 4-5мг, но просто така е оставена колата. Помпата е ремонтирана и на този етап не искам да я пипам. Защото още има проблем и ако я разбутам.... няма да мога да си търся гаранцията Довечера ще и кормя катализатор...... и понеже аз се изчерпах от къде може да и е проблема...... Да те попитам, наемаш ли се да и направиш диагностика и да кажеш от тук е проблема на 100%, но да гарантираш, че като сменим нещо няма да е залудо. Защото досега "от това е проблема" задният ход е 4-ри цифрен и само се подменят здрави части.
Коментар
-
chaveto написа:Няма какво да залагам. Дават го от 2 до 9мг. колата е сложена точно на мин. Много хора ми казаха, че трябва да е около 4-5мг, но просто така е оставена колата. Помпата е ремонтирана и на този етап не искам да я пипам. Защото още има проблем и ако я разбутам.... няма да мога да си търся гаранцията Довечера ще и кормя катализатор...... и понеже аз се изчерпах от къде може да и е проблема...... Да те попитам, наемаш ли се да и направиш диагностика и да кажеш от тук е проблема на 100%, но да гарантираш, че като сменим нещо няма да е залудо. Защото досега "от това е проблема" задният ход е 4-ри цифрен и само се подменят здрави части.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
tyson написа:Ще се опитам да намеря такъв термометър и ще премеря температурата на HIGH колко е на средните духалки, при загрял двигател на 90гр.После ще пиша да ти кажа.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Виждам че никой не поема действието с найлон на радиатора.Има едно нещо което се изучаваше по мое време.Не бива разликата между входяща-изходяща течност от двигателя да бъде повече от 15 градуса.Иначе започват минидеформации по буталоцилиндровата група с всички произтичащи вредни последствия за мотора.[/quote]Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
BO написа:На всички италиански коли, които се сещам в момента (които са в движение) 1/4 от скалата са си 70 градуса. Не съм срещал и италианска кола, която да "изправя" стрелката по средата на температура под 80 градуса.
Коментар
-
Sev написа:BO написа:На всички италиански коли, които се сещам в момента (които са в движение) 1/4 от скалата са си 70 градуса. Не съм срещал и италианска кола, която да "изправя" стрелката по средата на температура под 80 градуса.
Коментар
-
Понеже съм преглеждал и някое друго Браво не съм забелязъл да е под 80 градуса хистерезиса на стрелката.Ето ти и информация от сервизното ръководство, която лично в първата част съм я потвърдил. Втората част не съм я потвърдил поради разбираеми причини:Behaviour of the indicator:- If the temperature is below 50°C the indicator is at the first reference on the scale.- For temperatures of between 50 and 80°C the indicator moves in a linear fashion.- For temperatures between 80 - 115°C (normal operation), the pointer should remain in a stable position in the centre of the scale.- For temperatures between 115 and 124°C (uphill) and between 120 and 115°C (downhill) the pointer moves in a linear fashion between the centre of the scale and the start of the red danger sector (124 - 130°C).- For temperatures of 124°C (uphill) the pointer remains at the start of the red danger zone on the scale.- For temperatures above 124°C the coolant overheating warning light lights up and, at the same time, the pointer is positioned at the end of the scale.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Не съм съгласен. На 80*С е под числото 90 на 88-89*С е по средата на числото 90. Гледал съм го многократно, даже и преди няколко часа наблюдавах стрелката. На място и пуснато парно с външна циркулация държеше към 75*С. Пускам вътрешнета циркулация и температурата за 3-4мин. отива на средата.По вашата логика стрелката трябва да се движи на стъпала а не плавно.
Коментар
-
Sev написа:и аз съм чел какво пише в eLearnно реалността е друга:50 - стрелката отлепя от началото на скалата (пуска се вентилитора на отоплението при Full Auto режим)55 - първо малко деление60 - първо голямо деление65 - второ малко деление70 - второ голямо деление/среда на скалатаA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар