Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дали ми се е скапал термостата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    BO написа:
    Чаве, добре и при 1900 оборота ще ти направя при -10 градуса клип, при който на мах вентилатор в купето не може да се охлади антифриза до 70 градуса.Кажи ми коя кола има 2мг гориво на впръскване на празен ход и ще се постарая да пусна графиките тук!Напоследък доста приятели ме викаха около празниците при покупка на разни автомобили и видях реално доста нови и малолитражни двигатели. Под 4мг не съм срещал автомобил. И говорим за 4мг сбор, а не по 1мг на впръскване при няколко последователни за един такт!
    Е нали и аз това се опитвам да кажа, че е много относително и затова казах някой да не почне да издребнява и да каже и 1900 оборота.Лично аз за 70к+ които съм навъртял на либрата съм забелязал, че под 1500 оборота и отрицателни температури изстива, но всичко е много относително. Защото има значение дали ще караш на 2-ра с тези обороти или на 5-та А колата която има 2мг е Голф 4 1.9 ТДИ 90к.с.

    Коментар


      #47
      chaveto написа:
      BO написа:
      Чаве, добре и при 1900 оборота ще ти направя при -10 градуса клип, при който на мах вентилатор в купето не може да се охлади антифриза до 70 градуса.Кажи ми коя кола има 2мг гориво на впръскване на празен ход и ще се постарая да пусна графиките тук!Напоследък доста приятели ме викаха около празниците при покупка на разни автомобили и видях реално доста нови и малолитражни двигатели. Под 4мг не съм срещал автомобил. И говорим за 4мг сбор, а не по 1мг на впръскване при няколко последователни за един такт!
      Е нали и аз това се опитвам да кажа, че е много относително и затова казах някой да не почне да издребнява и да каже и 1900 оборота.Лично аз за 70к+ които съм навъртял на либрата съм забелязал, че под 1500 оборота и отрицателни температури изстива, но всичко е много относително. Защото има значение дали ще караш на 2-ра с тези обороти или на 5-та А колата която има 2мг е Голф 4 1.9 ТДИ 90к.с.
      Дори 1.4ТДИ-то има над 4мг на празен ход.Очаквах да кажеш нещо от рода на 1.2ТДИ, този с 3-те цилиндъра, защото там нямам информация и бях тръгнал да търся такова, за да ти доказвам, че няма как и той да гори по 2мг на такт.Та залагаш ли 100лв, аз 200лв в облога, че горивото на този 1.9 двигател е над 2мг (всички след запетаята ти ги подарявам, демек над 2.99мг)?И говорим изцяло за не пипани коли, със заводското предварение!
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #48
        Няма какво да залагам. Дават го от 2 до 9мг. колата е сложена точно на мин. Много хора ми казаха, че трябва да е около 4-5мг, но просто така е оставена колата. Помпата е ремонтирана и на този етап не искам да я пипам. Защото още има проблем и ако я разбутам.... няма да мога да си търся гаранцията Довечера ще и кормя катализатор...... и понеже аз се изчерпах от къде може да и е проблема...... Да те попитам, наемаш ли се да и направиш диагностика и да кажеш от тук е проблема на 100%, но да гарантираш, че като сменим нещо няма да е залудо. Защото досега "от това е проблема" задният ход е 4-ри цифрен и само се подменят здрави части.

        Коментар


          #49
          chaveto написа:
          Няма какво да залагам. Дават го от 2 до 9мг. колата е сложена точно на мин. Много хора ми казаха, че трябва да е около 4-5мг, но просто така е оставена колата. Помпата е ремонтирана и на този етап не искам да я пипам. Защото още има проблем и ако я разбутам.... няма да мога да си търся гаранцията Довечера ще и кормя катализатор...... и понеже аз се изчерпах от къде може да и е проблема...... Да те попитам, наемаш ли се да и направиш диагностика и да кажеш от тук е проблема на 100%, но да гарантираш, че като сменим нещо няма да е залудо. Защото досега "от това е проблема" задният ход е 4-ри цифрен и само се подменят здрави части.
          Нормално този двигател работи около 4-4.5мг на ход. Може да го докараш до 2мг като му върнеш предварението, но започва да работи като фуражомелка.Не правя диагностики на ВАГ и не се наемам нищо да казвам. Има си хора, които правят само ВАГ и може да те препратя натам.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #50
            tyson написа:
            Ще се опитам да намеря такъв термометър и ще премеря температурата на HIGH колко е на средните духалки, при загрял двигател на 90гр.После ще пиша да ти кажа.
            64* е при мен на духалките. (по спомен, теста беше миналата зима)Температура в колата 30*Околна температура -1. Достигната температура при 19 км, 3-5км градско, останалото с 90 - 95км около 2000об.Термос от Ренде.При -5,-10 вече е друг студ
            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
            Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

            Коментар


              #51
              Виждам че никой не поема действието с найлон на радиатора.Има едно нещо което се изучаваше по мое време.Не бива разликата между входяща-изходяща течност от двигателя да бъде повече от 15 градуса.Иначе започват минидеформации по буталоцилиндровата група с всички произтичащи вредни последствия за мотора.[/quote]
              Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

              Коментар


                #52
                Лично аз няма да сложа картон, найлон... Просто при 50*С на охладителната течност климатроника си ми пуска топлото на макс. и всичко е 6. Нито разхода на гориво е завишен нито нищо.

                Коментар


                  #53
                  Всеки сам решава .Само се опитвам да споделя многогодишен опит.Има магазини за авточасти,сервизи и те челяд хранят!!! Ще мина и аз като адаша Emzo само на четене.
                  Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                  Коментар


                    #54
                    кроко61 написа:
                    Има магазини за авточасти,сервизи и те челяд хранят!!!
                    От тия сервизи с ВАГ групата от няколко дни ми се е запалила глава.

                    Коментар


                      #55
                      BO написа:
                      На всички италиански коли, които се сещам в момента (които са в движение) 1/4 от скалата са си 70 градуса. Не съм срещал и италианска кола, която да "изправя" стрелката по средата на температура под 80 градуса.
                      моята я изправя :D на 70 оС е заковала средата и не мърда от там до пълното загряване, включително и включване на перкатаиначе на 1/4 от скалата при мен са точно 60оС
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #56
                        Sev написа:
                        BO написа:
                        На всички италиански коли, които се сещам в момента (които са в движение) 1/4 от скалата са си 70 градуса. Не съм срещал и италианска кола, която да "изправя" стрелката по средата на температура под 80 градуса.
                        моята я изправя :D на 70 оС е заковала средата и не мърда от там до пълното загряване, включително и включване на перкатаиначе на 1/4 от скалата при мен са точно 60оС
                        При мен всичко се движи плавно и точно. Щом климатроника пусне вентилатора при 50*С и стелката веднага се отделя от делението на 50*С. До средата си се качва съвсем плавно и си отчита всеки градус.

                        Коментар


                          #57
                          Понеже съм преглеждал и някое друго Браво не съм забелязъл да е под 80 градуса хистерезиса на стрелката.Ето ти и информация от сервизното ръководство, която лично в първата част съм я потвърдил. Втората част не съм я потвърдил поради разбираеми причини:
                          Behaviour of the indicator:- If the temperature is below 50°C the indicator is at the first reference on the scale.- For temperatures of between 50 and 80°C the indicator moves in a linear fashion.- For temperatures between 80 - 115°C (normal operation), the pointer should remain in a stable position in the centre of the scale.- For temperatures between 115 and 124°C (uphill) and between 120 and 115°C (downhill) the pointer moves in a linear fashion between the centre of the scale and the start of the red danger sector (124 - 130°C).- For temperatures of 124°C (uphill) the pointer remains at the start of the red danger zone on the scale.- For temperatures above 124°C the coolant overheating warning light lights up and, at the same time, the pointer is positioned at the end of the scale.
                          Чаве, и на Либрата стрелката застава по средата на 80 градуса и започва да се отмества над 100 градуса след това.Превод, моля!1.13. Заглавията и мненията на темите се изписват задължително на БЪЛГАРСКИ ЕЗИК. Изключение прави само международният раздел - "International (English zone)".
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #58
                            Не съм съгласен. На 80*С е под числото 90 на 88-89*С е по средата на числото 90. Гледал съм го многократно, даже и преди няколко часа наблюдавах стрелката. На място и пуснато парно с външна циркулация държеше към 75*С. Пускам вътрешнета циркулация и температурата за 3-4мин. отива на средата.По вашата логика стрелката трябва да се движи на стъпала а не плавно.

                            Коментар


                              #59
                              и аз съм чел какво пише в eLearnно реалността е друга:50 - стрелката отлепя от началото на скалата (пуска се вентилитора на отоплението при Full Auto режим)55 - първо малко деление60 - първо голямо деление65 - второ малко деление70 - второ голямо деление/среда на скалата
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар


                                #60
                                Sev написа:
                                и аз съм чел какво пише в eLearnно реалността е друга:50 - стрелката отлепя от началото на скалата (пуска се вентилитора на отоплението при Full Auto режим)55 - първо малко деление60 - първо голямо деление65 - второ малко деление70 - второ голямо деление/среда на скалата
                                И аз наблюдавах едно браво и стрелката се движи така, както описах по-горе.Или при теб има проблем, или има някаква незнайна модификация.Чаве, точно за Либра имам десетки наблюдения.Изкарал съм десетки, дори стотици часове с 3 термометъра в ръка и коли закачени на диагностиката. Единствено ако има разминаване в показанията е било заради проблеми.Иначе движението до към 78 градуса е линейно спрямо реалната температура и от тогава до 90 градуса (по стрелка) колата "загрява" доста бързо, поради обясними причини.Но няма какво да те убеждавам. Закачи някоя друга Либра, която не е с проблема като при теб и сам ще се убедиш. :D
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X