Само да отбележа, че темата е за трудно палене на Fiat Brava 1.9 JTD а не коя помпа колко налягане може да вдигна. Темата не е и за мерене на п*ш*и, а ако може да се помогне на колега. Форума е за да бъде от полза на участниците в него а не за избиване на комплекси.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
отново трудно палене брава jtd
Collapse
X
-
komanreel написа:specialista написа:Много мнения много нещо! Нека си вдигнат ръцете тези дето са правили това:1.Откачане на захранващия горивопровод преди горивния филтър и слагане там на манометър???2.Откачане на маркуча който влиза в помпата за висико налягане(ГНП) и с помоща на тройник се свързва в системата манометър??? Който го направи ще се чуди малко защо нещата са такива.Показанията са различни и си има причина за това.Последно съм го правил на една Капа и за ваше свединие директо налягането беше 7 бара а преди помпата е 1.5 бара. Какво ще кажете а дали няма регулатор след филтъра???
Коментар
-
здравейте,загубих се но нямам никакво време напоследък иначе проблема не съм го открил.надявам се тази събота и неделя да остане време да замеря компресията ,да провера какво става в резервоара и ще пиша.един познат с мареа 105 коня ми каза ,че на него му правила проблем от някъква цетка на регулатора на налягането.каде точно е тази цетка?да я провера инея.
Коментар
-
vesko_h написа:здравейте,загубих се но нямам никакво време напоследък иначе проблема не съм го открил.надявам се тази събота и неделя да остане време да замеря компресията ,да провера какво става в резервоара и ще пиша.един познат с мареа 105 коня ми каза ,че на него му правила проблем от някъква цетка на регулатора на налягането.каде точно е тази цетка?да я провера инея.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар