Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

отново трудно палене брава jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Само да отбележа, че темата е за трудно палене на Fiat Brava 1.9 JTD а не коя помпа колко налягане може да вдигна. Темата не е и за мерене на п*ш*и, а ако може да се помогне на колега. Форума е за да бъде от полза на участниците в него а не за избиване на комплекси.
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.

    Коментар


      не знам ,но автора на темата все още не писал колко му е компресията,а това че се хванахме за наляганията вече е друго(вярно извън темата)

      Коментар


        komanreel написа:
        specialista написа:
        Много мнения много нещо! Нека си вдигнат ръцете тези дето са правили това:1.Откачане на захранващия горивопровод преди горивния филтър и слагане там на манометър???2.Откачане на маркуча който влиза в помпата за висико налягане(ГНП) и с помоща на тройник се свързва в системата манометър??? Който го направи ще се чуди малко защо нещата са такива.Показанията са различни и си има причина за това.Последно съм го правил на една Капа и за ваше свединие директо налягането беше 7 бара а преди помпата е 1.5 бара. Какво ще кажете а дали няма регулатор след филтъра???
        Аз го правя колега и то редовно-ниското налягане има регулатор!Помпата от резервоара може да направи и 10атмосвери спокойно!
        Поздрави колега! Мисля че коментара е излишен за това дали е необходимо да се провери налягането преди и след регулатора! Аз съм си сложил такава помпа(от jtd 105) на моята бензинова Темпра!Старата помпа със зор вдигаше 3 бара при директно замерване.С тази си регулирах налагането от регулатора и пей сърце. :D Поздрави!

        Коментар


          ivandd написа:
          Само да отбележа, че темата е за трудно палене на Fiat Brava 1.9 JTD Форума е за да бъде от полза на участниците в него а не за избиване на комплекси.
          Абсолютно съм съгласен Модераторите да поразчистят,моля.

          Коментар


            Имаш регулатор на налягането.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              здравейте,загубих се но нямам никакво време напоследък иначе проблема не съм го открил.надявам се тази събота и неделя да остане време да замеря компресията ,да провера какво става в резервоара и ще пиша.един познат с мареа 105 коня ми каза ,че на него му правила проблем от някъква цетка на регулатора на налягането.каде точно е тази цетка?да я провера инея.

              Коментар


                vesko_h написа:
                здравейте,загубих се но нямам никакво време напоследък иначе проблема не съм го открил.надявам се тази събота и неделя да остане време да замеря компресията ,да провера какво става в резервоара и ще пиша.един познат с мареа 105 коня ми каза ,че на него му правила проблем от някъква цетка на регулатора на налягането.каде точно е тази цетка?да я провера инея.
                Ами намира се на регулатора на налягане.Ако колата ти е 105кс и си с оригиналния регулатор, то нямаш цедка.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар

                Working...
                X