Колега как има време да го изпишеш това всичкото за сметосъбирането в Бургас незнам. И да те питам ТИ карал ли си на дълго с 50/50 Дизел - Керосин ? Сори ама ми много интересно как го понесе ДВГ - то, сериозно питам и не те поднасям.
Карал съм на 100% чист керосин-никакви проблеми за ДВГ.Керосина е просто по-сухо гориво и трябва се слага малко масло.От избора с отработено масло и керосин според теб кое по-добре се понася от ДВГ .
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Цитатите са хубаво нещо, особено подкрепени с факти и осмислени.Знаете ли как се събират и изкупуват отработените масла? Къде в Бг се преработват на нови? Знаете ли къде у нас се правят масла и от каква суровина? Кое е по-евтино - да преработваш отработени, което иска съоръжения, или да внасяш базови, с които е доста по-лесно? И ако случайно маслата се преработят и отидат за нови, отпадъкът от процеса отива в котелното гориво или в мазута, които пак се изгарят в съоръжения, които са в пъти по-неекологични от един ДВГ. Бизнесът е алчен и лаком, върви по най-лесния път. Обикновено маслата отиват в котлите за отопление на съответните фирми или в мазута за продан. Това не е времето на Бай Тошо и завод "Леон Таджер" в Русе...Та да не се правим на по-католици от папата, заради такива пишман еколози останахме без 4 блока в Козлодуй!
Аз се чудех кой им ги дава тези масла, а то това си бил ти - това е шега, не го приемай на сериозно На мен ми пука какъв въздух дишам и се опитвам да убедя и останалите, че трябва да се погрижим и за себе си и за поколенията след нас. Не всичко е мръсна газ и палене на гуми. Нито пък сега евтиното няма да ни излезе по-скъпо утре. Екологичните норми се затягат и дано скоро се реши проблема с тея дето евентуално ни ебават здравето като преливат маслата където не трябва. Сигурно го правят много собственици на бензиностанции и дано им приседне и се удавят в собствените с лайна, защото на мен не ми се иска да им сърбам попарата и да им гълтам мизериите. Лошото е че правим като колошарите - кефим се да живеем в лайната си, въпреки че ни предлагат една по-чиста среда за живот. Това мислене не го разбирам.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Екологията е една от областите, където се изкарват сладки пари. На глупав и манипулиран човек всичко можеш да продадеш - даже екологичен нискокалоричен бензин за блондинки!На колегата, дето знае къде се рециклират отработени масла - напиши в Гугъл Лубрика и не пиши повече глупости.http://pesta-oil.com/Разгледайте внимателно линка...
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Екологията е една от областите, където се изкарват сладки пари. На глупав и манипулиран човек всичко можеш да продадеш - даже екологичен нискокалоричен бензин за блондинки!На колегата, дето знае къде се рециклират отработени масла - напиши в Гугъл Лубрика и не пиши повече глупости.http://pesta-oil.com/Разгледайте внимателно линка...
Колега, много добре знам какво се случва, но нито е тук мястото нито ти си човека, на който да го обяснявам. Гугъл - сайт - те могат да служат само за отправна точка, за нищо друго. Ти си човек, който кара и ще кара с отработено масло, ще ни трови, въпреки че когато един двг почне да гори своето от картера хората го смятат за проблем. В друга тема свещите за теб са маловажни, може да си караш с всякакви, няма да се отрази. .................и т.н. Оправия няма. С тази тема аз приключвам.
относно керосина, как се държа колата по време на работа, и след като я изгаси от ключа, питам сериозно.пп Аз повече няма да го правя, няма да казвам защо че ще се развихри тема от типа беше ли пиян и т.н.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Дизеловия двигател може да работи и с горяло масло
Колега няма да е проблем да наливаш и горяло масло но трябва обезателно да е 50/50 горяло масло и дизел,недостатъците са:1.трудно запалване сутрин на студено2.по ниска мощност 3.бързо съсипване на горивния филтърКато цяло не ти препоръчвам изобщо да го сипваш в колата ако имаш копютър или някъква електроника по нагнетателната помпа( това ти го казвам от личен опит) обикновения стар дизел е най добър за горене на "алтернативни горива"
Това е лудост,кой ще е този помпен елемент който ще издържи на този ФИН абразив наречен горяло масло.И после като изгори няма ли да спече сегментите,вече 25 год. горя дизел и съм стигал до 400л. на ден но това е сигурно изнасилване закоято и да е машина.Аз съм категорично против.
относно керосина, как се държа колата по време на работа, и след като я изгаси от ключа, питам сериозно.пп Аз повече няма да го правя, няма да казвам защо че ще се развихри тема от типа беше ли пиян и т.н.
относно керосина, как се държа колата по време на работа, и след като я изгаси от ключа, питам сериозно.пп Аз повече няма да го правя, няма да казвам защо че ще се развихри тема от типа беше ли пиян и т.н.
С Jet A1 проблеми няма да имаш, поне не бързо.
Типо 1.7Д отупа 2т керосин с масло. Не знам точно какъв е бил керосина, но типото до последно си беше без проблеми с мотора.П.С Докато бях в казармата всички зилове.... се движеха на керосин. Всички трактори..... около поделението също движеха на керосин.Аз си карах нафтовата печка, е не изкара дълго, ставаше червена и се стопи
относно керосина, как се държа колата по време на работа, и след като я изгаси от ключа, питам сериозно.пп Аз повече няма да го правя, няма да казвам защо че ще се развихри тема от типа беше ли пиян и т.н.
С Jet A1 проблеми няма да имаш, поне не бързо.
Типо 1.7Д отупа 2т керосин с масло. Не знам точно какъв е бил керосина, но типото до последно си беше без проблеми с мотора.П.С Докато бях в казармата всички зилове.... се движеха на керосин. Всички трактори..... около поделението също движеха на керосин.Аз си карах нафтовата печка, е не изкара дълго, ставаше червена и се стопи
Докато си бил в казармата нямаше Jet A1, а имаше друго. Jet-ът е по-близо до нафтата и всъщност е по-хубаво гориво
Страното при карането на керосин беше че при спиране и "гасене" на колата с ключа тя продължи да си боботи, - чист керосин на бензинов двигател, но беше на форд ескорт 1.4 карб. с механична помпа. Ама пък как вървеше гада
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Страното при карането на керосин беше че при спиране и "гасене" на колата с ключа тя продължи да си боботи, - чист керосин на бензинов двигател, но беше на форд ескорт 1.4 карб. с механична помпа. Ама пък как вървеше гада
Абе то по времето на бензиновата криза и аз си карах Москвич-а със смес 50/50 терпентин и толуол или с коресилин от железарията, обаче на тая си машинка освен нафта друго - НЕ !
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Страното при карането на керосин беше че при спиране и "гасене" на колата с ключа тя продължи да си боботи, - чист керосин на бензинов двигател, но беше на форд ескорт 1.4 карб. с механична помпа. Ама пък как вървеше гада
Керосинът е малко по-близо до бензина, докато Jet-а е по-скоро нафта.
Коментар