S_BANKOV написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сипване на отработено масло, като гориво - за и против!
Collapse
X
-
muns61 написа:Цитатите са хубаво нещо, особено подкрепени с факти и осмислени.Знаете ли как се събират и изкупуват отработените масла? Къде в Бг се преработват на нови? Знаете ли къде у нас се правят масла и от каква суровина? Кое е по-евтино - да преработваш отработени, което иска съоръжения, или да внасяш базови, с които е доста по-лесно? И ако случайно маслата се преработят и отидат за нови, отпадъкът от процеса отива в котелното гориво или в мазута, които пак се изгарят в съоръжения, които са в пъти по-неекологични от един ДВГ. Бизнесът е алчен и лаком, върви по най-лесния път. Обикновено маслата отиват в котлите за отопление на съответните фирми или в мазута за продан. Това не е времето на Бай Тошо и завод "Леон Таджер" в Русе...Та да не се правим на по-католици от папата, заради такива пишман еколози останахме без 4 блока в Козлодуй!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Екологията е една от областите, където се изкарват сладки пари. На глупав и манипулиран човек всичко можеш да продадеш - даже екологичен нискокалоричен бензин за блондинки!На колегата, дето знае къде се рециклират отработени масла - напиши в Гугъл Лубрика и не пиши повече глупости.http://pesta-oil.com/Разгледайте внимателно линка...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
u_bo
-
muns61 написа:Екологията е една от областите, където се изкарват сладки пари. На глупав и манипулиран човек всичко можеш да продадеш - даже екологичен нискокалоричен бензин за блондинки!На колегата, дето знае къде се рециклират отработени масла - напиши в Гугъл Лубрика и не пиши повече глупости.http://pesta-oil.com/Разгледайте внимателно линка...Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
относно керосина, как се държа колата по време на работа, и след като я изгаси от ключа, питам сериозно.пп Аз повече няма да го правя, няма да казвам защо че ще се развихри тема от типа беше ли пиян и т.н.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Дизеловия двигател може да работи и с горяло масло
Колега няма да е проблем да наливаш и горяло масло но трябва обезателно да е 50/50 горяло масло и дизел,недостатъците са:1.трудно запалване сутрин на студено2.по ниска мощност 3.бързо съсипване на горивния филтърКато цяло не ти препоръчвам изобщо да го сипваш в колата ако имаш копютър или някъква електроника по нагнетателната помпа( това ти го казвам от личен опит) обикновения стар дизел е най добър за горене на "алтернативни горива"
Коментар
-
Ахах
Това е лудост,кой ще е този помпен елемент който ще издържи на този ФИН абразив наречен горяло масло.И после като изгори няма ли да спече сегментите,вече 25 год. горя дизел и съм стигал до 400л. на ден но това е сигурно изнасилване закоято и да е машина.Аз съм категорично против.Човекът е човек когато е на път.
Коментар
-
Airfan написа:S_BANKOV написа:относно керосина, как се държа колата по време на работа, и след като я изгаси от ключа, питам сериозно.пп Аз повече няма да го правя, няма да казвам защо че ще се развихри тема от типа беше ли пиян и т.н.
Коментар
-
chaveto написа:Airfan написа:S_BANKOV написа:относно керосина, как се държа колата по време на работа, и след като я изгаси от ключа, питам сериозно.пп Аз повече няма да го правя, няма да казвам защо че ще се развихри тема от типа беше ли пиян и т.н.
Коментар
-
Страното при карането на керосин беше че при спиране и "гасене" на колата с ключа тя продължи да си боботи, - чист керосин на бензинов двигател, но беше на форд ескорт 1.4 карб. с механична помпа. Ама пък как вървеше гадаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Страното при карането на керосин беше че при спиране и "гасене" на колата с ключа тя продължи да си боботи, - чист керосин на бензинов двигател, но беше на форд ескорт 1.4 карб. с механична помпа. Ама пък как вървеше гадаОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Страното при карането на керосин беше че при спиране и "гасене" на колата с ключа тя продължи да си боботи, - чист керосин на бензинов двигател, но беше на форд ескорт 1.4 карб. с механична помпа. Ама пък как вървеше гада
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар