Що не си дръпнете един файл и да го разгледате, вместо да гадаете колко е горивото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Браво JTD
Collapse
X
-
emzo написа:Що не си дръпнете един файл и да го разгледате, вместо да гадаете колко е горивото.Просто има доста мапнати колеги с този мотор дето твърдят че много им вървели колите,та за това ми е интересно колко много е това много
Да ми говорят в мг/и
Аз от конски сили и нютон-метри не разбирам
Коментар
-
При педал над 50% горивото при мен беше къде 80мг/инжекция. Лошото е, че лога е на другата ми машина, а там.... прозореца се счупи и утре ще го поправям. Тук карам с истинска ОС и нямам грижи.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Сори ама ти знаеш ли какво правят 80 мг/инжИ да си мечтаем, няма толкова въздух че да изгорят 80 мг, а при 4000 оборота това са доооста коне. Нито дюзите нито турбото имат този капацитет. Само за сравнение, афла 2,4 jtd 150 коня с ремап пръска около 60 мг. То на 150 коня мултиджет сигурно е по-малко горивото.Както казах дал съм лог, при над 3400 оборота се пръскат около 47 мг, а преди това до 58 мг. Това е. Повече без да се пипа аванса не става.
Коментар
-
jenshen73 написа:При педал над 50% горивото при мен беше къде 80мг/инжекция. Лошото е, че лога е на другата ми машина, а там.... прозореца се счупи и утре ще го поправям. Тук карам с истинска ОС и нямам грижи.Е това и да го видя-не го вярвам.Малииии 80мг.Ми то това е двойно повече от сток.За момент да си предствим че дюзите на jtd105 имат дебит и могат да ги пръснат тези 80мг.А какво става с времето за впръскване?Колко дълго може да пръска инжектора без да направи някоя поразия?Тук вече наистина гадем.Плюс това за такова количество горивото си трябва и подобаващо калочество въздух.Иначе се губи смисъла.Ама с тая турбинка от къде.Ти направо трябва да пушиш по-зле от Икарус.Направи лог на твойта кола със следните параметри:- engine speed,rpm- gas pedal position,%- total fuel quantity,mg/i- injection timing,degrees- injection time,ms- boost pressure,mbar- fuel pressure,bar- air flow signal,V
Коментар
-
vsd написа:Сори ама ти знаеш ли какво правят 80 мг/инжИ да си мечтаем, няма толкова въздух че да изгорят 80 мг, а при 4000 оборота това са доооста коне. Нито дюзите нито турбото имат този капацитет. Само за сравнение, афла 2,4 jtd 150 коня с ремап пръска около 60 мг. То на 150 коня мултиджет сигурно е по-малко горивото.Както казах дал съм лог, при над 3400 оборота се пръскат около 47 мг, а преди това до 58 мг. Това е. Повече без да се пипа аванса не става.
Мен даже ме съмнява дори ако се пипне аванса подобаващо дали ще може да се пръска повече от 60мг.
Коментар
-
ъхъ, в грешка съм. имаше осмици в лога, но по-скоро ще да е било 58...Прегледах лога, най-голямо количество при 80% педал (ей къде съм се заблудил) е било 55.99мг/и.
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
В общи линии си се качва ускорението главно, не и топ спиид-а. Питах главно защото се чудех дали в този клип ефекта се дължи само на ремап или има и механичен тунинг, защото много ме изпълва как върви това браво http://www.youtube.com/watch?v=WnbI6QNkh4Y :DFiat Bravo JTD '99
Коментар
-
jenti написа:В общи линии си се качва ускорението главно, не и топ спиид-а. Питах главно защото се чудех дали в този клип ефекта се дължи само на ремап или има и механичен тунинг, защото много ме изпълва как върви това браво http://www.youtube.com/watch?v=WnbI6QNkh4Y :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар