Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Браво JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Що не си дръпнете един файл и да го разгледате, вместо да гадаете колко е горивото.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #47
      emzo написа:
      Що не си дръпнете един файл и да го разгледате, вместо да гадаете колко е горивото.
      Кой гадае?Аз си знам при мен колко е и съм споделил. Просто има доста мапнати колеги с този мотор дето твърдят че много им вървели колите,та за това ми е интересно колко много е това много Да ми говорят в мг/и Аз от конски сили и нютон-метри не разбирам

      Коментар


        #48
        При педал над 50% горивото при мен беше къде 80мг/инжекция. Лошото е, че лога е на другата ми машина, а там.... прозореца се счупи и утре ще го поправям. Тук карам с истинска ОС и нямам грижи.
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          #49
          Сори ама ти знаеш ли какво правят 80 мг/инж И да си мечтаем, няма толкова въздух че да изгорят 80 мг, а при 4000 оборота това са доооста коне. Нито дюзите нито турбото имат този капацитет. Само за сравнение, афла 2,4 jtd 150 коня с ремап пръска около 60 мг. То на 150 коня мултиджет сигурно е по-малко горивото.Както казах дал съм лог, при над 3400 оборота се пръскат около 47 мг, а преди това до 58 мг. Това е. Повече без да се пипа аванса не става.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #50
            jenshen73 написа:
            При педал над 50% горивото при мен беше къде 80мг/инжекция. Лошото е, че лога е на другата ми машина, а там.... прозореца се счупи и утре ще го поправям. Тук карам с истинска ОС и нямам грижи.
            Е това и да го видя-не го вярвам.Малииии 80мг.Ми то това е двойно повече от сток.За момент да си предствим че дюзите на jtd105 имат дебит и могат да ги пръснат тези 80мг.А какво става с времето за впръскване?Колко дълго може да пръска инжектора без да направи някоя поразия?Тук вече наистина гадем.Плюс това за такова количество горивото си трябва и подобаващо калочество въздух.Иначе се губи смисъла.Ама с тая турбинка от къде.Ти направо трябва да пушиш по-зле от Икарус.Направи лог на твойта кола със следните параметри:- engine speed,rpm- gas pedal position,%- total fuel quantity,mg/i- injection timing,degrees- injection time,ms- boost pressure,mbar- fuel pressure,bar- air flow signal,V

            Коментар


              #51
              vsd написа:
              Сори ама ти знаеш ли какво правят 80 мг/инж И да си мечтаем, няма толкова въздух че да изгорят 80 мг, а при 4000 оборота това са доооста коне. Нито дюзите нито турбото имат този капацитет. Само за сравнение, афла 2,4 jtd 150 коня с ремап пръска около 60 мг. То на 150 коня мултиджет сигурно е по-малко горивото.Както казах дал съм лог, при над 3400 оборота се пръскат около 47 мг, а преди това до 58 мг. Това е. Повече без да се пипа аванса не става.
              Точно така. Мен даже ме съмнява дори ако се пипне аванса подобаващо дали ще може да се пръска повече от 60мг.

              Коментар


                #52
                ъхъ, в грешка съм. имаше осмици в лога, но по-скоро ще да е било 58... Прегледах лога, най-голямо количество при 80% педал (ей къде съм се заблудил) е било 55.99мг/и.
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #53
                  jenshen73 написа:
                  ъхъ, в грешка съм. имаше осмици в лога, но по-скоро ще да е било 58...
                  Така съм съгласен вече Ама все пак като го докопаш лог-а пусни го да го разгледаме.

                  Коментар


                    #54
                    Аз пак да си кажа, че за мен, ФЕС-а опреснява бавно.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #55
                      068 и 119 имат по голям дебит от 002. Затова и някой като правят ремап ползват и такива дюзи. Нямаше ли и Браво/а Мареа с такива дюзи

                      Коментар


                        #56
                        emzo написа:
                        Аз пак да си кажа, че за мен, ФЕС-а опреснява бавно.
                        Така е Емо, но все пак е достатъчно че да се видят мг. След 3400 не стига дебита на дюзата Чаве, колко е по-голям, имаш ли точни цифри.
                        FIAT Bravo JTD GT '99

                        Коментар


                          #57
                          В общи линии си се качва ускорението главно, не и топ спиид-а. Питах главно защото се чудех дали в този клип ефекта се дължи само на ремап или има и механичен тунинг, защото много ме изпълва как върви това браво http://www.youtube.com/watch?v=WnbI6QNkh4Y :D
                          Fiat Bravo JTD '99

                          Коментар


                            #58
                            emzo написа:
                            Аз пак да си кажа, че за мен, ФЕС-а опреснява бавно.
                            Наистина опреснява бавничко,но все пак става.Ти какво искаш да кажеш че данните са некоректни,така ли?Ние за ориентир и база го ползваме ФЕС-а,а не за супер точни и прецизни измервания.

                            Коментар


                              #59
                              Съвсем нормален вървеж.Общо взето Браво със заводското си окачване е стабилно до 160-170.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #60
                                jenti написа:
                                В общи линии си се качва ускорението главно, не и топ спиид-а. Питах главно защото се чудех дали в този клип ефекта се дължи само на ремап или има и механичен тунинг, защото много ме изпълва как върви това браво http://www.youtube.com/watch?v=WnbI6QNkh4Y :D
                                Качва се и максималната скорост, защото аз преди не можех да си изпълня километража или може би щеше да ми трябват десетки минути, а сега лесно стига до края. За съжаление не бях с GPS, за да споделя реалната скорост, но като се има предвид грешката, едва ли е повече от 190 реални, когато си с 210 по километраж.

                                Коментар

                                Working...
                                X