Утре ще опитам това с Талк-а, но пак казвам че съм почти сигурен че проблема е в някоя шайба или лагер, а не в ремъка, но за да се убедя ще пробвам нещата едно по едно.Благодаря на всички за съветите ви .
Преди малко опитах номера с талк-а, виенето наистина изчезва, но остава един звук който незнам как да го обясня, наподобява (поне на мен) износена шайба, все едно шайбата е хлабава или крива и трие в нещо, поне аз така си го обяснявам .
Все едно слушам моята кола.Само че с времето става все по-силно.Ще ти кажа аз ка си реших проблема.1. Смених всички ролки, и ремъка - след 2 седмици отново се разскърца2. Свалих корите и ремъка и на ръка въртях всяка ролка - установих че единствената свиреща е тази на климатика - сложих нов лагер, напълних климатика - същият звук.3. Смених ремъка с такъв с дължина 1270 Hutchinson (старият беше на DAICO, 1275mm ). Задната страна на новия не е гладка. Всичко изчезна.4. Установих че механизма който кара ролката на алтернатора да се движи в едната посока е запекъл, и ще трябва да се смени. Това също в дългосрочен план води до горното скърцане.Според моя майстор, а и опитно установихме, че обтегача който сложих, макар и на 5000км скърца при разгъване...но освен DAICO на пазара няма да намериш друг. Пробвано.В момента колата ми мърка.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Мерси GTipo, днес в по-късно ще свалям ремъка за да видя по обстойно какво е положението, както съм казал и в първия пост само ролката на алтернатора не е сменена, така че не е изключено проблема да е в нея .
Да си съживя малко темата, в началото на този месец смених лагера на климатика като заедно с него и пистовия ремък, защото този който бях сложил Май месец от вътрешната страна се беше прокъсал на доста места, беше по-зле и от този с който взех колата. След смяната на лагера и ремъка около седмица(даже няма и цяла седмица) карах без никакви шумове и след това леко по-леко щуреца се завърна, като от два дни насам пак свири(свиреше) дразнещо както в началото, днес погледнах пак ремъка и ролките всичко е ОК, но паразитната ролка която е до алтернатора за която споменах още в началото на темата не съм я сменил и до ден днешен, утре вече мисля да я сменя. Сглобих на ново, но преди да запаля реших да намажа ремъка с ТАЛК, но не съобразих да го намажа само отвън и вместо само отвън намазах и част от вътрешността му, покарах около 10-15км няма и помен от свирене, което ме навежда на мисълта че може би изглупях като го намазах и от вътре защото талк-а може да е полепнал по някоя от шайбите и затова да е изчезнало свиренето за момента.Утре ще се постарая на всяка цена да сменя тази паразитна ролка която ми е останала, пък да видим какво ще излезе :D .
Малко информация от днес, понеже за днес не успях да си набавя паразитната ролка която е пред динамото, си играх да установя от къде точно идва виенето, колегата GTipo в по-горния си пост с последният ред е познал, виенето идва точно от обтегача, при подаване на газ над 950-1000 оборота ремъка седи опънат и не докосва паразитна ролка на обятгящият механизъм, в момента в който се пусне газта и ремъка докосне обтегача(съответно завърта паразитната му ролка) и виенето се появява :P .
Е то повечето майстори сменяват само ролката, но не сменят механизма..., нямам идея защо - и при мен го имаше любовния момент със скапания обтегач... Ролката струваше 42лв, а обтегача в комплект с ролката - смешните 48лв... За 6лв. разлика те правят на маймуна...
Частите съм си ги купувал аз, и е сменена ролката заедно със обтягащия механизъм и незнайно защо виенето го имаше още със слагането на новата ролка, то бива ментета ама чак пък толкова не съм вярвал. Сега ще взема една нова обтягаща на Дайко за 54лв, защото тази с която съм в момента е УЖ някаква на ФИАТ която ми пробутаха от Александър Ауто.
Нови 20 по моя проблем, преди малко паля да отида до Еконт да си взема маслото и какво установявам, при потегляне от място без газ има гадно тресене от дясната страна точно от към пистовия ремък, а гадното виене го няма което ми мирише на блокирал обтегач, възможно ли е да се е стигнало до там при условие че нощес когато се прибрах нямаше такива проблеми.П.п имам избор от 2 марки обтягащи ролки Ина и Дайко, мисля че Ина-та е за предпочитане но кажете вие.П.п2 Проблема с тресенето май идва от тампона на двигателя от дясната страна .
Aбе, прави ми впечатление че са доста по-високи цените в axm-auto. Правя сравнение и с ролки ремъци и мн. други части, спрямо цените във Варна. Няма ли да си оправят финансовата политика най после.
Коментар