Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за турбото на JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Ми не, не е това спора. Аз казах че налягането не се е променило и си прав, а ти ми каза че налягането не се е променило, ама аз едва ли го знам Чети постовете преди да пишеш.
    vsd написа:
    Принципно си прав за МАКСИМАЛНОТО налягане на турбината. Не се вдига и не се променя.
    Мощността идва от нафтата и увеличението е доста повече от 5-8% както ти беше писал. Все пак това е дизел а не бензин.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #62
      Stefan Hadjov написа:
      Имаше колеги в оня спор,които бяха мерили също и изнесоха данни:1,0 бара преди ремап и 1,05 бара след ремап.
      Ако говориш за itan75 - при тестовете е стигнал налягане от 1.45 (едно и четиресет и пет ).

      Коментар


        #63
        ogi28b написа:
        Stefan Hadjov написа:
        Имаше колеги в оня спор,които бяха мерили също и изнесоха данни:1,0 бара преди ремап и 1,05 бара след ремап.
        Ако говориш за itan75 - при тестовете е стигнал налягане от 1.45 (едно и четиресет и пет ).
        Не говоря за Итан,а за автора на темата и още някой беше,но не мога да си спомня.За Итан съм сигурен,че че го е е стигнал това налягане и задминал даже.

        Коментар


          #64
          vsd написа:
          Ми не, не е това спора. Аз казах че налягането не се е променило и си прав, а ти ми каза че налягането не се е променило, ама аз едва ли го знам Чети постовете преди да пишеш.
          vsd написа:
          Принципно си прав за МАКСИМАЛНОТО налягане на турбината. Не се вдига и не се променя.
          Мощността идва от нафтата и увеличението е доста повече от 5-8% както ти беше писал. Все пак това е дизел а не бензин.
          Ако си казал,че налягането не се е променило,този път аз не съм те разбрал.Понеже в онази тема спора беше колко много нараствало налягането на турбината след ремап,така че се получавали 30-35 па даже и 40 % отгоре мощност.Наистина при дизела по-лесно се прави ремап и резултатите са по-лесно постижими отколкото при брнзина,но дали резултатите са 5-8% или повече само може да се предполага.И обикновенно се твърди това,което ни се иска да бъде.Но колкото и да е нарастването,винаги ще го усетиш.

          Коментар


            #65
            Гледам,че сте ме намесили в спора и реших да поясня нещо.1.4 бара отчетено по-бустметъра на таблото,който монтирах допълнително беше ПИКОВО НАЛЯГАНЕ т.е за миг само бустметъра го отчита и после се връща моментално на стойност,която се ограничава от клапана т.е около 1.05 бара.Имаше един тунинг сайт на Проспийд май беше и там си поръчах кранче което се монтира на тръбичката,но така и не дойде -няма ли налични.Още едно пояснение е че това пиково налягане 1.4 беше на първите опити,но много пушеше и Росен смени стойностите на софта няколко пъти.Сега вдига 1.2 пик само за части от секундата,а после си държи стойността зададена от клапана.
            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

            Коментар


              #66
              ето няколко клипчета на които сьм показал ефективноста на на новата турбина на бравото за всеки които има понятие от автомобили би му станало ясно че тази ефективност е е на място и за сведение бих сравнил турбината на голф 1.9 тди която при форсиране на празен ход вдига до 0.5-0.6 бараhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...t=45нямам поглед над оригиналната турбина на бравото защото целта беще да се сложи по-убава
              тунинговам си колите за удоволствие
              някои с турбо други с чип

              Коментар


                #67
                Ако правилно съм те разбрал - нямаш данни за това колко вдига турбината на 1.9 JTD на място? Лятото като си правехме експерименти (снимки от които има в другата тема с параметрите), при околно налягане от 940 мбара, колите на ilkor и на vsd вдигнаха 1660, 1680, а моята - мисля че беше 1580. Това прави над 0.7. Т.е. - пак си значително по-добре

                Коментар

                Working...
                X