Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Става ли демферен маховик от JTD 105 на JTD 115

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Става ли демферен маховик от JTD 105 на JTD 115

    Колеги,от известно време карам Стило JTD 115 и се налага да сменям демферен маховик,та въпроса ми е става ли маховик от 105 кс на 115 кс? На външен вид ми се струват еднакви,проблема е че си търся маховик втора ръка щото не ми се дават 1000 бинки за нов Мерси предварително :Р
    In Racing We Trust...
    08'Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V

    #2
    А ти видя ли го или само ти казаха , че е за смяна ?Според ЕПЕР - не, не стават.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Видях го и определено е за смяна,доста сериозно е разбит....
      In Racing We Trust...
      08'Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V

      Коментар


        #4
        A e скъп, защото на Стило и Нуово Браво е един и същ.Скъп, скъп, 600-700лв с отстъпки
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          А някой знае ли в какво се изразява разликата между двата? Евентуално къде мога да намеря DMF на нормална цена?
          In Racing We Trust...
          08'Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V

          Коментар


            #6
            На стилото нов е по-евтин от на бравото и ако не се лъжа е по-лек. Номерата са различни, но най-вероятно ще може да се монтира от едната на другата кола. Въпроса е дали има смисъл точно от браво да слагаш. Сравни маховика с този на браво хгт например и виж дали ще стане той. Съединителя ти как отлепва, с бутане или с дърпане.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #7
              Какво имаш предвид с бутане или дърпане?Съединителя отделя нормално,без вибраций при потегляне проблем е гадното паразитно щракане което направо ме побърква....На HGT демферен ли е или е обикновен?
              In Racing We Trust...
              08'Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V

              Коментар


                #8
                На HGT е обикновен. За другото има предвид принципа на отделяне на притискателя. При браво jtd лагера натиска притискателя и така съединителния диск се отделя от маховика, а при алфа 145 jtd например е обратното. В такъв смисъл.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #9
                  Лагер-помпата натиска притискателя и така отделя диска...
                  In Racing We Trust...
                  08'Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V

                  Коментар


                    #10
                    Общо взето трябва да търсиш същия маховик.Няма заместители.Колега, ако ти е разхвърлена колата да те помоля за снимки на съединителя ти.Че аз наскоро сменях и беше голям филм, докато намерим правилния.И ако може номера на рамата (може и на л.с.).
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Колега твоя феродов диск беше без пружини,докато моят е с пружини.Съединителя е зглобен и няма как да го снимам...двигателя е същия като твоя 192А1000
                      In Racing We Trust...
                      08'Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V

                      Коментар


                        #12
                        Да де, мен това ме интересуваше дали е бил с пружини.Ск. кутия знаеш ли я каква е ?
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          5ск като номер не я знам.
                          In Racing We Trust...
                          08'Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V

                          Коментар


                            #14
                            По ВИН кога е произведена ? Ако не ти е проблем прати ми VIN-а на л.с.п.с. като търсиш маховик има 2 вида за тоз ДВГ, а от Радо знам че на мултиджет маховиците стават и те и са по изръжливи.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              Аз като вече минал тази процедура мога ли да питам що диска е с пружини , като идеята на демпферния маховик е ТЕ да са на него(на маховика) ??? И да отбележа за 1,9 JTD мотора се оказа , че има поне 3 вида маховик + 1 моя стават 4(намерих си 3 различни втора употрепа много запазени и нито един не беше моя и нито един не беше от по новите модели - визирам Стило , Браво - ново , Пунто и т.н. + Алфа) и трите маховика бяха от коли до 2002 г. , но бяха с различна дебелина или размер , не знам що така го е измислил индианеца , упс...... италианеца . Така , че колега ако ше купуваш втора употреба най-добре си разглоби колата и си ходи с маховика в теб да гледаш и да сравняваш П.С. emzo и vsd май говорите за различни Бравота
                              '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                              Коментар

                              Working...
                              X