Пич, да беше просто сменил термостата с нов от Рено 5. Ти какво мислиш, че оригиналния кара 10г ли? Или че от Рено 5 е вечен? Нищо чудно да се е повредил за времето което си карал с него. Аз монтирах от Рено 5 след като Behr след 2-3г сдаде багажа. По твоето описание и от Рено 5 при теб толкоз е изкарал. Какво те учудва?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат от Рено 5
Collapse
X
-
wwalker написа:Пич, да беше просто сменил термостата с нов от Рено 5. Ти какво мислиш, че оригиналния кара 10г ли? Или че от Рено 5 е вечен? Нищо чудно да се е повредил за времето което си карал с него. Аз монтирах от Рено 5 след като Behr след 2-3г сдаде багажа. По твоето описание и от Рено 5 при теб толкоз е изкарал. Какво те учудва?Fiat palio 1.7td
Коментар
-
chaveto написа:Най интересното е, че хора които не са слагали такъв термостат се опитват да убедят всички, че това е голям проблемОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
betuk написа:chaveto написа:Я сподели къде точно сложи термостата от реното и какво очакваше да се случи когато го сложи?Dido_Lyubenov написа:chaveto написа:Най интересното е, че хора които не са слагали такъв термостат се опитват да убедят всички, че това е голям проблем
Коментар
-
Чаве, щом съм карал така до миналото лято , зна4и става. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Но така бе ,докат се скапа оргиналния напълно, явно все пак е работил кат хората, но в предимно отворен..... :D Относно байпаса за парното, той си е самостоятелен кръг, именно той ме спаси от прегряване миналото лято , с пуснато парно на фул , и отворени прозорци. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Относно идеята за малкия кръг ,приемам че затова е направен, НО, и не само за това, а да спестят пространство в моторния отсек, също и излишни отвори и уплътнеия, и болчета, ако долния мъркуч от радиатора бе, на друго място съединен към мотора. Само едно не можах да разбера тоя италиянец, защо не го е направил с сменяем елемент, а всеки път да купувам излишно алуминийFiat palio 1.7td
Коментар
-
Колеги аз набутах термостат от ренде преди 1 седница и за сега съм доволен от резултата. Колата си загрява нормално и температурата не пада като спускам по наклон. Но не успях да сваля оригиналния термостат за да го изтърбуша и се притеснявам да не стане гаф. Някой може ли да помогне, да каже как се сваля това чудо?
Коментар
-
betuk написа:Чаве, щом съм карал така до миналото лято , зна4и става. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05yo_brava написа:Колеги аз набутах термостат от ренде преди 1 седница и за сега съм доволен от резултата. Колата си загрява нормално и температурата не пада като спускам по наклон. Но не успях да сваля оригиналния термостат за да го изтърбуша и се притеснявам да не стане гаф. Някой може ли да помогне, да каже как се сваля това чудо?
Коментар
-
chaveto написа:................По напред написах, че въпросния термостат не се слага само в Рено 5. Има го при доста двигатели и един от тях е 2.1 бензин който генерира доста повече топлина от едно Jtd. Минал съм около 100 000км с такъв термостат който е с един градус повече от този който трябва да бъде монтиран и никога при каквито и да било условия не съм имал проблем. Ако е монтиран правилно термостата няма да има проблем, стига да го позволява охладителната система на дадения автомобил.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
betuk написа:Само едно не можах да разбера тоя италиянец, защо не го е направил с сменяем елемент, а всеки път да купувам излишно алуминий
Коментар
-
wwalker написа:betuk написа:Само едно не можах да разбера тоя италиянец, защо не го е направил с сменяем елемент, а всеки път да купувам излишно алуминийFiat palio 1.7td
Коментар
-
wwalker написа:betuk написа:Само едно не можах да разбера тоя италиянец, защо не го е направил с сменяем елемент, а всеки път да купувам излишно алуминийОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
wwalker написа:Чехия. Искаш ли линк към същата тема в местния Марея форум?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Леле. Като чета и се замислям как ние българите не произвеждаме автомобили. То не е вкарване на термостати в маркуча. Заваряване на демпферни шайби и смяна на маховици с не депферирани. Абе хора колите се мислят от цял екип инжинери, които цял живот това са учели. А по темата - вчера сложих на Либра оригинален BEHR. Загрява бързо и стрелката не мърда от 90 и се чуствам спокоен, че не съм закърпил положенето с термостат за 10 лева.Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес
Коментар
-
Deqn написа:Леле. Като чета и се замислям как ние българите не произвеждаме автомобили. То не е вкарване на термостати в маркуча. Заваряване на демпферни шайби и смяна на маховици с не депферирани. Абе хора колите се мислят от цял екип инжинери, които цял живот това са учели. А по темата - вчера сложих на Либра оригинален BEHR. Загрява бързо и стрелката не мърда от 90 и се чуствам спокоен, че не съм закърпил положенето с термостат за 10 лева.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар