Аз също сложих термостат от Рено само ,че го взех на 83`,колата е Мареа 1,9 ТД ,след около 40 км няма признаци на проблеми,ще го гледам.Струва си да се опита при цена 8 лв.,за термостат и 30 мин. труд
А като се замислиш за вероятен ремонт/смяна на глава, гарнитура и изкривен блок, в комплект със скритите дефекти, които няма да ти направят впечатление, дали си струва заради някакви си 100 лв ?
Дидо, а каква е гаранцията, че и термостата за 100 лв. няма да оака нещата? Нали вътре е все същата работа, само дебита на антифриза е по-малък при заместителя, което се решава с по-ниска температура на отваряне.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Не само в дебита. В единия случай - с оригинален термостат, ще се оакат нещата само ако остане затворен и не се усетиш на време. В другия случай - термостат от Рено, гарантирано няма да има добро охлаждане при натоварен режим на работа, което води до гарантирани проблеми. Остава въпроса, дали ще се усетиш на време че нещо не е наред, или ще разбереш когато вече е късно.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Аз също сложих термостат от Рено само ,че го взех на 83`,колата е Мареа 1,9 ТД ,след около 40 км няма признаци на проблеми,ще го гледам.Струва си да се опита при цена 8 лв.,за термостат и 30 мин. труд
А като се замислиш за вероятен ремонт/смяна на глава, гарнитура и изкривен блок, в комплект със скритите дефекти, които няма да ти направят впечатление, дали си струва заради някакви си 100 лв ?
Колега ,щом можеш да си ги купуваш евтинки,купи и на нас никой няма да ти се разсърди мисля.А колкото до евентуален ремонт,надявам се поне за толкова да знаем да караме
Карането и разбирането са доста различни неща, особено последните 20 -тина години. Те и мойте колеги в куриерската фирма могат да карат, ама като вдигнат капака на колата и ... започват да се почесват де не ги сърби. За това вчера цял ден се занимавах с ремонта на едната кола, а днес ходих и жило на съединител да сменям на другата. А това второто е елементарно като цвичка. Трябва да чуваш какво ти "говори" автомобила, не само да даваш газ докато нещо изхлопа или се изтъркаля под колата. За мен всеки който си мисли, че ще си реши проблема с термостат от Рено, просто като го тикне в маркуча, е малко или много ламер на тема устройство и принцип на работа на ДВГ. Не искам да обидя никой, а да Ви накарам да се замислите колко е глупаво да си мислите, че нещата се решават толкова елементарно. А за купуването на евтинко - на ЛС. Ако може и колкото може ще отбия от цената, но да знаете - не я определям аз. Уреждам се с връзки, и може и да ми резнат квитанциите, ако прекалявам. Но няма проблем да пробваме. И по някога сигурно няма да си струва, като се добави цената на куриера.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
А кое друго е различно? Чисто информативно питам.Бравата ми я карах 3 години или около ~60 000 км във всякакви режими/натоварвания и не съм имал никакви проблеми с термостатче BEHR за 18 лв.Тя беше от тези с "игривия" показател на температурата и ясно се виждаше колко бързо се охлажда течноста като отвори термостата, така че и дебита май не е проблем.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Различното е че не затваря малкия кръг.Моя е от разглобяемите и му наврях опелски на 92гр като затапих малкия кръг,сега е само през парното и газовото.Две лета няма проблеми
Явно си пропуснал някои натоварвания, защото на мен ми се е случвало да се чудя, ще успее ли да охлади в дадени моменти, с оригинален, според "диагностиката" на колегите постоянно отворен термостат :D В задръстване около 2 часа (заради катастрофа) работещ климатик, напечен асфалт, стотици коли бълват жега наоколо и то в горещ летен ден, при температура близо 40* на сянка. Е тогава със сигурност ще си втората причина за задръстването, или ще се наложи да се пържиш на слънцето, докато освободят пътя, ама ще чакаш в някоя канавка, щото все пак има някакво придвижване, а на теб колата ти ще прегрява в тези условия. Да не казвам колко пъти си пропуснал да разбереш на какво подлагаш ДВГ. Ама айде стига сме я нищили тая тема, има доста изписано по тоя въпрос и вече ми писна да се повтарям.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Различното е че не затваря малкия кръг.Моя е от разглобяемите и му наврях опелски на 92гр като затапих малкия кръг,сега е само през парното и газовото.Две лета няма проблеми
Ти пък си съвсем "топъл" - как така ще затапиш малкия кръг ? Ааааааааааа.............. отказвам се да споря !!! Правете каквото искате, ама после да не ревете
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Преправих го като при опел и някои други марки,само дето се обърках и вместо 86 взех 92,но няма проблеми
Че то при тези марки, включая Москвич и Жигули, малкия кръг не е затапен. Ама въпреки това заради елементарното изпълнение на термостата си страдат от прегряване по рождение.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Не само в дебита. В единия случай - с оригинален термостат, ще се оакат нещата само ако остане затворен и не се усетиш на време. В другия случай - термостат от Рено, гарантирано няма да има добро охлаждане при натоварен режим на работа, което води до гарантирани проблеми. Остава въпроса, дали ще се усетиш на време че нещо не е наред, или ще разбереш когато вече е късно.
Я ми кажи с 160 на круиз с 2.4Jtd от Бургас до София дали са достатъчно натоварен режим. Защото термостат на 89*С не направи никакъв проблем. Или тук само си пишем глупости да се правим на интересни. Защото аз минах 100к с такъв термостат и нищо не се случи дори веднъж.
Не само в дебита. В единия случай - с оригинален термостат, ще се оакат нещата само ако остане затворен и не се усетиш на време. В другия случай - термостат от Рено, гарантирано няма да има добро охлаждане при натоварен режим на работа, което води до гарантирани проблеми. Остава въпроса, дали ще се усетиш на време че нещо не е наред, или ще разбереш когато вече е късно.
Я ми кажи с 160 на круиз с 2.4Jtd от Бургас до София дали са достатъчно натоварен режим. Защото термостат на 89*С не направи никакъв проблем. Или тук само си пишем глупости да се правим на интересни. Защото аз минах 100к с такъв термостат и нищо не се случи дори веднъж.
Защото не си попадал в задръстване . Колега Любенов, щом и в Опел форума започват да се замислят за термостати от Рено- има ли смисъл само да си чешем пръстите? В тия кризисни времена цената е определящ фактор. А и не всички си купуваме частите с отстъпка 50 процента .
Коментар