Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат от Рено 5

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    и аз съм против такива интервенции

    Коментар


      #47
      Никой не гледа датите Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
      Fiat Bravo JTD '99

      Коментар


        #48
        А аз не разбирам, защо спамите след като е ясно, че "оригинален" и скъп темостат с нищо не е повече от този, от реното. Шеста година колата ми си работи с този модифициран детайл и няма признаци за проблем.
        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
        http://www.keepfighting.ms

        Коментар


          #49
          ivel написа:
          и аз съм против такива интервенции
          И защо си против? Дай ми една добра обосновка и веднага махам гадния термостат от рено 5 и слагам оригинален за 150лв, който не се знае кога ще се преебе. От 2011 година карам с набит термостат от ренде и 3 зими никакви ядове. За 150лв ще си взема 15 термостата от ренде и всяка година с нов и пак ще изкара повече от колкото с оригинален боклук.
          FIAT STILO 1.9JTD 2002

          Коментар


            #50
            А защо тогава си купи Стило за 4000 лева, а не си взе 4-5 лади за по 600. И аз съм против тази интервенция.
            Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

            Коментар


              #51
              Deqn написа:
              А защо тогава си купи Стило за 4000 лева, а не си взе 4-5 лади за по 600. И аз съм против тази интервенция.
              Не съм платил 4000, а го взех когато още бяха 6-7к. Ако един майстор в официален сервиз на фиат ти поиска 200лв за труд, а друг в обикновен сервиз ти поиска 80лв. ти къде ще идеш, като ще свършат едно и също. Разберете, че разликата между оригинален термостат и термостат от Рено 5 е точно никаква в начина им на работа,а разликата е във външния вид и начина на поставяне. Аз уважавам парите си и не ги пилея, за да съм конте с оригинален термостат, факт е, че колата ми винаги загрява до нормалната темперетура с неоригинален термостат и съм щастлив, че вместо 150 съм дал 9.99.
              FIAT STILO 1.9JTD 2002

              Коментар


                #52
                Преди всичко човек трябва да е сигурен, че оригиналният термостат наистина седи през цялото време отворен. Да не стане беля нали.И аз съм с термостат от рено 5 вече трета година, работи нормално. Иначе и аз бях много против, даже бях приготвил 130 лева за нов. Обаче като пуснах търсачката, видях че карат по година. Ами да ме извиняват. Къде са 130, къде са 10лв. С другите пари си купих два задни амортисьора каяба.
                00' Bravo 105 JTD

                Коментар


                  #53
                  KUM4o написа:
                  Deqn написа:
                  А защо тогава си купи Стило за 4000 лева, а не си взе 4-5 лади за по 600. И аз съм против тази интервенция.
                  Не съм платил 4000, а го взех когато още бяха 6-7к.
                  Хахаха...Аз моето го платих 9000 през 2008,а от 2009 е с термостат от Рено и не е мръднал,както и още 3 италианки пак мои. Иначе след като го купих веднага го смених с "оригинален" и само година по късно се предаде.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #54
                    За ЖТД-то става перфектно/изпробвано лично/,но за ТД ставаше дума някога и смея да твърдя,че не бих сложил отново на този мотор.

                    Коментар


                      #55
                      Термостат

                      Аз наскоро сменях термостат дадох 40 лв а се оказа че го има и на други модели коли за 9 лв
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #56
                        KUM4o написа:
                        Deqn написа:
                        А защо тогава си купи Стило за 4000 лева, а не си взе 4-5 лади за по 600. И аз съм против тази интервенция.
                        Не съм платил 4000, а го взех когато още бяха 6-7к. Ако един майстор в официален сервиз на фиат ти поиска 200лв за труд, а друг в обикновен сервиз ти поиска 80лв. ти къде ще идеш, като ще свършат едно и също. Разберете, че разликата между оригинален термостат и термостат от Рено 5 е точно никаква в начина им на работа,а разликата е във външния вид и начина на поставяне. Аз уважавам парите си и не ги пилея, за да съм конте с оригинален термостат, факт е, че колата ми винаги загрява до нормалната темперетура с неоригинален термостат и съм щастлив, че вместо 150 съм дал 9.99.
                        Не е точно така, разликата е такава, че ОРИ термостат като почне да отваря и притваря малкия кръг, не на 100% но го затваря. Като си с термостат от Рено това няма как да се случи. Това обаче е + от страна на отопление зимата. Лятото може да има проблем с охлаждането, но това според мен може да се случи само ако охладителната система си е проблемна.Аз минах почти 100к с такъв термостат и никога не съм имал проблем. Сложих такъв термостат заради цената и времето за монтаж, защото на 2.4 Евро3 си е няколко часа врътнята по смяна на термостата.

                        Коментар


                          #57
                          Привет колеги имам един въпрос мисля да сложа термостат от рено 5 какъв трябва да е по точно на колко градуса да отваря ? И на мареа жтд 110 дали ще стане . Обаче моя работи ама сигурно след 40-50 мин каране стрелката отива до средата и то пак не точно на средата ..... дали ще стане някакъв проблем ?? ако сложа тоя а моя работи до някаква степен ... ? Моля дайте съвет също от къде да го купя термостата за тая антика . Поздрави !
                          Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                          Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                          Коментар


                            #58
                            Има ги навсякъде. Аз сложиш наскоро Vernet TH4495.86 на 86 градуса за 7,50лв. Продавачът вика всички такъв слагат на всякакви коли, а не го купувам в бг
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #59
                              wwalker написа:
                              Има ги навсякъде. Аз сложиш наскоро Vernet TH4495.86 на 86 градуса за 7,50лв. Продавачът вика всички такъв слагат на всякакви коли, а не го купувам в бг
                              Даде но никои не казва дали ще стане проблем ако моя работи но мноого бавно ...... според мен не става 30-40 мин каране и едва едва да качи до 2-рата черта а още колко има до средата..... И до сега мисля че само 1,2 пъти съм чувал да въртят перки в едни огромни задръствания в София..... .
                              Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                              Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                              Коментар


                                #60
                                Определено си за термостат. То си е твоя работа дали евтина алтернатива или оригинал. Ефекта е еднакъв.
                                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                                Коментар

                                Working...
                                X