Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Търся данни за белезите на ангр. на Ducato 2,5TDi

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Търся данни за белезите на ангр. на Ducato 2,5TDi

    Този двигател се поставя и на Peugeot Boxer и Citroen Jumper.Въпросът е че са прескочили няколко зъба и се налага да се намести отново ремъка. Та някой ако има подробни технически данни за този двигател ще съм много благодарен, защото никъде не откривам такива.

    #2
    Сигурен ли си че си с Френския мотор.До сега се ровех из аутодата2006 но на дукато не го посочват и въпреки всичко аз знам че има такъв.На този мотор белези няма да откриеш освен ако някой преди теб нее слагал.Ползват се чопове за застопоряване на коляновия вал,разпределителния вал и помпата.На раз.вал гледайки колелото има отвор който трябва да сочи на долу и през него се вкарва чопа в главата.На ГНП този отвор трябва да сочи на горе,а на коляновия вал трябва да го търсиш на фланеца към скоростната кутия като там се блокира маховика от блока към маховика.На последната снимка е схемата. Не се опитвай да разчетеш инструкцията щото е на някакъв странен език,просто такава версия имам.
    Прикачени файлове

    Коментар


      #3
      Безкрайно много благодаря. Това е схемата и още утре колата ще е в движение отново. Че в петъка падна едно 120 км-ово дърпане на 3-тонен бус - не е за разправяне. Но сега нещата се успокояват с твоя помощ. Буса е Peugeot Boxer, но двигателят е един и същи, който се слага и при Dukato и Jumper.

      Коментар


        #4
        Безкрайно се радвам че успях да помогна нали за това са колегите!!!

        Коментар


          #5
          Брат ми поставил ремъка на буса с още някакъв майстор по дизелите. По белези всичко вече е наред. Но...Той ми се обажда и ми казва че нещо чукало в двигателя. На метал!?Проверих в интернет и видя че на този двигател челата на буталата са с изрязани легла за клапаните и дефакто не може да се получи насрещен удар на бутало с клапан. Викам му - да не ти се дочува защото 3-4 дена не си слушам звука на дизела? А той ми казва че при студен двигател - по-слабо, а при загряване чукането се увеличавало. И оня майстор-дизелджия му поставил диагноза - отваряне на двигателя Това не го приемам, защото ако двигателя е обезопасен срещу прескачане на ангренажа, то какъв ще го чинят вътре в дригателя, още повече че е едва на 200 хиляди. Та въпросът ми е - след като чука при загряване, то вероятно идва от клапаните. Възможно ли е ако са пропуснали и един зъб в наместването на ремъка към разпределителния вал да се получи този "звуков ефект". Защото отваряне на дизелов двигател в страхотна кондиция "за нищо" си е сумати пари. Приготвили са се за понеделник да извършват операцията, за която аз всячески не съм съгласен. Търся съвет от дизелджии.

          Коментар


            #6
            Вярвам ,че и колегата specialista ще те насочи ,но и аз смятам да се помъча да ти помогна.При поставянето на ангренажния ремък се гледа посоката на въртене на двигателя и опъващата страна на ремъка трябва да е идеално изпъната.Дори и да съвпадат белезите не е ли изпълнено това условие се получава точно това разминаване на центровката.Препоръчвам една проверка отново на белезите след като вече двигателя е работил.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Stilo написа:
              Брат ми поставил ремъка на буса с още някакъв майстор по дизелите. По белези всичко вече е наред. Но...Той ми се обажда и ми казва че нещо чукало в двигателя. На метал!?Проверих в интернет и видя че на този двигател челата на буталата са с изрязани легла за клапаните и дефакто не може да се получи насрещен удар на бутало с клапан. Викам му - да не ти се дочува защото 3-4 дена не си слушам звука на дизела? А той ми казва че при студен двигател - по-слабо, а при загряване чукането се увеличавало. И оня майстор-дизелджия му поставил диагноза - отваряне на двигателя Това не го приемам, защото ако двигателя е обезопасен срещу прескачане на ангренажа, то какъв ще го чинят вътре в дригателя, още повече че е едва на 200 хиляди. Та въпросът ми е - след като чука при загряване, то вероятно идва от клапаните. Възможно ли е ако са пропуснали и един зъб в наместването на ремъка към разпределителния вал да се получи този "звуков ефект". Защото отваряне на дизелов двигател в страхотна кондиция "за нищо" си е сумати пари. Приготвили са се за понеделник да извършват операцията, за която аз всячески не съм съгласен. Търся съвет от дизелджии.
              Нищо не е обезопасено, тези легла в челата на буталата са горивните камери.Твърдата работа и чукането идва от това, че белега на помпата не е на мястото си... залагам на това,че зъб или два бягат от белега за помпата.... убеди ги да презацепят ремъка.ПС...металическото чукане идва от дюзите, в момента има свръхтвърда работа от неправилния ъгъл на впръскване... като докарат белега (за помпата) на правилното място пак ще си работи меко.
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #8
                И аз съм затова ,че бяга зъб и то според мен ще е назад защото се е получило от това за което писах по горе.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Благодаря много колеги. Истински ми помогнахте, защото в дизелите не съм много в час, както при бензиновите. Днес ще отида до него лично да се уверя в това което ми говори и ще проверя всичко както ми казахте. Дано се размине само с презацепване. Ще пиша веднага като имам "инфо" от мястото на събитието.

                  Коментар


                    #10
                    Re: Търся данни за белезите на ангр. на Ducato 2,5TDi

                    Stilo написа:
                    Този двигател се поставя и на Peugeot Boxer и Citroen Jumper.Въпросът е че са прескочили няколко зъба и се налага да се намести отново ремъка. Та някой ако има подробни технически данни за този двигател ще съм много благодарен, защото никъде не откривам такива.
                    Дай номера на този мотор, за да ти пратя направо схеми на агренажа!

                    Коментар


                      #11
                      В големия талон на колата е записан "без номер"Иначе кода на двигателя е DJ5TED - 107 к.с. Peugeot Boxer. Ангренажният ремък е 147 зъба. При Fiat Ducato Maxi кода на двигателя май e 8140.47R - 109 к.с. Не знам откъде идва тази разлика, като и двата двигателя се правят в една и съща фабрика - Севел в северна Италия.

                      Коментар


                        #12
                        На дукато и на Пежо ситроен двигателите са различни.Завода е Севел, но ДВГ са си на фирмите! ФИАТ са собствениците и си имат техен двигател.
                        FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'

                        Коментар

                        Working...
                        X