Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пуши ли черно вашият дизел ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    chaveto написа:
    Толкова много народ си е затапил ЕГР-те а никой не иска да подари един електрически за ЕВРО 3 От както смених турбината пушенето спря. Преди да умре старата също не пушеше.
    А като ти умря старата, масло буташе ли , или е пушила по друга причина ?
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      Маслото не го бараше, пушеше на сажди защото не надуваше както трябва и когато трябва.

      Коментар


        chaveto написа:
        Маслото не го бараше, пушеше на сажди защото не надуваше както трябва и когато трябва.
        Това е плезна информация, благодаря
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          имах възможноста да видя начален старт на пежо 206 2.0 хди на 100 000км купено от бг и vwджета тди .зад тди-то имаше огромен пушек,а зад пежото-планински въздух.ето защо при напълно изправно jtd никакви пушилки.причините са много-затапен или неработещ егр,проблем с турбото и неговите пътища маф и мап сензори ине на последно място едно от най-важните неща - дюзи.необходимо е да се проверят на стенд за тяхното добро разпръскване и кол излишна нафта.мога от опит да кажа че 50 проц . от jtd са с поне една излязла от сроя дюза,а именно износване на прецизната част,както и не добро разпръскване.причините са,че колите идват от италия по на мин 300 000км, карани с кой знае какви горива и поддържани кой знае как

          Коментар


            ivel написа:
            имах възможноста да видя начален старт на пежо 206 2.0 хди на 100 000км купено от бг и vwджета тди .зад тди-то имаше огромен пушек,а зад пежото-планински въздух.ето защо при напълно изправно jtd никакви пушилки.причините са много-затапен или неработещ егр,проблем с турбото и неговите пътища маф и мап сензори ине на последно място едно от най-важните неща - дюзи.необходимо е да се проверят на стенд за тяхното добро разпръскване и кол излишна нафта.мога от опит да кажа че 50 проц . от jtd са с поне една излязла от сроя дюза,а именно износване на прецизната част,както и не добро разпръскване.причините са,че колите идват от италия по на мин 300 000км, карани с кой знае какви горива и поддържани кой знае как
            Да... НО вероятно НЕ пушещото Пежо е паднало от Пушещото ТДИ... Няма вървеж без пушек и няма непушещ дизел.
            Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

            Коментар


              D. Stanev написа:
              Да... НО вероятно НЕ пушещото Пежо е паднало от Пушещото ТДИ... Няма вървеж без пушек и няма непушещ дизел.
              Тук вече може да поспорим. Ако всичко си е изправно в огледалото няма да забележиш сажди. Ако от зад някой гледа може и да види някакви мин. количества, но те са толкова малки, че веднага се разсейват.След като смених турбината, може и да пуши, но толкова бързо се стрелка либрата, че явно много се отдалечавам от пушека и не го виждам в огледалото На шефовете ми автомобилите веднъж не съм ги видял да изпушат, на мерцедесите изхода е никел и лъщи. Някъде и снимка бях правил и ако не се лъжа беше в тази тема.

              Коментар


                говоря ви за нови коли-пежото беше току що излязло от гаранция,аджетата е на около30 000км.това беше 2009 г. и двете коли нямат никакви технически проблеми.просто комън-рейл-никакви сажди.всичкоостанало е малко или много някакъв проблем

                Коментар


                  забравих да отговоря на колегата че за вървията не можеш да сравняваш кон с кокошка.освен това не е допустимо нова кола от концерна vw да дими като локомотов .ето и защо логичното дойде -спряха им двигателите.и сега какво-щат не щат и те ще трябва да склонят глава пред фиат и техните технологии.така щее и за напред(следва системата мултиеър ит фиат и нищо от vw)

                  Коментар


                    D. Stanev написа:
                    Няма вървеж без пушек и няма непушещ дизел.
                    Това съвсем не е вярно
                    ivel написа:
                    пежото беше току що излязло от гаранция,а джетата е на около30 000км.това беше 2009 г. и двете коли нямат никакви технически проблеми
                    Ти сигурен ли си че Джетата не е била и тя комън рейл?Все пак 2009 на 30 000км?Няма значение и помпа дюза да е била ако е технически изправна няма да пуши със сигурност.CR,VE или PD няма значение.Ако колите са изправни няма да пушат.ПС:Burn rubber not your soul

                    Коментар


                      джетата е края на 2007г тди 150кс

                      Коментар


                        ник80 написа:
                        джетата е края на 2007г тди 150кс
                        Ти от къде знаеш?С колегата ivel заедно ли сте били?Такава Джета ТДИ 150 коня не знам да има.Иначе ако е 2007 сигурно е 2.0ТДИ 140 или 170 коня помпа дюза.

                        Коментар


                          колегата почти позна-февруари 2007г и се кара малко.освен това не виждам защо горе написаното да не е вярно- на vw им спряха единственото постижение заради новите еко норми.германцит винаги са били против комънрейла(защото са си коне с капаци) но сега преклониха глави

                          Коментар


                            просто предположих

                            Коментар


                              Едно уточнение - не всеки пушещ дизел е вървящ дизел, но няма непушещ дизел, особено при товар - явно не сте обърнали внимание. Пробвайте да карате зад някой "нов" автомобил по баир и гледайте отзад какво става като го сръчка да изпреварва. А за вървежа... аз имам предвид оня вървеж... истинския, дето не бих казал, че двг-то има проблем, а тъкмо обратното - облекчили са го
                              Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                              Коментар


                                D. Stanev написа:
                                но няма непушещ дизел, особено при товар - явно не сте обърнали внимание.
                                Ми пак казвам че не съм съгласен
                                D. Stanev написа:
                                Пробвайте да карате зад някой "нов" автомобил по баир и гледайте отзад какво става като го сръчка да изпреварва.
                                Пробвали сме и то не веднъж Просто изпушва за част от секундата и това е.Това не е пушене.Пушене за мен е да пуши постоянно.
                                D. Stanev написа:
                                А за вървежа... аз имам предвид оня вървеж... истинския, дето не бих казал, че двг-то има проблем, а тъкмо обратното - облекчили са го
                                Ми тук можем също да поспорим.Това че някои коли при по-агресивен мап пушат не значи че всички пушат.Аз съм виждал много напомпан комън рейл без грам да пуши.Разбира се с много модове по хардуера.

                                Коментар

                                Working...
                                X