Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как карате дизелите си? Колко ви горят?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво значение има формата на резервоара за количеството литри в него и съпротивлението на датчика, който се грижи за отчитането ?Уредът е калибриран. При тестовете колата е сложена "под нивел", и на всеки ом изменение на съпротивлението се знае колко литра са наляти. После някой е написал няколко реда програма, която според съответното съпротивление праща стрелката на съответното за тези литри място.

    Коментар


      Разликата лично според мен е, в това, че на всеки един резервоар си има резерва, която е под нулата ... и за да е симетрична скалата ... остава и отгоре малко за стрелката ... поне така си го обяснявам аз
      Fiat Forum Bulgaria

      Прекаленият светец и богу не е драг !

      Коментар


        Аз нямам обяснение, но е факт, че горната половина ми спада по-бавно от долната половина. Може би поплавъка не е съвсем в час. Случвало ми се е 2-3 пъти да спра под наклон, като запаля лампата да свети, щото нафтата е избягала в единия край. Като слезна от наклона, след малко стрелката се оправя, обаче лампата продължава да свети докато не изгася колата.

        Коментар


          Airfan написа:
          Аз нямам обяснение, но е факт, че горната половина ми спада по-бавно от долната половина. Може би поплавъка не е съвсем в час. Случвало ми се е 2-3 пъти да спра под наклон, като запаля лампата да свети, щото нафтата е избягала в единия край. Като слезна от наклона, след малко стрелката се оправя, обаче лампата продължава да свети докато не изгася колата.
          И при мен е така...в горната половина стрелката слиза по-бавно....но според мен точно заради резервата е това.....Едоин път я карах почти до отказ и стрелката беше в положение доста под края...седеше така все едно колата е загасена
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            ogi28b написа:
            Какво значение има формата на резервоара за количеството литри в него и съпротивлението на датчика, който се грижи за отчитането ?Уредът е калибриран. При тестовете колата е сложена "под нивел", и на всеки ом изменение на съпротивлението се знае колко литра са наляти. После някой е написал няколко реда програма, която според съответното съпротивление праща стрелката на съответното за тези литри място.
            Е, па я, като по-прост човек си мислим, дЕка показанията на онзи уред НЕ минават през компютъра или друг процесор! Извън шегата, не мисля, че има изчислителен чип, който да върши гореописаната дейност. Това е просто нивомер свързан за уреда, директно на таблото! На второ място - прецени, че има различни резервоари и ще е нужен различен софтуер специално за това, а това усложнява и оскапява производството.На трето място - вече е тествано и доказано, че не отчита вярно т.е или е прост нивомер или някой прави по-лош и скъп софтуер от моите френски колеги, което ми се струва НЕВЪЗМОЖНО!!! :D :D :DПОЗДРАВИ
            Fiat Marea JTD 105 09.2000г

            Коментар


              ogi28b написа:
              Какво значение има формата на резервоара за количеството литри в него и съпротивлението на датчика, който се грижи за отчитането ?Уредът е калибриран. При тестовете колата е сложена "под нивел", и на всеки ом изменение на съпротивлението се знае колко литра са наляти. После някой е написал няколко реда програма, която според съответното съпротивление праща стрелката на съответното за тези литри място.
              Не съм сигурен, че това се обработва от компютър.
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                Geraka написа:
                Airfan написа:
                Аз нямам обяснение, но е факт, че горната половина ми спада по-бавно от долната половина. Може би поплавъка не е съвсем в час. Случвало ми се е 2-3 пъти да спра под наклон, като запаля лампата да свети, щото нафтата е избягала в единия край. Като слезна от наклона, след малко стрелката се оправя, обаче лампата продължава да свети докато не изгася колата.
                И при мен е така...в горната половина стрелката слиза по-бавно....но според мен точно заради резервата е това.....Едоин път я карах почти до отказ и стрелката беше в положение доста под края...седеше така все едно колата е загасена
                На резерва съм карал 2-3 пъти. Всеки месец на заплата пълня до горе и изобщо когато се наложи пълня до горе. Напоследък рядко я чакам да падне под средата. Винаги допълвам, за да знам, че имам във всеки един момент. Та за това нямам много наблюдения за резервата.

                Коментар


                  Най-добрата практика е да е винаги по средата...Аз съм на този принцип,само ако не тръгна за морето или някоя по-далечна дестинация от СФ....Иначе от половин до пълен резервоар са си 20-25лт...Което са излишни килограми които ги мъкнеме ....демек по-висок разход (с мл.,но пак е по-висок) ...Така си мисля аз де !!!
                  Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
                  Fiat Punto 1.2 16v LPG

                  Коментар


                    Reptile написа:
                    Е, па я, като по-прост човек си мислим, дЕка показанията на онзи уред НЕ минават през компютъра или друг процесор! Извън шегата, не мисля, че има изчислителен чип, който да върши гореописаната дейност. Това е просто нивомер свързан за уреда, директно на таблото! На второ място - прецени, че има различни резервоари и ще е нужен различен софтуер специално за това, а това усложнява и оскапява производството. На трето място - вече е тествано и доказано, че не отчита вярно т.е или е прост нивомер или някой прави по-лош и скъп софтуер от моите френски колеги, което ми се струва НЕВЪЗМОЖНО!!! :D :D :DПОЗДРАВИ
                    vgeorgiev написа:
                    Не съм сигурен, че това се обработва от компютър.
                    Пичо’е, ако смЕтате, че ш’седнем да ви лажем.... нема си измислям ся:Reptile - поздрави и на теб. Напиши си колата в подписа, или в гаража, щото за другия ти проблем като четох, и после се чудих за каква кола говорим, и не разбрах... Производството се оскъпява и като монтират климатик с компютърно управление, вместо конвенционален аналогов, така да се каже. Та какво остава някой програмист да седне и да напраска една таблица с числа за 1/2 час. И после копи-пейст на 50 000 коли, и черта.ком
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      ogi28b написа:
                      Отново рекордно нисък разход за мен: 6.68 при каране само в София в продължение на 818 км. Половин литър оставих при смяната на филтъра, значи си става на практика кръгло 6.6 / 100 . Карам си все по един и същи маршрут, по един и същи начин. То даже беше и по-ниско в началото - около 6.2-6.3, ама след 450 км започнах да карам с включен компресор на климатика, и разхода скочи... После ще си снимам и бележката, специално за колегата fihi, който не вярваше.
                      Оги, виж какво става като караш 2.4жтд като атмосферен дизел.Разхода е само в София.С един резервоар от 59,25 литра - 909,6км пробег Рекорд
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        Някой с JTD има ли вече впечатление климатика как влияе на разхода ?
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          Колкото и да гори- кефа цена няма . Но при включен климатик става по-тромава.
                          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                          Коментар


                            Разликата е много малка.Аз почти не я усещам.Но не съм я засичал и ми е интересно с колко скача.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              emzo написа:
                              Някой с JTD има ли вече впечатление климатика как влияе на разхода ?
                              При мен разхода се увеличи с 0.8 л
                              Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                              Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                              Коментар


                                Събота и неделя направихме малко разходка с двете коли извънградско.Аз карах на жената Пунтото а жената Либрата.Либрата през 100% от времето беше на климатик.Пунтото през 5% от времето беше на климатик.Двете коли бяхме една след друга, тоест скорост идентична.Разход:Пунто (1.7ТД) -> 5.9л/100кмЛибра (2.4жтд) -> 5.6л/100км
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X